Gå til innhold

Penisring

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Selvom jeg er mann, tillater jeg meg å stille et par spørsmål her i forumet.

Mens jeg ryddede i skabet i dag, fant jeg en penisring, som jeg helt hadde glemt at jeg kjøpte for en stund siden. Jeg tente litt på å prøve den sammen med fruen senere i dag.

Spørsmål 1: Blir penis tykkere med en sånn ring på?

Spørsmål 2: Blir det enklere å holde tilbake utløsningen?

Spørsmål 3: Ringen jeg har er av den justerbare typr. Skal den rundt atl, altså pung og penis, eller bare rundt penis?

Spørsmål 4: Finnes der en side som denne for menn, altså manneguiden?

På forhånd takk for svar.

Hilsen Mann41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har med stor lykke prøvd en penisring, veldig deilig!!

Ringen skal være rundt både penis og pung slik at du blir "stor og hard - lenge". Den blir større og deilige for oss jente å kjenne på og ha inni :-)

Når det gjelder utløsning for dere gutta med den på så overlater jeg det til andre å svare på!

Ringen anbefales på det varmest, løp og prøv!!!!!

Lykke til i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er vel ikke alle ringer som skal rundt både pungen og penis? Ikke de jeg har ihvertfall..

Det var et bilde utenpå eskene mine (eksens) der kunne jeg se hvordan den satt på "modellen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom jeg er mann, tillater jeg meg å stille et par spørsmål her i forumet.

Mens jeg ryddede i skabet i dag, fant jeg en penisring, som jeg helt hadde glemt at jeg kjøpte for en stund siden. Jeg tente litt på å prøve den sammen med fruen senere i dag.  

Spørsmål 1: Blir penis tykkere med en sånn ring på?

Spørsmål 2: Blir det enklere å holde tilbake utløsningen?

Spørsmål 3: Ringen jeg har er av den justerbare typr. Skal den rundt atl, altså pung og penis, eller bare rundt penis?

Spørsmål 4: Finnes der en side som denne for menn, altså manneguiden?

På forhånd takk for svar.

Prøv deg fram. Husk at tar du den slik som de beskriver det i Cupido, kan du hvis du er godt utstyrt få problemmer med den ringen de selger. Den er 4,5 cm i diameter, og ikke for gutter med snop med større omkrets enn 14. AU, AU, AU.....

Fordelen med penisring er at den blir tjukk og at du ved bruk utvikler feite fine årer på penis. Disse vil de fleste damer synes er finne, da det får penis til å se sterk ut -som en svulmende muskel.

Penis virker og større under bruk av ringen, og da blodårene blir større blir også penis større over tid.  

Ikke overdriv, tenk som en bodybuilder. En skikkelig økt med ringen i uka er nok, slik at vevet kan bygge seg opp.

Oftere bruk av ringen gir deg en penis som en maratonløpers kropp.  

Alternativ trening uten ringen er ok.  

Tips: Spander bind for øynene, god massasje, slikk og etterhvert en buttplugg. Gi henne så din blodfyllte penis med ring. Gjør det sakte og smelt i sammen med henne i en felles orgasme eller to........!

Hilsen Mann41.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter.

Jeg fulgte padlejenta's forslag. Kan anbefales på det sterkeste. Både fruen og jeg angre på at vi ikke begynte med ringen for leeenge siden. Et par nye er bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...