AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1 Skrevet 2. desember 2017 Bestilte en vare fra en norsk nettbutikk og betalte med kort. Varen er etter fire dager ennå ikke sendt og ser nå de ikke har den på lager lenger. Jeg vil ikke lenger ha den siden jeg fant et annet sted å handle. Hvordan gå fram for å heve kjøpet og få pengene tilbake? Anonymkode: bb31f...8fd
stan Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestilte en vare fra en norsk nettbutikk og betalte med kort. Varen er etter fire dager ennå ikke sendt og ser nå de ikke har den på lager lenger. Jeg vil ikke lenger ha den siden jeg fant et annet sted å handle. Hvordan gå fram for å heve kjøpet og få pengene tilbake? Anonymkode: bb31f...8fd Sjekk websiden om det står noe om slikt der. Det er ingen tvil om at du har angrerett. Siden de ikke har sendt ut varen er det egentlig bare for dem å kreditere deg. Det er litt ulikt hvordan forskjellige firmaer gjør det.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bestilte en vare fra en norsk nettbutikk og betalte med kort. Varen er etter fire dager ennå ikke sendt og ser nå de ikke har den på lager lenger. Jeg vil ikke lenger ha den siden jeg fant et annet sted å handle. Hvordan gå fram for å heve kjøpet og få pengene tilbake? Anonymkode: bb31f...8fd Du har ikke angrerett på nettkjøp før varen er mottatt da kan du returnere varen. Noen butiker lar deg derimot få kanselere kjøpet om du spør pent. Så det må du først prøve. Hvilken butikk gjelder det? Anonymkode: 8079b...aff 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå