AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Datet en mann i ca. 3 måneder. Plutselig ble han stille og rar, og jeg mistet interessen på grunn av dette. Nå driver han og sender meg snaps opptil flere ganger om dagen om dagligdagse ting han gjør, slik som: kjører bil, flipper burgere, går tur med hunden, tar en pils med kompisen.. Hvorfor gjør han dette? Er han tilbakestående? Anonymkode: e4373...2e1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Datet en mann i ca. 3 måneder. Plutselig ble han stille og rar, og jeg mistet interessen på grunn av dette. Nå driver han og sender meg snaps opptil flere ganger om dagen om dagligdagse ting han gjør, slik som: kjører bil, flipper burgere, går tur med hunden, tar en pils med kompisen.. Hvorfor gjør han dette? Er han tilbakestående? Anonymkode: e4373...2e1 Hvordan er det tilbakestående å sende deg snaps av dagligdagse ting? Hvis du ikke er interessert i han, så bare si det, så skjønner han nok tegninga og slutter å sende så mye. Hva om du er på topplista hans og han slenger dem ut til alle? Er ikke sikkert det er bare til deg. Anonymkode: 85a97...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå