AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Møtte en fyr sist uke. Var da veldig usikker på om han ville møte meg igjen. Men vi har fortsatt å ha kontakten på meldinger. Da han skrev til meg tidligere i uka, skrev han at han skulle jobbe mye denne uka, så jeg spurte om jeg kom til å se han. Da sa han at vi kunne finne på noe på i dag hvis ikke det ble masse jobbing. Onsdag drev han og tullet med hva vi skulle finne på, og han sa at han skulle skrive til meg i går om hva vi skulle osv. Han skrev i går, og sa at han måtte jobbe og mest sannsynlig hele helga også, men det visste han mer i dag. Så han lurte på om vi kunne utsette til neste uke. Jeg skjønner meg egentlig ikke på han. Vi har hatt kontakt hver dag i nesten 3 uker, og han forteller hele tida hva han driver med. Jeg sendte han et bilde av hva jeg drev med i dag tidlig, så vi har skrevet litt tull frem og tilbake. Burde jeg bare la det være opp til han nå? Om han sender melding og spør på nytt? Jeg tror vi hadde møttes ofte hadde jeg bare bodd "rett borti gata", men jeg bor litt unna. Anonymkode: f71ce...9f0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Hmm hvor gamle er dere da? rart om du ikke hører noe fra han.. Anonymkode: dfa07...3f7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Ikke svar han og ikke ta kontakt. Ingen jobber så mye at de ikke kan møte noen for 2 timer hvertfall minst en gang. Han virker ubesluttsom. Anonymkode: eb151...0ec 11
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Hvor langt unna bor du? Dere har holdt kontakt hver dag i tre uker, han varselt på forhånd at han ikke kunne love noe fordi han jobber masse. Hva er problemet her? Anonymkode: 6fe7d...554 12
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Så du holdt av hele helgen til han når han sa han bare kanskje kunne møtes i kveld? Anonymkode: d032c...1dd 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke svar han og ikke ta kontakt. Ingen jobber så mye at de ikke kan møte noen for 2 timer hvertfall minst en gang. Han virker ubesluttsom. Anonymkode: eb151...0ec Jo jeg vet at han jobber så mye. Altså i hvertfall fra 07-20 hver dag denne uka. ( fordi han sender bilder, og kan feks si nå reiser jeg hjem fra jobb) Er litt det jeg tenker også, men han svarer jo raskere på meldinger nå enn det han gjorde før vi møttes. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt unna bor du? Dere har holdt kontakt hver dag i tre uker, han varselt på forhånd at han ikke kunne love noe fordi han jobber masse. Hva er problemet her? Anonymkode: 6fe7d...554 Ja, vet så håper det egentlig ikke er noe problem. Jeg bruker nesten to timer på å komme meg dit. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så du holdt av hele helgen til han når han sa han bare kanskje kunne møtes i kveld? Anonymkode: d032c...1dd Nei, har ikke holdt av noe som helst. Bare i dag jeg har holdt av. 11 minutter siden, Liven_ skrev: He is just not that into you. Tenker samme, men hvorfor skriver han da meldinger om at han er der og der, lurer på hva jeg driver med, forteller meg om bestevennen hans osv. TS Anonymkode: f71ce...9f0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 Egentlig har jeg bare lyst til å sende han en melding og skrive " Nå skal jeg ut på joggetur i 10 minus" ... Skal ikke gjøre det, men må bare få det ut. Har hatt en lang uke selv som gjør at jeg egentlig bare har lyst til å grine( ikke pga han, men altså hjelper jo til litt det også) Skulle ønske jeg ikke hadde møtt han egentlig, for første inntrykket mitt er at han virkelig var noe å jobbe for. Drømmemannen etter første inntrykk, også hadde jeg sikkert møtt han igjen og syntes han var den dusten. TS Anonymkode: f71ce...9f0
Måbarefåsiat... Skrevet 1. desember 2017 #9 Skrevet 1. desember 2017 Overskriften din stemmer ikke helt. Du skulle ikke egentlig på date. Det var en mulighet for at dere skulle treffes. Det er noe annet. Skjønner det er kjipt, men ikke vær så needy. 12
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Skrevet 1. desember 2017 2 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Overskriften din stemmer ikke helt. Du skulle ikke egentlig på date. Det var en mulighet for at dere skulle treffes. Det er noe annet. Skjønner det er kjipt, men ikke vær så needy. Nei, det er ikke det at det er så ille at jeg ikke er med han i kveld, men at jeg ikke aner hvordan dette kommer til å gå. Jeg vil bare vite om vi aldri kommer til å treffes mer. For hvis vi ikke møtes mer er det ingen vits å sende meldinger hver dag. Altså jeg blir jo veldig glad når han kontakter meg osv, men har ikke lyst til å bygge opp masse falske forhåpninger. TS Anonymkode: f71ce...9f0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #11 Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr sist uke. Var da veldig usikker på om han ville møte meg igjen. Men vi har fortsatt å ha kontakten på meldinger. Da han skrev til meg tidligere i uka, skrev han at han skulle jobbe mye denne uka, så jeg spurte om jeg kom til å se han. Da sa han at vi kunne finne på noe på i dag hvis ikke det ble masse jobbing. Onsdag drev han og tullet med hva vi skulle finne på, og han sa at han skulle skrive til meg i går om hva vi skulle osv. Han skrev i går, og sa at han måtte jobbe og mest sannsynlig hele helga også, men det visste han mer i dag. Så han lurte på om vi kunne utsette til neste uke. Jeg skjønner meg egentlig ikke på han. Vi har hatt kontakt hver dag i nesten 3 uker, og han forteller hele tida hva han driver med. Jeg sendte han et bilde av hva jeg drev med i dag tidlig, så vi har skrevet litt tull frem og tilbake. Burde jeg bare la det være opp til han nå? Om han sender melding og spør på nytt? Jeg tror vi hadde møttes ofte hadde jeg bare bodd "rett borti gata", men jeg bor litt unna. Anonymkode: f71ce...9f0 Hvis jeg forstår tråden rett så har han hele tiden fortalt deg hva han driver med og vice versa. Han forteller deg at han har mye jobb og "denne" uka og lurer på annen tidspunkt? Er du sikker på at du ikke misforstår? Har du fortalt disse spørsmålene du har til han? Du forteller at du også "egentlig" skulle på date, men når jeg leser så stemmer det jo ikke helt? Er du snill å forklare litt enklere for meg? Anonymkode: 29170...26e 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #12 Skrevet 1. desember 2017 Ok. Ville ikke tatt sorgene enda. Enkelte bol sette av lengre tid når de først skal bli bedre kjent. Finn en dag ham har fri? Jeg ser fremdeles ikke problemet. Han har jo ikke avlyst eller avlyst sånn flere ganger. Eneste problemet her er at du er kvinne og får svar fra kg -kvinner. Som virker bitre og mener at han ikke "er inntil You" så fort han ikke har tid en kveld Anonymkode: 6fe7d...554
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #13 Skrevet 1. desember 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg forstår tråden rett så har han hele tiden fortalt deg hva han driver med og vice versa. Han forteller deg at han har mye jobb og "denne" uka og lurer på annen tidspunkt? Er du sikker på at du ikke misforstår? Har du fortalt disse spørsmålene du har til han? Du forteller at du også "egentlig" skulle på date, men når jeg leser så stemmer det jo ikke helt? Er du snill å forklare litt enklere for meg? Anonymkode: 29170...26e Ja, vi har hatt ganske jevn fordeling med å starte meldinger om dagene. Hvis ikke jeg sender har han sendt. Da sier han alltid hva han driver med. Slik jeg forsto han i starten på uka skulle han se an ang fredag, men så på onsdag virket der som han var 100% sikker på at han ikke skulle jobbe lenge på fredag. For så å få vite på torsdag at han ikke kunne på fredag allikevel så han spurte om vi kunne utsette daten vår til neste uke. 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Ville ikke tatt sorgene enda. Enkelte bol sette av lengre tid når de først skal bli bedre kjent. Finn en dag ham har fri? Jeg ser fremdeles ikke problemet. Han har jo ikke avlyst eller avlyst sånn flere ganger. Eneste problemet her er at du er kvinne og får svar fra kg -kvinner. Som virker bitre og mener at han ikke "er inntil You" så fort han ikke har tid en kveld Anonymkode: 6fe7d...554 Takk for svar! Ja jeg er nok kvinne som over tenker og lager en fjær til ti høns. Det er helt ok at han bruker lang tid, men jeg er glad i å få svar på ting. Har veldig lyst til å spørre han rett ut hva han tenker, syntes osv. (må ikke gjøre det i dag altså). Jeg tenker at hvis han ikke var interessert etter at vi møttes, hvorfor tar han da å sender meldinger på dager jeg ikke sender noe først? Og hvorfor si at jeg er pen etterpå? I mitt hode lar man vær og skrive hvis man ikke er interessert, eller sier i fra at man ikke er det. TS Anonymkode: f71ce...9f0
fitnessjenta Skrevet 1. desember 2017 #14 Skrevet 1. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr sist uke. Var da veldig usikker på om han ville møte meg igjen. Men vi har fortsatt å ha kontakten på meldinger. Da han skrev til meg tidligere i uka, skrev han at han skulle jobbe mye denne uka, så jeg spurte om jeg kom til å se han. Da sa han at vi kunne finne på noe på i dag hvis ikke det ble masse jobbing. Onsdag drev han og tullet med hva vi skulle finne på, og han sa at han skulle skrive til meg i går om hva vi skulle osv. Han skrev i går, og sa at han måtte jobbe og mest sannsynlig hele helga også, men det visste han mer i dag. Så han lurte på om vi kunne utsette til neste uke. Jeg skjønner meg egentlig ikke på han. Vi har hatt kontakt hver dag i nesten 3 uker, og han forteller hele tida hva han driver med. Jeg sendte han et bilde av hva jeg drev med i dag tidlig, så vi har skrevet litt tull frem og tilbake. Burde jeg bare la det være opp til han nå? Om han sender melding og spør på nytt? Jeg tror vi hadde møttes ofte hadde jeg bare bodd "rett borti gata", men jeg bor litt unna. Anonymkode: f71ce...9f0 Kan godt hende at han liker deg veldig godt, men at han faktisk jobber mye og var nødt til å utsette. Da jeg datet han jeg er sammen med nå, så måtte jeg utsette mange ganger, men det betydde ikke at jeg ikke var interessert! Han har nok bare et liv utenfor deg, i november og desember er det ofte mye sykdom på jobben og da må de friske jobbe ekstra mye, og det er jo bare bra at han har et liv utenfor deg også:)
phantomassasin Skrevet 1. desember 2017 #15 Skrevet 1. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr sist uke. Var da veldig usikker på om han ville møte meg igjen. Men vi har fortsatt å ha kontakten på meldinger. Da han skrev til meg tidligere i uka, skrev han at han skulle jobbe mye denne uka, så jeg spurte om jeg kom til å se han. Da sa han at vi kunne finne på noe på i dag hvis ikke det ble masse jobbing. Onsdag drev han og tullet med hva vi skulle finne på, og han sa at han skulle skrive til meg i går om hva vi skulle osv. Han skrev i går, og sa at han måtte jobbe og mest sannsynlig hele helga også, men det visste han mer i dag. Så han lurte på om vi kunne utsette til neste uke. Jeg skjønner meg egentlig ikke på han. Vi har hatt kontakt hver dag i nesten 3 uker, og han forteller hele tida hva han driver med. Jeg sendte han et bilde av hva jeg drev med i dag tidlig, så vi har skrevet litt tull frem og tilbake. Burde jeg bare la det være opp til han nå? Om han sender melding og spør på nytt? Jeg tror vi hadde møttes ofte hadde jeg bare bodd "rett borti gata", men jeg bor litt unna. Anonymkode: f71ce...9f0 dere skulle jo egentlig ikke på date ikveld når han har sagt han ikke kan hele uken og at han er opptatt med jobb, jeg forstår han godt jeg. jeg hadde bare ventet litt, men ikke mast
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #16 Skrevet 1. desember 2017 3 minutter siden, fitnessjenta skrev: Kan godt hende at han liker deg veldig godt, men at han faktisk jobber mye og var nødt til å utsette. Da jeg datet han jeg er sammen med nå, så måtte jeg utsette mange ganger, men det betydde ikke at jeg ikke var interessert! Han har nok bare et liv utenfor deg, i november og desember er det ofte mye sykdom på jobben og da må de friske jobbe ekstra mye, og det er jo bare bra at han har et liv utenfor deg også:) Takk for svar. Høres litt mer oppløftende ut. Ja, jeg er helt sikker på at han snakker sant når han sier han jobber mye og lenge. Og skjønte på meldingen jeg fikk før i dag at han er ganske sliten, så selv om jeg har lyst til å høre hvordan ståa er, så tror jeg det er bedre å vente til en annen dag. TS Anonymkode: f71ce...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #17 Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, phantomassasin skrev: dere skulle jo egentlig ikke på date ikveld når han har sagt han ikke kan hele uken og at han er opptatt med jobb, jeg forstår han godt jeg. jeg hadde bare ventet litt, men ikke mast Da leser du ikke alt jeg har skrevet. Slik jeg forsto han på onsdag kunne han på fredagen nå. Ja, jeg forstår jo at han ikke har tid. Det blir bare litt mange tanker også, gjør man det egentlig til noe mye verre enn det er. TS Anonymkode: f71ce...9f0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #18 Skrevet 1. desember 2017 Men, vil du ha et slikt forhold? Hvis du synes at det er kjipt at han jobber allerede nå, før dere dater en gang, så kommer du til å synes det er enda kjipere når du sitter alene rundt middagsbordet med barna.... Han kommer neppe til å jobbe mindre i fremtiden. Anonymkode: d22c9...6f4 5
fitnessjenta Skrevet 1. desember 2017 #19 Skrevet 1. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Høres litt mer oppløftende ut. Ja, jeg er helt sikker på at han snakker sant når han sier han jobber mye og lenge. Og skjønte på meldingen jeg fikk før i dag at han er ganske sliten, så selv om jeg har lyst til å høre hvordan ståa er, så tror jeg det er bedre å vente til en annen dag. TS Anonymkode: f71ce...9f0 Høres lurt ut når man skal på date med en man liker så vil man gjerne ha energi og overskudd. Å jobbe mye kan gjøre at man blir utslitt rett og slett. Han jeg er sammen med har innrømt at han hadde de samme tankene som deg, men jeg er utrolig glad for at han ikke droppa meg! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, vil du ha et slikt forhold? Hvis du synes at det er kjipt at han jobber allerede nå, før dere dater en gang, så kommer du til å synes det er enda kjipere når du sitter alene rundt middagsbordet med barna.... Han kommer neppe til å jobbe mindre i fremtiden. Anonymkode: d22c9...6f4 Tror ikke at TS klager på at han jobber, fyren er jo singel, da kan man jobbe så mye man vil! I motsetning til deg så tror jeg at det endrer seg hvis han skulle få seg barn og kone😂
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #20 Skrevet 1. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke svar han og ikke ta kontakt. Ingen jobber så mye at de ikke kan møte noen for 2 timer hvertfall minst en gang. Han virker ubesluttsom. Anonymkode: eb151...0ec syns jeg var en merkelig konklusjon. jeg har faktisk ikke hatt en ledig time hele november. jeg har jobbet ræva av meg. og det er liten vits for min del å sitte på date i 2 timer når jeg har jobbet 14 timer først. jeg vil ha energi og god tid om jeg først skal møte noen Anonymkode: c58e1...1d2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå