Gå til innhold

Tre spørsmål til dere som har erfaring med selvbruning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på 

Hva kan man gjøre for å ikke få sorte prikker, altså at selvbruningen setter seg som sorte prikker i porene på brystet? Dette skjer kun på brystet og ikke på resten av kroppen ( i samme grad hvertfall) Det er som at fargen ikke fester seg på selve huden , men kun nedi porene i stedet, det gir illusjon om brun hud på avstand men nærme ser man at det bare er alle porene som er fyllt med sorte/mørkebrune prikker (farge)  og det ser ikke bra ut nærme

Er det vanlig at det fester seg farge på sengetøyet hele uka? Jeg merker at det ikke er poeng å skifte sengetøy etter første natten, for det fortsetter å smitte av de andre dagene også, helt til fargen er borte fra kroppen.

Hva gjør dere som har kjæreste/samboer? Da tenker jeg på soving, sex og smitting av farge på sengetøyet og lukten av fargen i senga når man sover? Jeg syns selvbruningen både lukter uønsket og er ekkelt når det blir brune og røde merker i en seng man skal dele med andre, er det noe jeg kan gjøre for å hindre det? Hva gjør dere? Kan jo ikke skifte på sengen hver dag.. Og kjæresten vil ikke ligge inntill meg når jeg lukter selvbruningsparfyme/kokos eller hva det lukter. 

Håper noen kan svare :) Hilsen en som er ny med selvbruning. Bruker Bondi Sands forresten og valgte den ut fra et review hvor det stod den luktet lite og satt godt.. Da tør jeg ikke prøve andre merker om de skal sitte dårligere og lukte mer!? 

Anonymkode: b94bd...1ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer du etter selvbruningen? Jeg smører meg inn tidlig på dag, tar på mørke klær og venter til det er kveld før jeg dusjer, og da slipper jeg at det smitter av i senga. Har hvitt sengetrekk for tiden og relativt fersk selbruning, det smittet ikke av :)

Anonymkode: c38ac...ffa

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dusjer du etter selvbruningen? Jeg smører meg inn tidlig på dag, tar på mørke klær og venter til det er kveld før jeg dusjer, og da slipper jeg at det smitter av i senga. Har hvitt sengetrekk for tiden og relativt fersk selbruning, det smittet ikke av :)

Anonymkode: c38ac...ffa

Jeg pleier å la det sitte over natten før jeg dusjer, har prøvd å dusje før jeg legger meg men da renner bare alt av og jeg står igjen uten farge. 
Men fargen smitter også de andre nettene etter jeg har dusjet og skiftet til nytt sengetøy. 
Hvilken selvbruning er det du bruker? Kanskje det er noe galt med merket jeg bruker, var dum å gikk på en instagram hype..

Anonymkode: b94bd...1ff

Skrevet

Jeg bruker St.Tropez, og har aldri opplevd noe av det du beskriver. Farger ikke av på klær eller sengetøy, selv om jeg smører meg inn på kvelden og ikke dusjer før neste dag. Ikke lukter det noe spesielt av den heller, kjæresten har ikke klaget på lukten.

Anonymkode: 741b5...aff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...