AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Jeg har kommunisert med en fyr som er 30 år via mail. Han kjenner noen som kjenner meg tydeligvis og på den måten tok han kontakt. Men jeg aner ikke hva han heter eller hvordan han ser ut. Vi har snakket sammen ila 4 dager, bokstavelig talt 2 mailer om dagen da han har jobbet en del.. Inntrykket jeg har av han så langt er at han er suksessfull, jobber som IT prosjektleder, skriver vanvittig godt norsk, har egen leilighet osv. Glad i reiseliv o.l . Har planer og mål i livet som inkluderer det å etablere seg. Da jeg spurte om han hadde bilde første dagen (greit å vite hvem man snakker med, tenk om han er den jeg ikke hadde tenkt meg!!) sa han at jeg kommer til å få det men at han ville vite mer om meg da sannsynligheten er stor for at familiene våre kjenner hverandre sier han. Nå har det jo gått noen dager og han har forstatt ikke tatt det neste steget ved å spørre om whatsapp eller noe annet... eller hva jeg heter... hmm.. Anonymkode: 27fed...d90
Gjest Mass Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Når noe høres for godt ut til å være sant... Dette hadde jeg droppet tvert av. Er det hold i det han sier om at han kjenner til deg via noen, så kunne han brukt andre metoder for å komme i kontakt med deg enn via mail. Mail faktisk..
Perle Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Dette hørtes «fishy» ut. Hadde krevd å vite hvem jeg snakket med, ellers «bye-bye». 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Det er ikke unormalt å bruke mail. Hsr ikke sagt at han har sagt det. Det eneste jeg håper på at jeg ikke lar meg overraske og bli skuffa ... jeg vil jo ikke mase om bilde men samtidig vil jeg ikke investere forbmye tid og energi hvis han ikke ser gjennomsnittelig bra ut... finnes jo så sykt mye rart der ute... Anonymkode: 27fed...d90 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke unormalt å bruke mail. Hsr ikke sagt at han har sagt det. Det eneste jeg håper på at jeg ikke lar meg overraske og bli skuffa ... jeg vil jo ikke mase om bilde men samtidig vil jeg ikke investere forbmye tid og energi hvis han ikke ser gjennomsnittelig bra ut... finnes jo så sykt mye rart der ute... Anonymkode: 27fed...d90 Slik? Jo det er det. Anonymkode: f5080...f62 10
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Heh nei det er det ikke. Men til dere andre: Hvordan bør jeg kreve å se bilde da? Skal jegg ta initiativ til å be om snap så han sender bilde (hvis han er redd for at bilder liksom blir lagret når de sendes per mail) ? Hvordan bør jeg formulere dette? Anonymkode: 27fed...d90 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Heh nei det er det ikke. Men til dere andre: Hvordan bør jeg kreve å se bilde da? Skal jegg ta initiativ til å be om snap så han sender bilde (hvis han er redd for at bilder liksom blir lagret når de sendes per mail) ? Hvordan bør jeg formulere dette? Anonymkode: 27fed...d90 Nei, folk flest kontakter hverandre via FB eller Instagram, mail er mer formelt. Ærlig talt, det er 2017, det er nesten umulig å være anonym, og det er normalt å ville se ansiktet til den man prater med. Bare spør rett ut om snap, eller hvor enn du foretrekker å prate. Anonymkode: f5080...f62 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 Er det en KG mann? M4U Anonymkode: 6c69a...c99
miss summers Skrevet 1. desember 2017 #9 Skrevet 1. desember 2017 Jeg lurte en fyr via mail i nesten 6 mnd for en del år siden. Det er lett. 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, miss summers said: Jeg lurte en fyr via mail i nesten 6 mnd for en del år siden. Det er lett. Hvorfor gjorde du det? Anonymkode: 2ecc9...18e
miss summers Skrevet 1. desember 2017 #11 Skrevet 1. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjorde du det? Anonymkode: 2ecc9...18e Det har du ingenting med.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #12 Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, miss summers said: Det har du ingenting med. Oisann! Anonymkode: 2ecc9...18e 2
Gjest Mass Skrevet 1. desember 2017 #13 Skrevet 1. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heh nei det er det ikke. Men til dere andre: Hvordan bør jeg kreve å se bilde da? Skal jegg ta initiativ til å be om snap så han sender bilde (hvis han er redd for at bilder liksom blir lagret når de sendes per mail) ? Hvordan bør jeg formulere dette? Anonymkode: 27fed...d90 Ja, be om å få snap'en hans og deretter at han sender deg et bilde før kontakt videre. Ikke vær naiv, for dette kan være en person som lurer deg.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #14 Skrevet 1. desember 2017 6 minutter siden, Mass skrev: Ja, be om å få snap'en hans og deretter at han sender deg et bilde før kontakt videre. Ikke vær naiv, for dette kan være en person som lurer deg. Ja det er så sant.... da spør jeg om snap etter st hsn svarer på min mail i morgen da... for å være helt ærlig så snkker vi via mail pga en slags kontaktannonse om folk som er på utkikk etter seriøst forhold. Verden er uansett skremmende liten, vi er begge to fra et eksotisk hjemland og det skulle ikke forundre meg om jeg raskt kjenner han igjen eller om vi har felles beljente. Litt stereotypisk men jeg hadde håpet at han spør om snap men jeg kan ikke bare la tiden gå.. faen heller han burde vært mer nysgjerrig enn meg på å se meg liksom... Anonymkode: 27fed...d90 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. desember 2017 #15 Skrevet 1. desember 2017 Enten kjenner du han godt fra før av eller så er han en svindler. Hvordan skulle han ellers få tak i mailadressen din? Skriv du ikke vil snakke noe mer med han med mindre du får bilde. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. desember 2017 #16 Skrevet 1. desember 2017 Du burde google mailadressen hans, ofte kommer det opp når det er svindlere.
Gjest Mass Skrevet 1. desember 2017 #17 Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det er så sant.... da spør jeg om snap etter st hsn svarer på min mail i morgen da... for å være helt ærlig så snkker vi via mail pga en slags kontaktannonse om folk som er på utkikk etter seriøst forhold. Verden er uansett skremmende liten, vi er begge to fra et eksotisk hjemland og det skulle ikke forundre meg om jeg raskt kjenner han igjen eller om vi har felles beljente. Litt stereotypisk men jeg hadde håpet at han spør om snap men jeg kan ikke bare la tiden gå.. faen heller han burde vært mer nysgjerrig enn meg på å se meg liksom... Anonymkode: 27fed...d90 Ja, det må du gjøre. Du må vite hvem du kommuniserer med. Og ikke aksepter bilder fra kamerarull. Det må være et 'direktebilde'. Så han kjenner ikke noen som du kjenner?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #18 Skrevet 1. desember 2017 Kan du ikke spørre om facebooken hans? Si at du gidder ikke kaste bort mer tid, og vil heller bruke messenger.. Nekter han, så er det noe fishy, og er det greit, så tar du derfra. Ikke vits å kaste bort tid på en fyr som ikek vil hvem han er. Anonymkode: 1bbde...efb
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #19 Skrevet 1. desember 2017 Altså, han vil ikke en gang gi deg navnet sitt? Anonymkode: c6d06...3d3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #20 Skrevet 1. desember 2017 Ikke som jeg vet om nå. Men som jeg sa er sannsynligheten stor for det Anonymkode: 27fed...d90 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå