Gå til innhold

Er dette vanlig, mor og barn på butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var innom nærbutikken en kveld, det var rolig og ikke noe kø i kassene, ikke så mye folk ellers heller. Når jeg sto og putta varene i posen kommer det en mor med en 2 åring til kassen, det var ingen kø bak disse. Jeeze som barnet fikk gjennomgå fordi hun ikke gjorde riktig. Bryskt brølte moren ut "rett deg opp i ryggen", "stå rett" når vi skal ha varene oppå bandet, "ikke prat så mye da er det rett i seng når vi kommer hjem". 
Hva i h...... er det slags oppførsel av dere mødre, den stakkaren av et barn som fikk dette var mye mer uskyldig en mine barn har vært på butikk. 

Anonymkode: 18209...1b5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er normalt eller ikke tror jeg du kan svare på selv. Så klart er ikke dette normalt. Stakkars unge.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var innom nærbutikken en kveld, det var rolig og ikke noe kø i kassene, ikke så mye folk ellers heller. Når jeg sto og putta varene i posen kommer det en mor med en 2 åring til kassen, det var ingen kø bak disse. Jeeze som barnet fikk gjennomgå fordi hun ikke gjorde riktig. Bryskt brølte moren ut "rett deg opp i ryggen", "stå rett" når vi skal ha varene oppå bandet, "ikke prat så mye da er det rett i seng når vi kommer hjem". 
Hva i h...... er det slags oppførsel av dere mødre, den stakkaren av et barn som fikk dette var mye mer uskyldig en mine barn har vært på butikk. 

Dere mødre?

Så andre mødre må stå til ansvar for hva denne moren gjorde?

Gir jo absolutt mening.. 

Anonymkode: fb898...042

• Liker 5
Skrevet

Nei ikke i det heletatt, og flere som snudde seg siden vi hørte denne høye stemma til mor og skjønte ikke helt hva ungen gjorde galt. 

Skrevet

Jeg håper du sa ifra?

Anonymkode: 6b960...126

• Liker 4
Skrevet

Bare et stygt blikk fra meg får de fleste til å krympe seg...

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere mødre?

Gir jo absolutt mening.. 

Det finnes vel mer enn nok tråder her på Kvinneguiden, hvor temaet er "hva feiler det dere menn??!"  

Anonymkode: 7d959...909

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes vel mer enn nok tråder her på Kvinneguiden, hvor temaet er "hva feiler det dere menn??!"  

Anonymkode: 7d959...909

Og så? Det gir jo ikke noe mer mening det. 

Anonymkode: e316a...0cd

• Liker 2
Gjest C.Tramell
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dere mødre?

Gir jo absolutt mening.. 

Jepp. Andre mødre, dvs oss, er akkurat som moren i butikken. Onde og sinte. Ts, det flotte mennesket, er derimot en god og kjærlig mor. Vi bør se og lære, damer! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...