Gå til innhold

Miksede signaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg matchet med en fyr på tinder, vi snakket sammen i et par uker før jeg dro til Oslo for å møte ham. Han hentet meg på togstasjonen og vi kjørte til leiligheten hans der han laget middag til oss mens vi så på serie. Mot slutten av kvelden flytter seg nærmere og nærmere meg før han tar hånda mi og "drar" meg oppå seg så jeg ligger på brystet hans. Vi ligger sånn en stund før han vipper opp haka mi og kysser meg. Vi kysser en stund og bytter på å kysse og se på serien før han må kjøre meg til stasjonen igjen så jeg rekker toget hjem. Når jeg skal til å gå ut av bilen kysser han meg igjen og sier at jeg skal sende han melding når jeg har kommet meg trygt hjem. Dette var på mandag og vi har snakket sammen hver dag siden, men jeg føler stor sett at det er jeg som starter samtalene. Hvis han ikke hadde tatt initiativ til å kysse meg, hadde jeg bare lagt hele greia død, men han hadde vel ikke gjort det hvis han ikke er interessert? Jeg har lenge slitt med depresjon og lav selvtillit og prøver å fortelle meg selv at det er bare er usikkerheten min som gjør at jeg overtenker dette, men jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Hva tror dere? Kan noen hjelpe meg å tolke? Skal sies at jeg aldri har vært på en sånn type date før og vet kanskje ikke helt hvordan det funker.

Jeg er forresten 19, han er 23

Anonymkode: 87db1...63f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som at han liker deg. Dette med meldinger er ikke alle like glade i. Fokuser mer på hvordan han er når dere er sammen. 

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som du overtenker ja. Slapp av, prøv å kos deg! Han tok initiativ til å kysse deg med å vippe opp haka di som du skrev. Vis han samme respons tilbake så kan dette kan fint. Kanskje han bare er litt sjenert.

Skrevet

Vil tro han liker deg, og at som Wasabi sier at han bare er litt sjenert. Slapp av og se hvordan det går! Lykke til :) 

Anonymkode: 87db1...63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...