Gå til innhold

Mann sender sanger til meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan godt finne på å sende sanger til andre, sanger betyr så mye i mitt liv, musikken er en annen måte å prate på, og utrykke følelser på.

Så hva mener jeg om jeg sender deg en sang? Er det om kjærlighet og forelskelse så er det hva jeg ønsker og formidle, Eksempel denne ønsker jeg å si at dette kan bli oss, dette er hva jeg håper kommer ut av dette etter hva jeg har opplevd med deg hitil: 

Ønsker jeg å fortelle deg noe aant så får du sanger som omhandler dette emnet, og hvorfor sender jeg sanger?  jo fordi jeg ikke er like flink til å prate for meg som jeg er til å tolke tekster og fordi jeg er redd du vil synes jeg er en dust som ikke klarer forklare hva jeg mener uten å stamme å prate meg bort eller begynne å fleipe..... og fordi jeg ville satt pris på om du noen sendte det til meg også..... 

Lykke til med daten :-)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh lord, dette og sending av dikt er helt fryktelig. Skikkelig klisjé. Det er fint at du liker det da. 

Anonymkode: 48636...26c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh lord, dette og sending av dikt er helt fryktelig. Skikkelig klisjé. Det er fint at du liker det da. 

Jepp, og hvordan trur du det ble en klisje? jo fordi mange gjør det. Akuratt som å sitte å se solnedgangen fra akerbrygge eller noe, utrolig klisje men mange gjør det :-)

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, gotthard skrev:

Seriøst? Du har litt dårlig erfaring med gutter som ikke kan synge og derfor er ALLE menn i verden dårlige til å høre tekster! WOW!!!

Jeg har erfaring med at damene ikke er serlig til å synge med, tolke tekster osv menn det betyr ikke i mine øyne att ingen damer i verden bryr seg om musikk...

Ja du hoppa elegant over setningen «gjelder helt sikkert ikke alle». Ro deg ned.

Anonymkode: e7ab8...dec

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja du hoppa elegant over setningen «gjelder helt sikkert ikke alle». Ro deg ned.

Jeg hoppet ikke elegant over noe som helst, trur aldri jeg har hatt ett elegant hopp i hele mitt liv faktisk, kommer ikke av at jeg ikke har prøvd men. Ja, jeg overså den ja, satt egentlig å prøvde få opp haka å slutte å le av det du hadde skrevet før det såååå......

Skrevet
Akkurat nå, gotthard skrev:

Jepp, og hvordan trur du det ble en klisje? jo fordi mange gjør det. Akuratt som å sitte å se solnedgangen fra akerbrygge eller noe, utrolig klisje men mange gjør det :-)

Haha. Dine innlegg er også et godt eksempel på at jeg ikke er så begeistret for mennene som gjør det heller. :)

Skrevet

Haha. Sendte akkurat link til The Brothel til typen. Jeg håper ikke at han tror teksten betyr noe

Jeg har noen venninner som er veldig opphengt i tekster, personlig synes jeg ofte at sangtekster er litt... enkle. Jeg hører mer på helheten, så hvis noen som har sendt med sanger har prøvd å si meg noe, har det gått meg hus forbi. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha. Dine innlegg er også et godt eksempel på at jeg ikke er så begeistret for mennene som gjør det heller. :)

Så fint, er ikke spes begeistret for akerbrygge etter solnedgang jeg heller, mye troll som kommer ut da har jeg hørt og siden jeg ikke veit åkke du er kan jeg ikke sende deg sanger heller så der sparte vi oss begge for mye ekstra unødvendig arbeid gitt.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, gotthard skrev:

Så fint, er ikke spes begeistret for akerbrygge etter solnedgang jeg heller, mye troll som kommer ut da har jeg hørt og siden jeg ikke veit åkke du er kan jeg ikke sende deg sanger heller så der sparte vi oss begge for mye ekstra unødvendig arbeid gitt.

:laugh: Så følsom. 

Skrevet
16 minutter siden, gotthard skrev:

Jeg hoppet ikke elegant over noe som helst, trur aldri jeg har hatt ett elegant hopp i hele mitt liv faktisk, kommer ikke av at jeg ikke har prøvd men. Ja, jeg overså den ja, satt egentlig å prøvde få opp haka å slutte å le av det du hadde skrevet før det såååå......

Ja, for mine anekdotiske bevis er så mye mer latterlige enn dine. Les hva jeg skrev du.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for mine anekdotiske bevis er så mye mer latterlige enn dine. Les hva jeg skrev du.

Kan ikke du bare skjerpe deg. Trøtt på den tomme kverruleringen

Anonymkode: 96e2a...196

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du bare skjerpe deg. Trøtt på den tomme kverruleringen

Anonymkode: 96e2a...196

Hehehe det er jo du som kverulerer, jeg hadde saklig innlegg med flere relativt OK argumenter jeg 😄 

Men skjønner godt det er lettere å gå til angrep enn å innrømme at man har tapt 😜

Skrevet
17 timer siden, gotthard skrev:

Jeg kan godt finne på å sende sanger til andre, sanger betyr så mye i mitt liv, musikken er en annen måte å prate på, og utrykke følelser på.

Så hva mener jeg om jeg sender deg en sang? Er det om kjærlighet og forelskelse så er det hva jeg ønsker og formidle, Eksempel denne ønsker jeg å si at dette kan bli oss, dette er hva jeg håper kommer ut av dette etter hva jeg har opplevd med deg hitil: 

Ønsker jeg å fortelle deg noe aant så får du sanger som omhandler dette emnet, og hvorfor sender jeg sanger?  jo fordi jeg ikke er like flink til å prate for meg som jeg er til å tolke tekster og fordi jeg er redd du vil synes jeg er en dust som ikke klarer forklare hva jeg mener uten å stamme å prate meg bort eller begynne å fleipe..... og fordi jeg ville satt pris på om du noen sendte det til meg også..... 

Lykke til med daten :-)

Så utrolig fint av deg, jeg er sikker på at du er en riktig fin en.:hjerte:

Anonymkode: 7db44...3db

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror menn formidler følelser med sanger, hvertfall hvis dere er på datingen og det er følelser i luften.

Glad:hjerte:

Anonymkode: 7db44...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...