Gå til innhold

Hvor lang tid før Zalando pengene kommer på konto? Refundering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Returnerte en vare til Zalando, fikk bekreftelse på at den var godkjent og pengene var refundert. Men ser dem ikke på konto? Pleier dette å ta noen dager?

Anonymkode: e5439...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta opp til 1-2 uker.

Anonymkode: d37f1...0f0

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan ta opp til 1-2 uker.

Anonymkode: d37f1...0f0

Serr?? 

Tar vel maks 4-5 dager?

Skrevet

Så snart din retur kommer frem og blir godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi refunderer beløpet til du ser det på din konto.

Leste dette på Zalando.

Skrevet
7 minutter siden, Belima skrev:

Så snart din retur kommer frem og blir godkjent på vårt lager, blir pengene for de returnerte varene tilbakebetalt til deg. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi refunderer beløpet til du ser det på din konto.

Leste dette på Zalando.

Ok takk :) Fikk bekreftelsen igår. Kommer vel til uka da ;) 

Skrevet

Syns det pleier å ta over en uke også jeg.  Derfor velger jeg alltid faktura. 

• Liker 1
Skrevet

Det tar litt tid. Zalando har vel ikke kontor i Norge? Syntes å huske at det tok ca en uke sist jeg hadde en retur.

Skrevet
1 time siden, Sirah skrev:

Det tar litt tid. Zalando har vel ikke kontor i Norge? Syntes å huske at det tok ca en uke sist jeg hadde en retur.

Teller helga?

Jeg fikk bekreftelse på at varen var refundert igår, torsdag. Når tror du det kan komme? Før tirsdag?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Teller helga?

Jeg fikk bekreftelse på at varen var refundert igår, torsdag. Når tror du det kan komme? Før tirsdag?

Det står vel 5 virkedager på hjemmesiden til Zalando mener jeg å huske. Lørdag og søndag er ikke virkedager. Ble de refundert torsdag ville jeg ikke begynt å vente før onsdag. Men det er klart, mye mulig du har flaks :)

Skrevet

Opplevde det samme, gikk og ventet på penger i retur for ei bukse. Så ringte dem etter ca 14 dager. Da kunne han fortelle at pengene ble returnert like etter jeg fylte ut Rma skjemaet på nettet. Ble litt flau da...beløpet var så lite at det knapt var merkbart på min konto. (Og brukt opp for lengst)🙄

Anonymkode: e0e23...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...