AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Hallo! Jeg er en veldig forfengelig jente med høye krav til eget utseende og tror jeg er litt fucked up. Hvis jeg dater noen (selv når vi har datet en stund), så føler jeg at jeg må være fresh hele tiden. I praksis betyr det at jeg alltid dusjer, vasker håret og legger ny sminke før en date, spesielt hvis det blir overnatting. Dette blir så inmari stress når man hele tiden må styre så fælt. Hvis jeg skal møte ei venninne til lunsj kan jeg for eksempel aldri dra direkte til han fordi jeg må hjem og dusje og sminke meg på nytt. Kan liksom ikke dra med 6 timer gammel sminke. Dette er vel ikke normalt eller? Hva gjør dere andre? Anonymkode: 25009...88d
nordlending Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Sminken skal vel holde lengre enn som så? Unngår annet enn øyensminke selv.
Arabella Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Jeg forestiller meg at du aldri kan ha en avslappet holdning til seksualliv, alltid ha innstuderte bevegelser, aldri kunne være spontan. 5
frukg2 Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Det er jo ikke sminken han er forelska i kjære deg... det er deg!! Ikke lag deg selv umulige krav 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 Ja det er litt i overkant at du stresser så mye med det. Anonymkode: 296c9...10b 3
Katten.2.0 Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Hmh. Jeg foretrekker den naturlige skjønnheten som kommer fram etter timesvis med kos, sex, svette og dusjing - uten at jenta legger ny sminke.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Jeg er helt lik!!! Med eksene mine gikk det litt over da vi hadde vært sammen noen mnd og jeg følte meg mer trygg. Da kunne jeg lett gå uten sminke en dag. Men nå driver jeg på med en ny, og det er superslitsomt med dette med å føle seg fresh hele tiden. Anonymkode: c208b...10b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 11 timer siden, Arabella skrev: Jeg forestiller meg at du aldri kan ha en avslappet holdning til seksualliv, alltid ha innstuderte bevegelser, aldri kunne være spontan. Jeg er ganske lik som ts og veldig frigjort i seksuallivet mitt. Trenger ikke sminke meg dagen etter, om jeg overnatter. Bare føler meg best om jeg er nystekt og fresh når jeg møter han😄 Anonymkode: c479d...381
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske lik som ts og veldig frigjort i seksuallivet mitt. Trenger ikke sminke meg dagen etter, om jeg overnatter. Bare føler meg best om jeg er nystekt og fresh når jeg møter han😄 Anonymkode: c479d...381 Nystekt? Hahaha, rett fra solsenga, eller? Anonymkode: d892f...9f4 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Høres jo veldig tungvint ut da. Tror ikke de fleste mannfolk ser forskjell på om sminken er seks timer eller en halvtime gammel heller, med mindre sminken du bruker er sånn juggel som flyter utover og har dårlig holdbarhet. Anonymkode: 33b56...90a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #11 Skrevet 2. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nystekt? Hahaha, rett fra solsenga, eller? Anonymkode: d892f...9f4 😂😂😂 Nystelt skulle det altså være😅 Anonymkode: c479d...381
miss summers Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 Uff så slitsomt. Takke meg til null sminke, eller litt mascara-søl under øya ass. 1
B.Wooster Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 Ja, det er litt fucka. Du må jobbe med holdningen du har til deg selv. Det er kanskje ingen som ser på deg så kritisk som du, og det kan tippe over til at at du hele tiden tror at mer er bedre. Tenkelige scenario er at du treffer en som forlanger at du skal se slik ut hele tida, og da må du fortsette å bruke 20% av livet foran speilet. Bedre å gå for den sporty nordiske looken, velge mer lettstelte frisyrer etc. Når du så finner en type som tar deg in natura, så blir det mer stas å sminke seg til finbruk og fest.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #14 Skrevet 3. desember 2017 Jeg påfører ny sminke i løpet av dagen. Fresher opp eyelineren, pudrer meg, tar ny rouge. Det gjør man jo bare på toalettet eller et privat sted. Har alltid med speil og basis sminke. Anonymkode: 03f2b...b16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå