AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Jeg har såvidt begynt å date en fyr. Vi har chattet i ca to uker, og vært på to dater. Det er nok en ganske god match i utgangspunktet, men jeg blir stressa fordi han er så på. Han begynte å planlegge fremtiden allerede før vi hadde vært på førstedate. Han gir helt syke komplimenter som jeg ikke har sjans til å gjengjelde foreløpig. Han har faktisk mumla noe om at han er forelska. Jeg har prøvd å ta opp at jeg trenger mer tid og at det blir for mye, og han sier han skjønner det og legger bånd på seg for å ikke skremme meg bort, men det blir liksom ikke bedre. Noen som har vært i en sånn situasjon? Tenker at når følelser er så store så fort så varer de ofte ikke så lenge. Men er jo en bra match bortsett fra dette, og er uansett en som er bra å finne på ting med, så burde gi det en sjans. Men snart kommer jeg til å få allergisk reaksjon av alt presset 😬 Anonymkode: 73484...7ad 1
-Missi- Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Jeg forstår deg, kan fort bli skikkelig turn off når det blir sånn. Man får liksom ikke tid til å kjenne på følelsene selv. Har selv erfaring fra å ha datet en slik mann og hatt et forhold med en annen mann som startet slik. Min erfaring er at de ikke endrer seg, han ene jeg datet tok det til seg litt at han måtte roe ned litt men kort tid etter var han på samme vis. Jeg kuttet det ut, da jeg av tidligere erfaring ikke har hatt noe god erfaring med slike menn. Erfaringen var han jeg ble sammen med, han var slik fra første stund, jeg var ung og ble smigret. I løpet av forholdet ble han gradvis mer og mer sjalu og kontrollerende. I ettertid ser jeg det kanskje kommer av en grunnleggende usikkerhet og vertfall i hans tilfelle lite omsorg fra mor som barn så når han fant en kvinne som endelig viste han omsorg ville han eie henne med hud og hår. Han kan fortsatt over 7 år etter vise tegn til eiesyke over meg enda han har ny kone og barn med henne... meget merkelig. Vi har barn sammen og derfor er noe kontakt nødvendig selv om jeg prøver å holde det til et minimum. Mitt råd er føles det rart og at dere ikke er på samme nivå i starten,har du en uggen følelse av at dette blir press.. kutt det ut! Vent heller til du finner en fyr hvor dere er mer likeverdige følelsesmessig 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har såvidt begynt å date en fyr. Vi har chattet i ca to uker, og vært på to dater. Det er nok en ganske god match i utgangspunktet, men jeg blir stressa fordi han er så på. Han begynte å planlegge fremtiden allerede før vi hadde vært på førstedate. Han gir helt syke komplimenter som jeg ikke har sjans til å gjengjelde foreløpig. Han har faktisk mumla noe om at han er forelska. Jeg har prøvd å ta opp at jeg trenger mer tid og at det blir for mye, og han sier han skjønner det og legger bånd på seg for å ikke skremme meg bort, men det blir liksom ikke bedre. Noen som har vært i en sånn situasjon? Tenker at når følelser er så store så fort så varer de ofte ikke så lenge. Men er jo en bra match bortsett fra dette, og er uansett en som er bra å finne på ting med, så burde gi det en sjans. Men snart kommer jeg til å få allergisk reaksjon av alt presset 😬 Anonymkode: 73484...7ad Høres stress ut. Ingen som liker når daten blir for needy. Ville trukket meg litt tilbake å sett situasjonen an. Det kan jo hende med tiden at du vil føle det samme? Følelser kan absolutt blomstre raskt. Kanskje du holder litt igjen av en grunn? Anonymkode: ebeec...db3 1
wintergirl Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Chattet med en i sommer som var veldig på hele dagen. Begynner navnet hans på Ø eller? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har såvidt begynt å date en fyr. Vi har chattet i ca to uker, og vært på to dater. Det er nok en ganske god match i utgangspunktet, men jeg blir stressa fordi han er så på. Han begynte å planlegge fremtiden allerede før vi hadde vært på førstedate. Han gir helt syke komplimenter som jeg ikke har sjans til å gjengjelde foreløpig. Han har faktisk mumla noe om at han er forelska. Jeg har prøvd å ta opp at jeg trenger mer tid og at det blir for mye, og han sier han skjønner det og legger bånd på seg for å ikke skremme meg bort, men det blir liksom ikke bedre. Noen som har vært i en sånn situasjon? Tenker at når følelser er så store så fort så varer de ofte ikke så lenge. Men er jo en bra match bortsett fra dette, og er uansett en som er bra å finne på ting med, så burde gi det en sjans. Men snart kommer jeg til å få allergisk reaksjon av alt presset 😬 Anonymkode: 73484...7ad Sånne finnes det mange av. Svaret på alle jeg har møtt (ikke få) er at det faktisk ikke spiller noen rolle for dem hvem de ender opp sammen med. De har bare lyst på den fremtiden. Nå. Store bokstaver. Om det er du, tanta til Beate eller et hvilket som helst annet menneske de ender opp med å dele den med er dem likegyldig. Anonymkode: 8dd90...62f 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Rødt flagg. Anonymkode: 0af0a...ddc
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Dumpings! Anonymkode: e5b03...39d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 3 timer siden, wintergirl skrev: Chattet med en i sommer som var veldig på hele dagen. Begynner navnet hans på Ø eller? Hahah nei 😜 Anonymkode: 73484...7ad
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #9 Skrevet 1. desember 2017 Oi, det var ganske enstemt. Uffameg. Ikke så lett å finne noen som matcher, har ikke vært på date på omtrent to år (har litt smal målgruppe, så er ikke så mange som er innafor) 😜 Får ha antennene ekstremt godt ute her da. Anonymkode: 73484...7ad 2
wintergirl Skrevet 1. desember 2017 #10 Skrevet 1. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahah nei 😜 Anonymkode: 73484...7ad Ok😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå