Gå til innhold

Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en fyr i snart 5 mnd. Det har vært en del av og på.
Det vil si at noen perioder har jeg vært en del på, og noen perioder har han vært en del på.. Dere skjønner greia.
Vi har egentlig bare hatt et "uforpliktende" forhold, men i starten sa han at han holdt på med meg til venner og kollega. 
Virker som det har endret seg litt med tiden, da han har "advart" meg at han kan ha sex med andre, men han har enda ikke gjort det. Skal vi tro han rett og det er ikke noe poeng for han å lyve om det da jeg har sagt det er ok om det skjer og vise versa. 

Han har sagt at han ønsker å være singel lenge hele veien, ha frihet osv... Dette har endret seg den siste mnd, og han sier nå at han er klar for forhold om han møter den "rette", men det er liten sannsynlighet ifølge han. 
Han har holdt litt distanse ang sex i det siste da han sier nå at uforpliktende sex ikke "gir han noe særlig", og han ønsker kjærlighet. 
MEN på lørdag da jeg var med han så var han så utrolig på og vi hadde den beste sexen vi noensinne har hatt, du merker når noen "elsker med kjærlighet" for å si det sånn. Kysset og strøk på meg, så intim og koselig. Fikk nesten lit sånn vibe da meg og min tidligere eks var nyforelsket og hadde sex, var med andre ord helt fantastisk... 

Han sa dette med at han mente at han uforpliktende sex ikke gir han noe... Samt at han mente vi ikke kom til å komme i et forhold da vi er så ulik og ikke har den type følelser samme dag som vi hadde denne helt AMAZING sexen. 
Og alle de tidligere gangene vi har hatt sex har han vært mye mindre intim.. Mine kyssing og tegn til "kjærlighet" (forstå meg rett nå).
Han sa selv at det var meget sjelden hadde så god sex med jenter. Han ønsker fremdeles å se meg, og han ønsker til og med å reise på tur med meg til USA.. Selv om vi ikke er et par.

Men all denne forvirringen får meg til å søke svar på den litt mer alternative "metoden måten". Så jeg ble anbefalt en spådame av en venninne som visst nok var veldig treffsikker og hadde gitt helt korrekte svar til venninnen min. Leste litt om henne og var bare strålende fornøyde kunder. 
Hun sa at han var veldig intr i meg. Han var samt meget usikker og veldig forsiktig mtp på forhold da han hadde blitt dypt såret av en tidligere.
Han holdt meg på avstand og sa det han gjorde for at jeg skulle trekke meg tilbake så han fikk tid til å tenke! Hun mente visst jeg ventet på han og hadde han som en "god venn" en stund fremover, ville han komme til meg før eller siden, det så veldig lyst ut. 
Hun hadde en perfekt beskrivelse av han som ga meg litt gåsehud, da han ofte opptrer som "2personer", en litt kald og kynisk person (spesielt når jeg skriver med han) vs når jeg er med han. Og dette beskrev hun perfekt. Og hun mente jeg hadde kommet ganske tett på han å kunne se hans "sanne jeg" og det skremte han litt.
Å det sier broren hans også, at ingen jenter utenom de som har vært i et forhold med han har kommet så tett på han som jeg. 
Men samt slapp han meg ikke inn "det siste hakket" fordi han turte ikke, han var redd. Han virker kald og følelsesløs til tider, men egentlig koker det over med følelser og det innser jeg veldig godt når hun sier det. 

Jeg vet ikke, men jeg er bare veldig gira og spent på hva som skjer framover.. Tar alt med en klype salt selvsagt. Men, men... Ingen vet hva fremtiden vil bringe. Noen som har noe lignende historier og dele? Eller en kommentar på det jeg har skrevet :D 

Anonymkode: 5b2f2...f01

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær forsiktig, i dobbel betydning. For det første: når en mann sier han ikke vil inn i forhold og at han ikke helt kan se for seg dere som et par, så mener han det sannsynligvis selv om sexen er aldri så god. 

For det annet: Å ringe såkalte spådamer er virkelig ikke det lureste å gjøre. Uansett!

• Liker 2
Skrevet

Hjelp meg! Heter tråden. Men skal du ha økonomisk rådgivning, eller svar på hva fyren vil? Eller hva trenger du hjelp til? 

Skrevet

Han har sagt til deg når dere startet å ha uforpliktende sex at han ville være singel og at det skulle være uforpliktende. 
Dere er friends With benefits. Dere gjør ting venner gjør + sex. 
Nå sier han til deg at han vil ha kjæreste, men tviler på at han kan finne den rette der ute. Det vil si, han syntes hvertfall ikke du er den rette og forteller deg dette fordi han ser på deg som en venn han kan snakke med alt om. 

Dere skal til usa fordi dere er venner, ikke fordi dere er et par eller vil bli det. Sannsynligvis håper han å finne drømmedama si på turen, men har sikkert sex med deg om dere er fulle og det blir sånn. 

Det spådama sa stemmer i 99% av situasjoner med kvinner og menn som kommer til spådamer for å få råd om kjærligheten, så det var bare vill gjetning og noe standard hun sier fordi hun vet at mange føler det stemmer. 

Du er ikke den han vil se for seg forhold med, da hadde han jo gått i forhold med deg, og ikke sagt at han ser på greia deres som uforplliktende og håper å finne seg noen andre å falle for. 

Anonymkode: 2dd7d...088

• Liker 2
Skrevet

Du blir garantert jævlig såret før eller siden.... 

La meg fortelle deg om meg selv. Jeg er dame, kan beskrive meg selv som tilbaketrukken følelsesmessig, kan opptre som kald, men varm når med noen jeg liker. Hvis jeg sier ting som at jeg ikke er sikker på forhold og blabla, så er det med andre ord hint for Fuck off. Den dagen jeg møter en fyr som får meg til å falle litt og se for meg fnugg av forhold, da er det rett frem.

fyren din sier bare de tingene der fordi han ikke er interessert i deg på den måten, han slipper å ha et forhold til deg, men han har nettopp pinadø funnet ut at han kan knulle løs på deg samtidig som han er åpen for drømmedamer på veien, score score... 

Anonymkode: afc95...c17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...