Gjest Nathalie Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 JEG KJEDER MEG !!!! *hulk,hyl,snerr,osv...* Hva skal jeg finne på?? Har gått turer, har lest, har sittet her, har skrevet dikt... Har gjort alt husarbeide jeg trenger.... Hva skal jeg finne på nå da???
Madison Skrevet 6. august 2002 #4 Skrevet 6. august 2002 Sov lenge..(ikke for lenge) og du er klar for en skikkelig shopping runde Kjøp deg et stilig antrekk(pass på at typen får se det da) Et av 2..du sier du skal ut med en venninne.. eller ber deg om å bli hjemme.. Ny sexy kjole kanskje? Klær gjør mye
Sirib Skrevet 7. august 2002 #5 Skrevet 7. august 2002 Har samme problemet selv ganske ofte, men den siste tiden har solen gjort alt enklere: Tar med meg et pledd, kjøper et ukeblad og legger meg i parken og koser meg.. ser på folk som jogger forbi og skyene som lager morsomme figurer.. Dette fjerner både ensomhet og kjedsomhet... Men når solen ikke skinner blir det verre... Shopping kanskje? Eller en tur på biblioteket? Jeg har tenkt å kjøpe meg symaskin til høsten. jeg kan overhodet ikke sy, men da får jeg i hvert fall noe å gjøre på når jeg kjeder meg altfor mye. Også skal jeg studere litt igjen. Og kanskje gå på spanskkurs? Også skal jeg begynne og trene. Hehe.
Gjest Frøken Dings Skrevet 7. august 2002 #6 Skrevet 7. august 2002 Eller du kan komme en tur til meg og passe gutten min, mens jeg gjør ingenting hele dagen! Det hadde vært noe det! *drømmer om å ligge i parken og lese ukeblad* 8)
Kid-a Skrevet 7. august 2002 #7 Skrevet 7. august 2002 Gå på kunstutstillinger. Eller mal noen fine bilder. Ta svart-hvittfotografier av livet i byen. Sett deg ned og hør på nydelig musikk. Sy nye gardiner. Kjøp en is. Meld deg på yoga-kurs, spis jordbær. Kjøp la scala med Keith Jarret og nyt den i fred og ro. Les gode bøker (jada, du hadde gjort det, men det finnes MYE god litteratur). Les gamle brev eller dagbøker og bli melankolsk. Skriv brev til noen du ikke har sett på lenge, spill vollyball med barna i parken. Lær deg å spille gitar, og nynn noen fine Jan Eggum viser. Sett deg på en koselig cafe helt alene, drikk vin og les avisen, se på livet rundt deg. Sy deg noen nye klær. Kjøp drage og fly med den. Blås såpebobler... Lista mi er uendelig lang. Gjør noe du ikke har gjort på lenge! Bare spør hvis det er noe annet du lurer på. Jeg har akkuart pusset vinduer, og er veldig stolt av meg selv. Kid-a... ... ordner opp...
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 7. august 2002 #8 Skrevet 7. august 2002 Noen forslag.. * Dra på stranda (enten alene eller med venner) * Jogge deg en tur (enten alene eller med venner) * Sykle (enten alene eller med venner) * Danse (enten alene eller med venner) * Arrangere grillparty * Leie film og invitere mange over * Gjemme deg under dyna og få ut all aggresjon * Ha putekrig med loverboyen din * Disk opp med de herligste retter - og inviter til dessert på senga * Dra på pub eller noe med venner Mange ting man kan gjøre, vel!! Ikke sitt passiv her når det er så fint vær!!
Gjest Lasse... Skrevet 8. august 2002 #9 Skrevet 8. august 2002 Vel, nathalie... Da har du gjort masse alene... Hva me å finne på noe sammen med andre neste gang?... En blir jo helt usosial av å sitte her for lenge... (i know.. ) hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå