Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har orginalt hvitt hår, ja, hvitt. Jeg skammet meg meget over dette når jeg var yngre så jeg farget det mørkere blondt. Men når etterveksten kom søkte jeg tipps med frisør. Hu foreslo at jeg brukte L'Oréal Professionnel Série Expert Silver Shampoo, noe som jeg gjorde. Håret mitt ble hvitt igjen... Så da farget jeg det brunt. Nå sitter jeg i saksa egentlig. Det ser ut som en regnbue her, å søkte igjen tipps. Frisøren sa at jeg skulle bruke den samme shampoen hu annbefalte meg tidligere, til å få rettet opp i dette. (få det helt blondt igjen, så farge på nytt)

Er det noen som har brukt denne sølvshampoen på brunt hår? Erfaringer? Ble det lyst?

HJELP

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til den shampoen, men foreslår at du bytter frisør til noen som vet hva de driver med. 

Anonymkode: 7f820...b7e

• Liker 2
Skrevet

Eh du... dette er din storhetstid, la det være hvitt, ikke bare er det jævlig kult, men pga khalesi og game of thrones er det jo dødspopulært

Anonymkode: 71a6f...53f

• Liker 1
Skrevet (endret)

trender er ikke noe jeg bryr meg noe særlig om, men tenker at dette med farging å ditt å datt det er både tid krevende og en penge-sluker, så jeg vurderer rett å slett å ta tilbake originalfargn min å ha det slik, men noen som vet om denne shampoen faktisk gjør det lyst nå? Har egentlig ikke økonomi til å dra til frisør med 10 hester :P 

Endret av Nikki123321
Skrevet

Bruk Head & Shoulders noen uker, så får du vasket ut mye av brunfargen, så kan du heller kjøre på med sølvshampo etterhvert. 

Og slutt med den fargingen! Hvitt hår er fint! 

Skrevet

Takk for tips:) 

Husker når jeg gikk på bareskolen og alle var sååååååå sjalu på at jeg hadde hvitt hår, og at jeg slapp å måtte farge det annenhver uke å bruke alle disse produktene osv :P men jeg vet ikke hvorfor, har aldri vært en fan av det egentlig :P Men skal innrømme at det var spesielt, jeg fikk hvitt hår når alle på mamma sin side originalt har svart hår (inkludert hu) å 90% på pappa sin side hadde brunt :P bror fikk også brunk så kom jeg, med hårfargen til et rent A4 ark :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...