Gå til innhold

Han mistet tenning av puppene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date med en mann tidligere i kveld, og det var den sykeste daten jeg noensinne har hatt! Jeg har aldri før endt opp i seng med en så fort, det var som på film.

Men så stoppet han, og så rart på meg. Jeg har litt asymmetriske pupper, den ene er liksom en cup større. Han beklaget veldig, og spurte om vi skulle kose, men han mistet helt tenningen sa han. Jeg bare gikk, og begynte å gråte på bussen hjem. Føler meg så utrolig teit som tok sånn på vei!

Er det vanlig at menn reagerer, kan man korrigere bare den ene? Aldri opplevd at dette har vært et problem tidligere.

Anonymkode: b03a3...b21

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet vel at det ikke er vanlig, når du aldri har opplevd det før. Den ene er litt større enn den andre på mange damer. Vær glad du slapp unna. 

Anonymkode: 50058...c90

• Liker 43
Skrevet

Herregud for en fyr. Ikke ta det innover deg! ❤️

Anonymkode: abd09...81b

• Liker 34
Skrevet

Vær glad du er kvitt idioten. Det er ikke noe galt med deg, men med han.

Anonymkode: 9a772...87b

• Liker 34
Skrevet

Som mann må jeg si at jeg har vondt for å tro at dette handlet om puppene dine.

Anonymkode: 05ea8...79b

• Liker 16
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Å, nei!  :ohmy: Var det virkelig bare puppene? 

Endret av Overrasket
Skrevet

For en patetisk dritt. Fyfaen gremmes over andre jenter som må møte på han der

• Liker 7
Skrevet

Kanskje han har erektil dysfunksjon og skammer seg over det og legger skylden på puppene dine heller.

Anonymkode: 9d0b7...5c6

• Liker 34
Skrevet

Han sa det var pga puppene, at han var veldig opptatt av fine pupper, og derfor gikk det ikke. Jeg ble veldig forvirret!

Anonymkode: b03a3...b21

• Liker 1
Skrevet

Hva er det med intelligens og kunnskapsnivået til menn som reagerer på en slik bagatell? 

Skrevet

Herregud. 

Det er noe med dette bruk-og-kast-samfunnet som er så motbydelig (om dette er en sann historie). Man shopper ikke mennesker og sender dem tilbake om man er misfornøyd med varen. Vi er ikke ting, vi er hele, og alle kommer med skavanker, i større eller mindre grad. Det går ikke an å sette sånne krav. Han kan jo bare glede seg til å bli eldre eller syk eller hva det skulle være. 

• Liker 23
Skrevet

Får en fornemmelse av at TS har komplekser for puppene sine, og har kokt sammen denne historien fra en fantasi om hva som i verste fall kan skje.

• Liker 11
Skrevet

Det er derfor man sender bilde av seg naken når man blir bedt om det. Så slipper man å bli utsatt for slike opplevelser.

Anonymkode: 1424c...9ec

• Liker 4
Skrevet

Wow... brukte han målebånd? 

Anonymkode: 9dd52...679

Skrevet

Slik er det å være kvinne. Vi er utstyrt med så mye mer på kroppen som forfaller enn det menn er. Vi har rumpe og de irriterende puppene. 

Gruer meg til jeg bikker 30..

Anonymkode: ee9d8...f84

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik er det å være kvinne. Vi er utstyrt med så mye mer på kroppen som forfaller enn det menn er. Vi har rumpe og de irriterende puppene. 

Lol. Hilsen mann. 

Anonymkode: 11bc4...81d

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er derfor man sender bilde av seg naken når man blir bedt om det. Så slipper man å bli utsatt for slike opplevelser.

Anonymkode: 1424c...9ec

Tøys!

Anonymkode: 3c447...7de

• Liker 2
Skrevet

Uansett om du hadde hatt den ene puppen bak på ryggen er det jo han som er drittsekk i denne historien. Hev deg over han!

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner er flotte etter fylte 30. Det er bare sånn det er.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uansett om du hadde hatt den ene puppen bak på ryggen er det jo han som er drittsekk i denne historien. Hev deg over han!

Ærlig talt, hvorfor skulle hun ha puppen på ryggen? Du bidrar bare til mere kroppspress en det er :( 

Anonymkode: 9bda8...073

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...