AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Lest flere tråder her inne om folk som angret på at de ikke ga den andre personen en sjanse og at de etterhvert kom krypende tilbake. Er dette vanlig? Har vedkommende da vært i andre forhold og prøvd seg rundt for så å ha funnet ut at det ikke var noe bedre der ute? Synes dette er litt interessant . Har selv en jeg holdt på med for 5-6 år siden, han har nå samboer men tar likevel kontakt med meg med jevne mellomrom. Seneste for ett par mnd siden ringte han på fylla og sa han savnet meg. Jeg synes ikke det er OK oppførsel ettersom han faktisk har dame, men det er nå meg Anonymkode: 9068b...ff3
must Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Opplever det med flere faktisk, så tror ikke det er uvanlig. Ofte er det knyttet opp mot mimring og sentimentalitet når det er litt promille inne i bildet, men ikke alltid.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Mener du at du ikke fikk sjansen hos han. Og at det virker som at det er deg han innerst inne vil ha og tar kontakt? Eller er det du som angrer på at du ikke ga han en sjanse? Jeg blir tatt kontakt med av menn en del. De har prøvd seg flere ganger. Funnet dame og så har det blitt slutt jort tid etterpå. Ikke for å være arrogant, men jeg har enkelte ganger følt at disse mennene har funnet rebound fort som fy fordi de håpet at denne jenta skulle dekke behovet. Men så ble forholdet følelsesløst og det blir slutt. Så prøver de med meg igjen. Men når jeg viser lite interesse tilbake så burde de gå videre. Greit, man kan ikke tvinge vekk følelser, men jeg liker ikke å vite at noen er ulykkelig betatt av meg og går og håper i lang tid etterpå. De få (eller merk. ENE) som sa rett ut hva han følte, sa jeg bare høffelig tilbake at jeg ikke hadde de rette følelsene. Da blir saken mye enklere. Så har du meg. Jeg er redd at jeg vil angre på at jeg ikke gir han her en sjanse. Men jeg tør bare ikke! Det er ikke det at vi kan bli kjærester nå og at jeg er redd for å bli såret, men at forholdet våres kommer til å bli komplisert. Er så redd at jeg ikke vil oppleve det igjen. Anonymkode: eb06b...149
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at du ikke fikk sjansen hos han. Og at det virker som at det er deg han innerst inne vil ha og tar kontakt? Eller er det du som angrer på at du ikke ga han en sjanse? Jeg blir tatt kontakt med av menn en del. De har prøvd seg flere ganger. Funnet dame og så har det blitt slutt jort tid etterpå. Ikke for å være arrogant, men jeg har enkelte ganger følt at disse mennene har funnet rebound fort som fy fordi de håpet at denne jenta skulle dekke behovet. Men så ble forholdet følelsesløst og det blir slutt. Så prøver de med meg igjen. Men når jeg viser lite interesse tilbake så burde de gå videre. Greit, man kan ikke tvinge vekk følelser, men jeg liker ikke å vite at noen er ulykkelig betatt av meg og går og håper i lang tid etterpå. De få (eller merk. ENE) som sa rett ut hva han følte, sa jeg bare høffelig tilbake at jeg ikke hadde de rette følelsene. Da blir saken mye enklere. Så har du meg. Jeg er redd at jeg vil angre på at jeg ikke gir han her en sjanse. Men jeg tør bare ikke! Det er ikke det at vi kan bli kjærester nå og at jeg er redd for å bli såret, men at forholdet våres kommer til å bli komplisert. Er så redd at jeg ikke vil oppleve det igjen. Anonymkode: eb06b...149 Vi var veldig unge da vi holdt på. På slutten var jeg mye borte pga studier og han flyttet enda lenger vekk 6 mnd etterpå. Vet ikke om det er meg han egentlig vil ha, men synes oppførselen hans mot meg er veldig merkelig mtp at han har samboer. Vi hadde det veldig fint når det var «oss». Har en annen jeg føler jeg aldri fikk ordentlig sjansen hos og det endte med at jeg avslutta «opplegget» våres og avviste han ett par ganger i etterkant (vel og merke i fylla). Dette gikk nok litt inn på selvtilliten hans men jeg var bare livredd for å bli enda mer såret. Han er nå i ett forhold og det gikk rimelig kjapt etter meg. Han tar fortsatt litt kontakt, men det er bare helt «overfladisk» så aner ikke hva han legger i det. Jeg håper helt ærlig det blir slutt med de og at han kommer tilbake. Hvor lenge har disse mennene dine vært i forhold før det har gått skeis? Enig i at det er enklere om folk sier rett ut hva de vil. Men hvorfor tør du ikke med han ene? Funker det er jo helt fantastisk og funker det ikke har du jo på en måte fått en avklaring uansett .. Hvorfor vil det bli så komplisert? Anonymkode: 9068b...ff3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi var veldig unge da vi holdt på. På slutten var jeg mye borte pga studier og han flyttet enda lenger vekk 6 mnd etterpå. Vet ikke om det er meg han egentlig vil ha, men synes oppførselen hans mot meg er veldig merkelig mtp at han har samboer. Vi hadde det veldig fint når det var «oss». Har en annen jeg føler jeg aldri fikk ordentlig sjansen hos og det endte med at jeg avslutta «opplegget» våres og avviste han ett par ganger i etterkant (vel og merke i fylla). Dette gikk nok litt inn på selvtilliten hans men jeg var bare livredd for å bli enda mer såret. Han er nå i ett forhold og det gikk rimelig kjapt etter meg. Han tar fortsatt litt kontakt, men det er bare helt «overfladisk» så aner ikke hva han legger i det. Jeg håper helt ærlig det blir slutt med de og at han kommer tilbake. Hvor lenge har disse mennene dine vært i forhold før det har gått skeis? Enig i at det er enklere om folk sier rett ut hva de vil. Men hvorfor tør du ikke med han ene? Funker det er jo helt fantastisk og funker det ikke har du jo på en måte fått en avklaring uansett .. Hvorfor vil det bli så komplisert? Anonymkode: 9068b...ff3 Disse. Mennene "mine" som du skriver kunne være i et forhold veldig fort etter at jeg ikke ville treffes eller ga gjensidig interesse. Forholdene varte et par mnd eller noen uker. Ang han jeg liker så er det religiøse forskjeller. Det er første gang jeg er forelsket i en muslim og jeg hopper ikke inn i et slikt forhold med begge øya lukket. Derfor lar jeg tiden gå og jeg må uansett jobbe mye med meg selv før jeg kan gi kjærlighet til noen som helst. Har generelle problemer med følelsene mine. Anonymkode: eb06b...149
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Det er ikke ok oppførsel nei. Tror ikke han direkte angrer, men at han blir en drittsekk som driter i dama si på fylla og tenker på de jentene han hadde det gøy med på fylla før i tiden. Håper du sa til han at han bare kunne drite i å ringe deg på den måten så lenge han hadde dame og hvis han fortsetter sier du fra til dama hans. Anonymkode: eb29b...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå