AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Sjefen min og en kollega er veldig nære, de er begge menn. Sjefen min er en person man kan si alt til, han tåler en spør og ærlighet om alt. Han sjefen min er venn med "Thomas", er han jeg liker. Jeg og Thomas har noe på gang, men ingen som vet det pga at vi jobber sammen osv. Eller på gang og på gang, men jeg merker det er noe mellom oss og vi begge vet det. I det siste har sjefen begynt å hinte veldig om oss to. Han sier ting som "kan ikke du bare flytt inn til Thomas da, så slipper vi mer styr om det" og så ler han. Siden Thomas er litt eldre enn meg har sjefen også spurt meg om jeg har noe på gang med noen gutter (jeg svarer nei) og hvor mye aldersforskjell jeg kan gå på når det gjelder en fremtidig kjæreste. Alle spm virker så til tilfeldige, men samtidig så treffer de så, om meg og Thomas. Jeg er ganske sikker på at Thomas ikke har fortalt om oss til sjefen, men begynner å lure nå om sjefen spør så mange spørsmål som treffer så bra. Sjefen har tidligere spurt om lignende spm, men i det siste har de blitt så retter mot meg og Thomas. er det bare tilfeldig eller tror dere Thomas har fortalt om oss? Blir litt "redd" format det skal ødelegge arbeidsforholdene og at der skal bli en rar stemning på jobb om han vet/får vite om det. Tenkte å si det til Thomas, men blir litt rart når vi aldri har snakker om p flytte inn sammen eller har definert noe som heldt mellom oss. Man bare vet det er noe der. Anonymkode: 63cd4...5dc
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Alle andre rundt dere vet nok selv om dere ikke sier noe. Det ser man på blikket, ansiktet og endring i oppførsel. Dere kan prøve å skjule det, men det går dessverre dårlig 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå