AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Jeg var innom nærbutikken en kveld, det var rolig og ikke noe kø i kassene, ikke så mye folk ellers heller. Når jeg sto og putta varene i posen kommer det en mor med en 2 åring til kassen, det var ingen kø bak disse. Jeeze som barnet fikk gjennomgå fordi hun ikke gjorde riktig. Bryskt brølte moren ut "rett deg opp i ryggen", "stå rett" når vi skal ha varene oppå bandet, "ikke prat så mye da er det rett i seng når vi kommer hjem". Hva i h...... er det slags oppførsel av dere mødre, den stakkaren av et barn som fikk dette var mye mer uskyldig en mine barn har vært på butikk. Anonymkode: 18209...1b5 2
Sirah Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Om dette er normalt eller ikke tror jeg du kan svare på selv. Så klart er ikke dette normalt. Stakkars unge. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var innom nærbutikken en kveld, det var rolig og ikke noe kø i kassene, ikke så mye folk ellers heller. Når jeg sto og putta varene i posen kommer det en mor med en 2 åring til kassen, det var ingen kø bak disse. Jeeze som barnet fikk gjennomgå fordi hun ikke gjorde riktig. Bryskt brølte moren ut "rett deg opp i ryggen", "stå rett" når vi skal ha varene oppå bandet, "ikke prat så mye da er det rett i seng når vi kommer hjem". Hva i h...... er det slags oppførsel av dere mødre, den stakkaren av et barn som fikk dette var mye mer uskyldig en mine barn har vært på butikk. Anonymkode: 18209...1b5 Dere mødre? Så andre mødre må stå til ansvar for hva denne moren gjorde? Gir jo absolutt mening.. Anonymkode: fb898...042 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 Nei ikke i det heletatt, og flere som snudde seg siden vi hørte denne høye stemma til mor og skjønte ikke helt hva ungen gjorde galt. Anonymkode: 18209...1b5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Jeg håper du sa ifra? Anonymkode: 6b960...126 4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Bare et stygt blikk fra meg får de fleste til å krympe seg... Anonymkode: 18209...1b5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere mødre? Så andre mødre må stå til ansvar for hva denne moren gjorde? Gir jo absolutt mening.. Anonymkode: fb898...042 Det finnes vel mer enn nok tråder her på Kvinneguiden, hvor temaet er "hva feiler det dere menn??!" Anonymkode: 7d959...909
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #9 Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes vel mer enn nok tråder her på Kvinneguiden, hvor temaet er "hva feiler det dere menn??!" Anonymkode: 7d959...909 Og så? Det gir jo ikke noe mer mening det. Anonymkode: e316a...0cd 2
Gjest C.Tramell Skrevet 1. desember 2017 #10 Skrevet 1. desember 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Dere mødre? Så andre mødre må stå til ansvar for hva denne moren gjorde? Gir jo absolutt mening.. Anonymkode: fb898...042 Jepp. Andre mødre, dvs oss, er akkurat som moren i butikken. Onde og sinte. Ts, det flotte mennesket, er derimot en god og kjærlig mor. Vi bør se og lære, damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå