Gå til innhold

Han krever nudes, helt knust!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en på tinder i to uker. Han er utrolig pen, morsom og har en sykt travel jobb. Han har vært helt herlig, helt til tidligere i dag. Han sendte at han ikke kaster bort tid på å gå på date om han ikke vet at det er noen han tenner på likevel, og har bedt meg sende nudes så "han får se"..

HJELP! Er det ikke det indre som teller? :sad::sad:

Jeg har vært helt forelsket i denne mannen i disse ukene, men nå er jeg helt knust! 

Anonymkode: e7d30...61d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Bra du fant ut så tidlig hva slags mann det var. Glem ham.

Skrevet

Han der møter antagelig ikke opp en gang. Du sender selvsagt ikke sånne bilder til en sånn fyr. Dump, dump, dump.

Anonymkode: fcdf8...9ee

• Liker 48
Skrevet

For all del ikke send naken bilder. Du vet aldri hvor det havner.

Anonymkode: 080d1...724

• Liker 38
Skrevet

Wow... Jeg ville ikke kastet bort mer tid på han i hvert fall.

• Liker 26
Skrevet

Hva med bare litt hinting? Se om han er seriøs.. Vil ikke miste det fine vi har nå på melding :(

Skrevet

Æsj for en ekkel oppførsel, dropp ham.

• Liker 21
Skrevet

Han har lært seg hva det er som damer tiltrekkes av. Du vil sende han nudes med tårene trillende ned over kinnene dine. Siden vil du bli så glad når han kommer med noen negs som får deg til å føle at han i alle fall ser noe verdifullt i deg. Du vil være en slave som kryper for hans føtter, være villig til å gjøre alt for at han skal så mye som se på deg.

Han har skjønt hvordan damer skal behandles ja! :tommelopp:

Anonymkode: e6b41...5d3

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med bare litt hinting? Se om han er seriøs.. Vil ikke miste det fine vi har nå på melding :(

Dere har chattet i to uker - på Tinder. Den mest useriøse sjekkeappen EVER! Slett matchen og gå videre med livet ditt. Han viste seg å være en dust.

• Liker 39
Skrevet

Du snakker om hvor pen mann du har funnet og så spør du om det er det indre som teller? Spør deg selv det neste gang du sveiper på tinder

• Liker 26
Skrevet

Forelska i en tindergris etter 2 uker? Særlig. 

Anonymkode: 1f93b...fba

• Liker 21
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har lært seg hva det er som damer tiltrekkes av. Du vil sende han nudes med tårene trillende ned over kinnene dine. Siden vil du bli så glad når han kommer med noen negs som får deg til å føle at han i alle fall ser noe verdifullt i deg. Du vil være en slave som kryper for hans føtter, være villig til å gjøre alt for at han skal så mye som se på deg.

Han har skjønt hvordan damer skal behandles ja! :tommelopp:

Anonymkode: e6b41...5d3

Ta deg en bolle!

Anonymkode: df089...a67

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Du snakker om hvor pen mann du har funnet og så spør du om det er det indre som teller? Spør deg selv det neste gang du sveiper på tinder

This :ler:

• Liker 7
Skrevet

Har ikke tinder retningslinjer brukere skal følge? Ville gitt beskjed slik at de kunne stengt han ute.

Ellers: Han der er vist høy på seg selv. Du burde blokkere han og drite i å svare han. Krever nudes??? Innbiller han seg å være selveste prinsen eller?

Skrevet

Du har pratet med en på tinder i 2 uker? Tinder hvor flertallet bare er ute etter å pule, og du er forelsket og tror han vil noe mer med deg? Han vil bare pule deg, han er så lat at han gidder ikke engang å gå på date med deg før han har sett varene. Sender du nudes, og han liker det han ser, så knuller han deg, sier alle de rette tingene, og stikker med en gang han er lei, og det kommer ikke til å ta lang tid.

Du må bli litt tøffere skal du være på tinder.

Anonymkode: 74d6b...c97

• Liker 19
Skrevet

Hjeelp!:hoho:

Hallooooooooooooo.......hvis dette i det hele tatt er sant så::hoho:send han en finger opp og se deg ikke tilbake, slike fyrer er bare latterkick.

Anonymkode: 08cfb...45b

• Liker 6
Gjest NotNaomi
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har snakket med en på tinder i to uker. Han er utrolig pen, morsom og har en sykt travel jobb. Han har vært helt herlig, helt til tidligere i dag. Han sendte at han ikke kaster bort tid på å gå på date om han ikke vet at det er noen han tenner på likevel, og har bedt meg sende nudes så "han får se"..

HJELP! Er det ikke det indre som teller? :sad::sad:

Jeg har vært helt forelsket i denne mannen i disse ukene, men nå er jeg helt knust! 

Knust? Ja,jeg skjønner deg jo. Men klar tale fra meg : be ham dra et visst sted. Selvrespekten din må du ta godt vare på. Han er en drittsekk. 

Skrevet

Last ned bilde av en ku med stort melkejur og send, spør om han liker puppene dine. 

Anonymkode: 8ffb6...068

• Liker 11
Skrevet

Spurte han etter nudes?
Send ham bilde av dette og hvis han blir sur, har han ikke humor heller så da kan du ihvertfall kutte ham ut tvert.

• Liker 18
Skrevet

Har du sette denne karen live? I det hele tatt? Høres enten ut som en erkedrittsekk, eller en gammel ekkel gris som sitter bak falskt bilde for å lure til seg nakenbilder fra naive damer. Either way, bli kvitt han. 

Anonymkode: 4cdb2...dcd

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...