Gå til innhold

Mye yngre menn som er interessert i meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har over en periode hatt to menn, hvor de er 10 år yngre enn meg, som har vært interessert i meg. 

Jeg synes det virker rart for å være ærlig. Det er heller ikke bare sex før noen begynner å skrive noe om det. Men hva skal en mann i midten av 20-årene med ei i midten av 30-årene? 

Det jeg tenker mest på er at han kommer til å bli lei av meg, og finne seg noen som er yngre. Leser konstant at menn kun liker yngre kvinner, så tror min oppfatning er litt farget av det. 

Anonymkode: 3d13b...1b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mange grunner til det fra begges side. 

Anonymkode: 48a43...661

• Liker 1
Skrevet

Fantasien om en domina er min erfaring. Alle yngre menn som kontakter meg vil ha en bestemt og erfaren dame i senga. 

Anonymkode: 0de3a...7c4

• Liker 2
Skrevet

Mine 2 siste seriøse forhold var med menn 5 år yngre, nå er ikke det så stor forskjell da, men de datet stort sett eldre kvinner, jeg dater stort sett yngre menn. Jeg har og hatt forhold til en som var 11 år yngre, og nå skal jeg på date med en som er 10 år yngre. Alle de her har selv vært dominante i senga, de har ikke ønsket at jeg skulle dominere. En ting som gikk igjen, var vel at de ikke hadde fått den omsorgen de trengte av sin mor da de var barn. Så kanskje de ble tiltrukket av eldre, i håp om å få den omsorgen nå.

Anonymkode: 9621b...4b0

Skrevet

Dette er mye mer vanlig enn du tror, ts, og blir det stadig. Mange menn vil ha en moden kvinne med erfaring. Kos deg med det, ikke overtenk så mye.

Anonymkode: 3a35b...805

Skrevet

Jeg har nesten alltid vært sammen med yngre menn. Men jeg ser ganske ung ut for alderen også, så jeg vet ikke om det egentlig er det en sånn tiltrekning mot noen som er eldre fra deres side. 

Skrevet

Jeg traff kona når jeg var 25, hun var da 32. Det er 20 år siden ;)

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar. 

Ja, jeg overtenker dette. Kanskje jeg bare skal prøve og se :) For min del er det mest viktig at vi har ting til felles og ønsker det samme, men så begynner jeg å tenke for mye. 

Han ene måtte jeg bare avvise fordi han virket veldig uselvstendig, og det virket nesten som han heller ville ha en mamma enn en partner. Det er jeg ikke så interessert i. 

Anonymkode: 3d13b...1b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...