Sirah Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Så er vi kommet til den tiden på året igjen ❤️ Skal dere følge noen julekalendere på nett i år? I tilfelle hvilken? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 GetInspired og Douglas sin. Anonymkode: d1b30...fec 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #3 Skrevet 2. desember 2017 18 timer siden, Sirah skrev: Så er vi kommet til den tiden på året igjen ❤️ Skal dere følge noen julekalendere på nett i år? I tilfelle hvilken? Hei Jeg har ikke funnet så mange julekalendere på nett. Jeg skal se litt på oversikten som finnes her og velge meg ut flere https://gjerrigknark.com/Julekalendere Anonymkode: d1b30...fec
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Jeg deltar på julekalendrene til Skittjakt og Skittfiske Anonymkode: d1b30...fec
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 Jeg ser egentlig ikke poenget med å delta på noen slike ting. Man risikerer jo at det er minst 100 000 andre som også deltar på samme adventskalender... Sannsynligheten for å vinne noe som helst, er rett og slett så forsvinnende liten. Så dette er egentlig ikke verdt å kaste bort tiden sin på... Anonymkode: 4de4e...de0 2
Stiigen Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser egentlig ikke poenget med å delta på noen slike ting. Man risikerer jo at det er minst 100 000 andre som også deltar på samme adventskalender... Sannsynligheten for å vinne noe som helst, er rett og slett så forsvinnende liten. Så dette er egentlig ikke verdt å kaste bort tiden sin på... Anonymkode: 4de4e...de0 høyere sjangs enn å tippe Lotto da...men du har rett; totalt waste of time. Jeg hadde en jobb med mye dødtid de siste årene, og gjorde minst 20 julekalendere hver dag i desember uten å noensinne vinne den minste trøstepremie. Jeg tenkte alltid at jeg skulle vinne noe på de mer obskure julekalenderne( norsk strikkeforbund eller multipellskleroseforeningen) , men vant ikke på dem engang! 1
Sirah Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg har ikke funnet så mange julekalendere på nett. Jeg skal se litt på oversikten som finnes her og velge meg ut flere https://gjerrigknark.com/Julekalendere Anonymkode: d1b30...fec Det var et godt tips :D 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser egentlig ikke poenget med å delta på noen slike ting. Man risikerer jo at det er minst 100 000 andre som også deltar på samme adventskalender... Sannsynligheten for å vinne noe som helst, er rett og slett så forsvinnende liten. Så dette er egentlig ikke verdt å kaste bort tiden sin på... Anonymkode: 4de4e...de0 Har vunnet flere ganger jeg 😇 Så jeg syntes fremdeles det er litt gøy 😂 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 6 timer siden, Sirah skrev: Det var et godt tips :D Har vunnet flere ganger jeg 😇 Så jeg syntes fremdeles det er litt gøy 😂 Hva slags adventskalendre var dette da? Anonymkode: 4de4e...de0 1
Sirah Skrevet 2. desember 2017 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags adventskalendre var dette da? Anonymkode: 4de4e...de0 To ganger i forskjellige hestenettbutikker De butikkene eksisterer dessverre ikke lenger, men var fine premier En annen gang var det i en typisk sminkebutikk, mener på at det kan ha vært Bli Vakker Noe i den gata iallefall
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser egentlig ikke poenget med å delta på noen slike ting. Man risikerer jo at det er minst 100 000 andre som også deltar på samme adventskalender... Sannsynligheten for å vinne noe som helst, er rett og slett så forsvinnende liten. Så dette er egentlig ikke verdt å kaste bort tiden sin på... Anonymkode: 4de4e...de0 Pluss at når man vinner så får man ikke noe likevel. Jeg vant førstepremie på titusen kroner for et par år siden, men så aldri noe til dem. Anonymkode: 36e9f...4f9 1
Gjest 123Sol Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 Har rundt 50 stk jeg ser gjennom. Deltar bare hvis det er premier jeg vil vinne. Vant en kapselmaskin for noen år tilbake.
Sirah Skrevet 3. desember 2017 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Pluss at når man vinner så får man ikke noe likevel. Jeg vant førstepremie på titusen kroner for et par år siden, men så aldri noe til dem. Anonymkode: 36e9f...4f9 Oj! Hvor var dette? Så vet vi andre hvor vi bør holde oss unna 😡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå