Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er vi kommet til den tiden på året igjen ❤️

Skal dere følge noen julekalendere på nett i år? I tilfelle hvilken? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

GetInspired og Douglas sin.

Anonymkode: d1b30...fec

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, Sirah skrev:

Så er vi kommet til den tiden på året igjen ❤️

Skal dere følge noen julekalendere på nett i år? I tilfelle hvilken? :)

Hei :vinke: Jeg har ikke funnet så mange julekalendere på nett. Jeg skal se litt på oversikten som finnes her og velge meg ut flere https://gjerrigknark.com/Julekalendere

Skrevet

Jeg deltar på julekalendrene til Skittjakt og Skittfiske :nisse:

Skrevet

Magasinet :tree:

Skrevet

GSport :nisse:

Skrevet

Jeg ser egentlig ikke poenget med å delta på noen slike ting. Man risikerer jo at det er minst 100 000 andre som også deltar på samme adventskalender... 

Sannsynligheten for å vinne noe som helst, er rett og slett så forsvinnende liten. Så dette er egentlig ikke verdt å kaste bort tiden sin på... 

Anonymkode: 4de4e...de0

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser egentlig ikke poenget med å delta på noen slike ting. Man risikerer jo at det er minst 100 000 andre som også deltar på samme adventskalender... 

Sannsynligheten for å vinne noe som helst, er rett og slett så forsvinnende liten. Så dette er egentlig ikke verdt å kaste bort tiden sin på... 

høyere sjangs enn å tippe Lotto da...men du har rett; totalt waste of time. Jeg hadde en jobb med mye dødtid de siste årene, og gjorde minst 20 julekalendere hver dag i desember uten å noensinne vinne den minste trøstepremie. Jeg tenkte alltid at jeg skulle vinne noe på de mer obskure julekalenderne( norsk strikkeforbund eller multipellskleroseforeningen) , men vant ikke på dem engang!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :vinke: Jeg har ikke funnet så mange julekalendere på nett. Jeg skal se litt på oversikten som finnes her og velge meg ut flere https://gjerrigknark.com/Julekalendere

Det var et godt tips :D

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vunnet flere ganger jeg 😇 Så jeg syntes fremdeles det er litt gøy 😂

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Sirah skrev:

Det var et godt tips :D

Har vunnet flere ganger jeg 😇 Så jeg syntes fremdeles det er litt gøy 😂

Hva slags adventskalendre var dette da? :nisse:

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags adventskalendre var dette da? :nisse:

To ganger i forskjellige hestenettbutikker :) De butikkene eksisterer dessverre ikke lenger, men var fine premier :) En annen gang var det i en typisk sminkebutikk, mener på at det kan ha vært Bli Vakker :) Noe i den gata iallefall :)

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pluss at når man vinner så får man ikke noe likevel. Jeg vant førstepremie på titusen kroner for et par år siden, men så aldri noe til dem. 

Anonymkode: 36e9f...4f9

• Liker 1
Skrevet

Har rundt 50 stk jeg ser gjennom. :ler: Deltar bare hvis det er premier jeg vil vinne.

Vant en kapselmaskin for noen år tilbake. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pluss at når man vinner så får man ikke noe likevel. Jeg vant førstepremie på titusen kroner for et par år siden, men så aldri noe til dem. 

Anonymkode: 36e9f...4f9

Oj! Hvor var dette? Så vet vi andre hvor vi bør holde oss unna 😡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...