Gå til innhold

Krem mot hyperpigmentering fra sol. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips på dette? Det er ikke sånn svært tydelig. Men et mørkere skille.

Anbefal meg alt av produkter dere har bra erfaring med på dette :) 

Anonymkode: 41edf...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solkrem er vel det beste. 

Anonymkode: e7665...3a4

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Solkrem er vel det beste. 

Anonymkode: e7665...3a4

Snakker om å redusere mørkheten. Ikke når jeg er ute i sola.

Skrevet

Solkrem er essensielt for at hyoerpigmenteringen ikke skal bli mørkere. Så vil den med tiden blekne litt av seg selv.

Behandling av hyperpignentering er vanskelig. Jeg ville lett etter egnede produkter hos paulas choice.

Anonymkode: 7e8fd...078

• Liker 1
Skrevet

Elizabeth Arden Pro Skin Brightening Serum gjorde underverker for meg. 

Anonymkode: 13f74...87c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Solkrem er essensielt for at hyoerpigmenteringen ikke skal bli mørkere. Så vil den med tiden blekne litt av seg selv.

Behandling av hyperpignentering er vanskelig. Jeg ville lett etter egnede produkter hos paulas choice.

Blekne av seg selv? Hvor har du lest dette?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elizabeth Arden Pro Skin Brightening Serum gjorde underverker for meg. 

Anonymkode: 13f74...87c

Den så fin ut! Men 900kr..

Skrevet

Jeg har sett stor forandring på min hyperpigmentering etter at jeg begynte å bruke Kiehls Midnight Recovery Concentrate. Hadde absolutt ingen forhåpninger om det da jeg begynte på produktet, men oppdaget nylig at i løpet av de tre månedene jeg har brukt det så er hyperpigmenteringen blitt nesten borte. Jeg har ikke brukt noen andre nye produkt enn dette, så da antar jeg at det må ha hjulpet :) 

Anonymkode: 304ef...858

Skrevet

Jeg har sett stor forandring på min hyperpigmentering etter at jeg begynte å bruke Kiehls Midnight Recovery Concentrate. Hadde absolutt ingen forhåpninger om det da jeg begynte på produktet, men oppdaget nylig at i løpet av de tre månedene jeg har brukt det så er hyperpigmenteringen blitt nesten borte. Jeg har ikke brukt noen andre nye produkt enn dette, så da antar jeg at det må ha hjulpet :) 

Har du fått pigmentering pga sol?

Skrevet

Har du fått pigmentering pga sol?

Faktisk ikke hundre prosent sikker på hva det kom av, har antatt at det var sol. Var mørkere "flekker"/felt :) Jeg er overhodet ikke noen ekspert eller noe, jeg bare oppdaget plutselig at "flekkene" mine var nesten borte. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Solkrem er ikke essensielt, å være borte fra sola er det.  Jeg bruker spf 30-50 om sommeren men får likevel stadig nye pigmentflekker.   Det eneste som funker på pigmentflekker er syrebasert hudpleie. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine pigmentflekker er mye mindre synlige om vinteren, men om sommeren popper de tilbake igjen.  Og jeg behandler pigmenteringen hele vinteren. 

• Liker 1
Skrevet

Har brukt eucerin brightening og fått veldig bra resultat 

Anonymkode: 0bdc0...553

Skrevet
5 minutter siden, Mystix skrev:

Mine pigmentflekker er mye mindre synlige om vinteren, men om sommeren popper de tilbake igjen.  Og jeg behandler pigmenteringen hele vinteren. 

Hos meg er de synlige hos vinteren, da resten av huden blir litt hvitere. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt eucerin brightening og fått veldig bra resultat 

Den tiil 340kr?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den tiil 340kr?

Jepp, den er veldig sterk og skal ikke brukes i sterk sol, så nå er tiden for det. Til sommeren passer du på å bruke sterk solkrem der du hadde pigmentflekkene, så får du det ikke igjen

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah takk.

Aner du ca pris? 2-3000?

Jeg husker ikke prisen, dessverre. Jeg har behandlet hyperpigmentering på brystet (décolletage) og er veldig fornøyd. Hudkvaliteten virker bedre, i tillegg til at hudtonen er jevn. 

Anonymkode: 7f4ea...f8d

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke prisen, dessverre. Jeg har behandlet hyperpigmentering på brystet (décolletage) og er veldig fornøyd. Hudkvaliteten virker bedre, i tillegg til at hudtonen er jevn. 

Anonymkode: 7f4ea...f8d

Pigmentflekker med laser, 800kr ser jeg. Er dette det jeg kan ta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...