AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Noen tips på dette? Det er ikke sånn svært tydelig. Men et mørkere skille. Anbefal meg alt av produkter dere har bra erfaring med på dette Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Solkrem er vel det beste. Anonymkode: e7665...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Solkrem er vel det beste. Anonymkode: e7665...3a4 Snakker om å redusere mørkheten. Ikke når jeg er ute i sola. Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Solkrem er essensielt for at hyoerpigmenteringen ikke skal bli mørkere. Så vil den med tiden blekne litt av seg selv. Behandling av hyperpignentering er vanskelig. Jeg ville lett etter egnede produkter hos paulas choice. Anonymkode: 7e8fd...078 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #5 Skrevet 2. desember 2017 Elizabeth Arden Pro Skin Brightening Serum gjorde underverker for meg. Anonymkode: 13f74...87c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Solkrem er essensielt for at hyoerpigmenteringen ikke skal bli mørkere. Så vil den med tiden blekne litt av seg selv. Behandling av hyperpignentering er vanskelig. Jeg ville lett etter egnede produkter hos paulas choice. Anonymkode: 7e8fd...078 Blekne av seg selv? Hvor har du lest dette? Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Elizabeth Arden Pro Skin Brightening Serum gjorde underverker for meg. Anonymkode: 13f74...87c Den så fin ut! Men 900kr.. Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #8 Skrevet 2. desember 2017 BBL laser hjelper. https://www.oslohudlegesenter.no/behandlinger-laserbehandling-laserpeeling-nyhet.html Anonymkode: 7f4ea...f8d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #9 Skrevet 2. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: BBL laser hjelper. https://www.oslohudlegesenter.no/behandlinger-laserbehandling-laserpeeling-nyhet.html Anonymkode: 7f4ea...f8d Ah takk. Aner du ca pris? 2-3000? Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #10 Skrevet 2. desember 2017 Jeg har sett stor forandring på min hyperpigmentering etter at jeg begynte å bruke Kiehls Midnight Recovery Concentrate. Hadde absolutt ingen forhåpninger om det da jeg begynte på produktet, men oppdaget nylig at i løpet av de tre månedene jeg har brukt det så er hyperpigmenteringen blitt nesten borte. Jeg har ikke brukt noen andre nye produkt enn dette, så da antar jeg at det må ha hjulpet Anonymkode: 304ef...858
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #11 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett stor forandring på min hyperpigmentering etter at jeg begynte å bruke Kiehls Midnight Recovery Concentrate. Hadde absolutt ingen forhåpninger om det da jeg begynte på produktet, men oppdaget nylig at i løpet av de tre månedene jeg har brukt det så er hyperpigmenteringen blitt nesten borte. Jeg har ikke brukt noen andre nye produkt enn dette, så da antar jeg at det må ha hjulpet Anonymkode: 304ef...858 Har du fått pigmentering pga sol? Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #12 Skrevet 2. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du fått pigmentering pga sol? Anonymkode: 41edf...6b4 Faktisk ikke hundre prosent sikker på hva det kom av, har antatt at det var sol. Var mørkere "flekker"/felt Jeg er overhodet ikke noen ekspert eller noe, jeg bare oppdaget plutselig at "flekkene" mine var nesten borte. Anonymkode: 304ef...858
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2017 #13 Skrevet 2. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Solkrem er essensielt for at hyoerpigmenteringen ikke skal bli mørkere. Så vil den med tiden blekne litt av seg selv. Behandling av hyperpignentering er vanskelig. Jeg ville lett etter egnede produkter hos paulas choice. Anonymkode: 7e8fd...078 Solkrem er ikke essensielt, å være borte fra sola er det. Jeg bruker spf 30-50 om sommeren men får likevel stadig nye pigmentflekker. Det eneste som funker på pigmentflekker er syrebasert hudpleie. 2
Djungelvrål Skrevet 2. desember 2017 #14 Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett stor forandring på min hyperpigmentering etter at jeg begynte å bruke Kiehls Midnight Recovery Concentrate. Hadde absolutt ingen forhåpninger om det da jeg begynte på produktet, men oppdaget nylig at i løpet av de tre månedene jeg har brukt det så er hyperpigmenteringen blitt nesten borte. Jeg har ikke brukt noen andre nye produkt enn dette, så da antar jeg at det må ha hjulpet Anonymkode: 304ef...858 Mine pigmentflekker er mye mindre synlige om vinteren, men om sommeren popper de tilbake igjen. Og jeg behandler pigmenteringen hele vinteren. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #15 Skrevet 2. desember 2017 Har brukt eucerin brightening og fått veldig bra resultat Anonymkode: 0bdc0...553
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #16 Skrevet 2. desember 2017 5 minutter siden, Mystix skrev: Mine pigmentflekker er mye mindre synlige om vinteren, men om sommeren popper de tilbake igjen. Og jeg behandler pigmenteringen hele vinteren. Hos meg er de synlige hos vinteren, da resten av huden blir litt hvitere. Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #17 Skrevet 2. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har brukt eucerin brightening og fått veldig bra resultat Anonymkode: 0bdc0...553 Den tiil 340kr? Anonymkode: 41edf...6b4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #18 Skrevet 2. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den tiil 340kr? Anonymkode: 41edf...6b4 Jepp, den er veldig sterk og skal ikke brukes i sterk sol, så nå er tiden for det. Til sommeren passer du på å bruke sterk solkrem der du hadde pigmentflekkene, så får du det ikke igjen Anonymkode: 0bdc0...553
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #19 Skrevet 2. desember 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ah takk. Aner du ca pris? 2-3000? Anonymkode: 41edf...6b4 Jeg husker ikke prisen, dessverre. Jeg har behandlet hyperpigmentering på brystet (décolletage) og er veldig fornøyd. Hudkvaliteten virker bedre, i tillegg til at hudtonen er jevn. Anonymkode: 7f4ea...f8d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #20 Skrevet 2. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker ikke prisen, dessverre. Jeg har behandlet hyperpigmentering på brystet (décolletage) og er veldig fornøyd. Hudkvaliteten virker bedre, i tillegg til at hudtonen er jevn. Anonymkode: 7f4ea...f8d Pigmentflekker med laser, 800kr ser jeg. Er dette det jeg kan ta? Anonymkode: 41edf...6b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå