AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 med meningsfulle innhold og romantiske tekster, når dere menn gjør slike ting "er tekstene liksom ment til deg"? er forelsket og tenker derfor mye Anonymkode: 7db44...3db
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #2 Skrevet 2. desember 2017 Sliter han med kommunikasjonen sånn ellers? Har dere møttes? Anonymkode: 865ab...be7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 Man sender sanger man syns er bra. 99% sanger handler om kjærlighet. Anonymkode: 718e1...975
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man sender sanger man syns er bra. 99% sanger handler om kjærlighet. Anonymkode: 718e1...975 Tja, med så "påfallende" tekster vet jeg ikke lenger.... Anonymkode: 7db44...3db
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sliter han med kommunikasjonen sånn ellers? Har dere møttes? Anonymkode: 865ab...be7 Nei og Ja. Kanskje enkelte menn formidler følelser på den måten? Anonymkode: 7db44...3db
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei og Ja. Kanskje enkelte menn formidler følelser på den måten? Anonymkode: 7db44...3db Jeg datet en mann som gjorde dette av og til. Han hadde brutal angst/sosial angst og store problemer med å si hva han følte. Et par ganger sendte han (ukjente) sanger som hadde helt konkrete tekster som ikke kunne misforstås med tanke på situasjonen vår. Han prøvde å si ting gjennom dem, altså. Men hvor vanlig det er vet jeg ikke. Anonymkode: 865ab...be7 4
Sirah Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Syntes det hørtes koselig ut jeg Litt som moderne diktlesing 🙈 5
fullførsetningen Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 Han kan vel være en bra kar for det. Tipper han er en sånn som blir lett rørt av ting. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Menn hører lite på tekst. Har gått på noen smeller der jeg har overtolka hvor mye mening han lå i teksta gitt 😅 Anonymkode: e7ab8...dec
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn hører lite på tekst. Har gått på noen smeller der jeg har overtolka hvor mye mening han lå i teksta gitt 😅 Anonymkode: e7ab8...dec Hvordan i huleste vet du at menn hører lite på tekst? Er du forsker? Anonymkode: cdcdf...17c 2
T-Rex Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: med meningsfulle innhold og romantiske tekster, når dere menn gjør slike ting "er tekstene liksom ment til deg"? er forelsket og tenker derfor mye Anonymkode: 7db44...3db Han tror vel du vil falle for det, da. Det velger du om du gjør.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #14 Skrevet 2. desember 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan i huleste vet du at menn hører lite på tekst? Er du forsker? Anonymkode: cdcdf...17c Ja, faktisk 😎 Nå er det muligens ikke forska på dette, men kvinner er generelt mer verbalt sterke enn menn, så hvorfor ikke? Gjelder helt sikkert ikke alle, men det er min opplevelse. Jeg kjenner mange musikere, og de kan masse riff og låter, men har ikke sjans til å synge med. Sikkert annerledes for de som er rene vokalister, men vi snakker ikke bare om musikere her så trenger vel ikke flisespikke så mye på den. Uansett gjelder samme for ikke-musikere jeg kjenner. Alle jentevennene mine hører på tekst, synger med, finner mening. Gutta bare hører på låta. Så hadde ikke blitt overrasket hvis dette var en allmen greie. Jeg har i hvert fall blitt lurt flere ganger, trodd at jeg fikk en nøye utvalgt kjærlighetslåt også sier han etterpå at han aldri har hørt på teksta en gang. 😆 Det er også noe vi damer har en større tendens til. Å finne romantisk symbolikk i alt mulig rart 😜 Anonymkode: e7ab8...dec
Jølle Skrevet 2. desember 2017 #15 Skrevet 2. desember 2017 Menn kan være romantiske og søte,ikke bare drittsekker vettu Ta det som en positiv ting det han gjør for deg 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #16 Skrevet 2. desember 2017 22 hours ago, AnonymBruker said: med meningsfulle innhold og romantiske tekster, når dere menn gjør slike ting "er tekstene liksom ment til deg"? er forelsket og tenker derfor mye Anonymkode: 7db44...3db Hvor gammel er han? Anonymkode: 606c2...90c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #17 Skrevet 2. desember 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Anonymkode: 606c2...90c 29 Anonymkode: 7db44...3db
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #18 Skrevet 3. desember 2017 Jeg er en person som er veldig dårlig til å snakke om følelser, og jeg er veldig interessert i musikk. Skriver mye musikk selv, spesielt om jeg har følelser jeg trenger å få uttrykt. Så for meg hadde det ment noe om jeg sendte sanger til en jeg hadde hatt noen på gang med. Men det er jo ikke sikkert han tenker sånn! Spør ham;) Anonymkode: a5289...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #19 Skrevet 3. desember 2017 Kommer an på mannen. Jeg tror nok mange kan bruke det for å kommunisere noe de synes er vanskelig, som romantiske følelser, mens andre rett og slett bare er sånn. Jeg har en god venn som har mye kjærlighet å gi(ikke bare romantisk/seksuelt, men generelt mot venner, naboer, kolleger, familie osv.), og tiltrekkes derfor kjærlighetssanger. Følgelig får jeg mange slike sanger tilsendt. Men om du er forelsket i ham TS så er det jo ikke noe i veien for at du tar initativ, uavhengig av om han har noen mening bak sangene han sender eller ikke:) Anonymkode: 40463...344
gotthard Skrevet 10. desember 2017 #20 Skrevet 10. desember 2017 På 2.12.2017 den 17.53, AnonymBruker skrev: Ja, faktisk 😎 Nå er det muligens ikke forska på dette, men kvinner er generelt mer verbalt sterke enn menn, så hvorfor ikke? Gjelder helt sikkert ikke alle, men det er min opplevelse. Jeg kjenner mange musikere, og de kan masse riff og låter, men har ikke sjans til å synge med. Sikkert annerledes for de som er rene vokalister, men vi snakker ikke bare om musikere her så trenger vel ikke flisespikke så mye på den. Uansett gjelder samme for ikke-musikere jeg kjenner. Alle jentevennene mine hører på tekst, synger med, finner mening. Gutta bare hører på låta. Så hadde ikke blitt overrasket hvis dette var en allmen greie. Jeg har i hvert fall blitt lurt flere ganger, trodd at jeg fikk en nøye utvalgt kjærlighetslåt også sier han etterpå at han aldri har hørt på teksta en gang. 😆 Det er også noe vi damer har en større tendens til. Å finne romantisk symbolikk i alt mulig rart 😜 Anonymkode: e7ab8...dec Seriøst? Du har litt dårlig erfaring med gutter som ikke kan synge og derfor er ALLE menn i verden dårlige til å høre tekster! WOW!!! Jeg har erfaring med at damene ikke er serlig til å synge med, tolke tekster osv menn det betyr ikke i mine øyne att ingen damer i verden bryr seg om musikk... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå