AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Er så sykt forelsket i en på jobb. Vi har jobbet sammen i fem år, og vi har veldig godt vennskap oss i mellom. Vi har ikke flørtet veldig mye, men litt. Og på alle jobbfester passer han på å sette seg ved siden av meg, og blir liksom litt ustødig etter noen pils og må støtte seg på meg. Vi prater sammen hver dag, om alt mulig. Enten på jobb eller på snap i helger. Greia er, på alle de årene vi har jobbet sammen og drukket mye sammen, har jeg aldri hørt om verken dates eller damer eller forhold. Han virker overhodet ikke homo på noe vis. En felles kollega som har jobbet med ham i ti år, betrodde meg en gang at han tror denne flotte mannen aldri har vært sammen med en dame noen gang, og at nå tør han ikke! Er det mulig at en flott, høy, morsom, høflig, kjekk mann på 35 år faktisk er jomfru? Anonymkode: b9ebf...481
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 "Sammen med" er ikke det samme som "sex med"... Anonymkode: 4c803...2db
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Man kjenner ikke sexlivet til en person kun fordi man jobber sammen. Anonymkode: 987ed...2f2 7
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Nei, det tviler jeg på. Og det ekke alle som er komfortable med å utlevere privatlivet sitt til kolleger. Mange liker å skille jobb og privatliv. Anonymkode: 612cb...d6b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 Jeg kunne fort ha blitt han der høye, mørke, kjekke, morsomme etc på 35, som aldri hadde turt å komme nær nok til at sex og forhold kunne oppstå. Flaks og tilfeldigheter gjorde at det snudde seg når jeg var ca 28. Anonymkode: 71826...c1d 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 Hvis det så er tilfelle at han er jomfru... blir han mindre aktuell for deg, ts? Anonymkode: ba806...964
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå