Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å løpe 1500 m?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, spørsmålet står i overskriften. Legg gjerne til hvorvidt du er godt trent, litt trent eller ikke trent i det hele tatt.

Takker for svar!

Anonymkode: 42d4b...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet svaret takket være Endomondo:  6:15. Jeg er godt over 40 og trener en god del styrke og kondis. Har mer gorillakropp enn gasellekropp, men elsker å jogge allikevel :-) 

Skrevet

Jeg løper enten intervaller eller langdistanse. De lengste intervalløktene mine er på 1km, og da bruker jeg mellom 4:30 og 5 minutter. Så tipper jeg hadde klart 1500 på 7 min om jeg presset meg. Altså ikke så raskt. Til gjengjeld har jeg ingen problemer med å løpe 2 mil på 1t50min

Anonymkode: 28c05...e78

Skrevet

Rundt 7.30 minutter. Skal sies at jeg nærmer 57 år, så jeg synes det er bra jeg. 

Skrevet

Har løpt 1 mile (ca 1600 meter) et par ganger, og rekorden er 6:25. Prøvde kun to ganger, og var helt ok trent. Var da 22 og lett i kroppen, og jeg er rask på korte distanser. Ikke at 6:25 er noen supertid, men det er ikke så verst

Anonymkode: 5cc45...354

Skrevet

Ifølge Endomondo har jeg løpt en mile på 8.38. Har aldri prøvd å løpe en mile så fort jeg kan, så må ha vært under en lengre konkurranse, mest sannsynlig 10 km. Jeg trener lite hurtighet, mest langdistanse, og er generelt ganske treig. 

Anonymkode: 882e1...87a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...