AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Var tilbud på mørbradbiff i dag, plukket med meg en klump på litt under to kilo. Google er veldig delt på hvorvidt man kan steke den som en vanlig biff, eller om man skal koke den to timer i en gryte? Kan den helstekes? Måååå man ha steketermometer da? Anonymkode: b8fe2...994
Gjest Overrasket Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Kan den helstekes? Anonymkode: b8fe2...994 Ja. 4 minutter siden, AnonymBruker said: Måååå man ha steketermometer da? Anonymkode: b8fe2...994 Nei (man måååååå ikke).
Djungelvrål Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 I Norge er ikke mørbrad egnet som biff. Men stekt i ovn blir sikkert bra. Ja steketermometer er lurt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Jeg har stekt det (eller grillet) som biff flere ganger, og det har vært godt. Men det blir nok bedre ovnsbakt siden det er et stort stykke. Jeg ville stekt i panne for å få stekeskorpe og så satt det i ovnen på lav varme Anonymkode: 3cb8d...535
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 13 timer siden, Mystix skrev: I Norge er ikke mørbrad egnet som biff. Men stekt i ovn blir sikkert bra. Ja steketermometer er lurt. Hjelper det at den kommer fra Namibia? Anonymkode: b8fe2...994
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Det hender jeg bruker det i gryter ( lapskaus ).
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hjelper det at den kommer fra Namibia? Anonymkode: b8fe2...994 Ja
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 Den var mør Skar den i skiver, freste dem på stekepannen, puttet dem i ovnen med halve poteter, løk og diverse grønnsaker. Ble inntatt med rødvinssaus. Nam nam! Anonymkode: b8fe2...994 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå