AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Hei Returnerte en vare til Zalando, fikk bekreftelse på at den var godkjent og pengene var refundert. Men ser dem ikke på konto? Pleier dette å ta noen dager? Anonymkode: e5439...3bd
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Det kan ta opp til 1-2 uker. Anonymkode: d37f1...0f0 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan ta opp til 1-2 uker. Anonymkode: d37f1...0f0 Serr?? Tar vel maks 4-5 dager? Anonymkode: e5439...3bd
Belima Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Så snart din retur kommer frem og blir godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi refunderer beløpet til du ser det på din konto. Leste dette på Zalando.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 7 minutter siden, Belima skrev: Så snart din retur kommer frem og blir godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi refunderer beløpet til du ser det på din konto. Leste dette på Zalando. Ok takk Fikk bekreftelsen igår. Kommer vel til uka da Anonymkode: e5439...3bd
Djungelvrål Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Syns det pleier å ta over en uke også jeg. Derfor velger jeg alltid faktura. 1
Sirah Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Det tar litt tid. Zalando har vel ikke kontor i Norge? Syntes å huske at det tok ca en uke sist jeg hadde en retur.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, Sirah skrev: Det tar litt tid. Zalando har vel ikke kontor i Norge? Syntes å huske at det tok ca en uke sist jeg hadde en retur. Teller helga? Jeg fikk bekreftelse på at varen var refundert igår, torsdag. Når tror du det kan komme? Før tirsdag? Anonymkode: e5439...3bd
Sirah Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Teller helga? Jeg fikk bekreftelse på at varen var refundert igår, torsdag. Når tror du det kan komme? Før tirsdag? Anonymkode: e5439...3bd Det står vel 5 virkedager på hjemmesiden til Zalando mener jeg å huske. Lørdag og søndag er ikke virkedager. Ble de refundert torsdag ville jeg ikke begynt å vente før onsdag. Men det er klart, mye mulig du har flaks
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Opplevde det samme, gikk og ventet på penger i retur for ei bukse. Så ringte dem etter ca 14 dager. Da kunne han fortelle at pengene ble returnert like etter jeg fylte ut Rma skjemaet på nettet. Ble litt flau da...beløpet var så lite at det knapt var merkbart på min konto. (Og brukt opp for lengst)🙄 Anonymkode: e0e23...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå