AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Hvilken av de her ville du valgt som nr 1-2-3? Er de to billigste et dårlig kjøp? se bilde Anonymkode: 22754...234
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Ikke den til venstre, men de to andre er ganske like. Major Permier er vel litt nyere, men de har samme mottoreffekt. Den til venstre har svakere motor og vil slite mer med store deiger. Anonymkode: ac972...e20
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke den til venstre, men de to andre er ganske like. Major Permier er vel litt nyere, men de har samme mottoreffekt. Den til venstre har svakere motor og vil slite mer med store deiger. Anonymkode: ac972...e20 Takk for innspill!😃 Anonymkode: 22754...234
Pmaxqueen Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Jeg har Kenwood Chef XL Titanium kjøkkenmaskin. Litt usikker på hva som er forskjellen på den du har vist her og min.. Min kostet riktignok 5400kr hehe. Veldig fornøyd! Min mor har Major og den har holdt i mange år. Anbefaler kenwood!
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 Du spør kvinner om noe som er teknisk? Som du roper i skogen får du svar, TS. Men husk på, jo høyere pris, jo bedre kvalitet. Anonymkode: b5ceb...8bd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #6 Skrevet 2. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken av de her ville du valgt som nr 1-2-3? Er de to billigste et dårlig kjøp? se bilde Anonymkode: 22754...234 Du må finne ut hvilken som passer for deg. Hva skal du bruke den til? Jeg har f.eks. en Major som står nesten ubrukt, fordi den er alt for stor for mitt bruk. En Chef hadde passet meg bedre. En Major er f.eks. super på litt større gjærdeiger, men tar ikke godt nok tak i de små (og ja, jeg har justert dybden på redskapen). Konklusjon: Alle er bra, du må bare finne ut hvilken som er best for deg. 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du spør kvinner om noe som er teknisk? Som du roper i skogen får du svar, TS. Men husk på, jo høyere pris, jo bedre kvalitet. Anonymkode: b5ceb...8bd Du vet trollene begynner å bli desperate når til og med kjøkkenmaskiner blir fremstilt som for avansert teknologi for kvinner. Anonymkode: 9f859...1f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #7 Skrevet 2. desember 2017 På 1.12.2017 den 12.11, AnonymBruker skrev: Hvilken av de her ville du valgt som nr 1-2-3? Er de to billigste et dårlig kjøp? se bilde Anonymkode: 22754...234 Hvilken du skal velge er avhengig av to ting (minst). 1. Hva du skal bruke den til og hvor ofte, 2. Hvor mye penger du har og vil legge i kjøkkenmaskinen. (Hvor mye plass du har til å oppbevare maskinen og alle delene.) Jeg har kjøpt den største og billigste og følgelig med lavest motorkraft og er fornøyd med det. Der var med kjøttkvern, hurtigmixer og to boller, samt de tre standard vispene. To boller er greit når du skal lage to forskjellige ting samtidig. Ellers er det bare plasskrevende i skapet. Jeg bruker den hovedsaklig til brødbaking og bolledeig. Det er den helt ok til. Dette er min Kenwood nummer to, den første strøk med da boligen ble totalskadet. Det var aldri aktuelt å gå for noe annet enn Kenwood. Anonymkode: d0318...f94
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #8 Skrevet 3. desember 2017 Jeg har en major premier hjemme hos foreldrene mine. Den blir brukt flere ganger i uka av dem, og er vel en 4-5 år nå. Fortsatt så god som ny så står det mellom de 3 ville jeg valgt den. Anonymkode: aefcd...844
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Du må se hvilke maskin som er modellen under spesifikasjoner. De kaller de samme maskinene forskjellige modelnavn ut infra hvilken pakke det er med av utstyr. Husker ikke nøyaktig men KMN 060 er 020 maskin med megapack. Veldig forvirrende, men da er det 020 maskinen du får. Så må du avgjøre om den er rett. Ville hatt den på 1500W !! Man kan si at man har en ti år gammel på 1000w som går bra fortsatt. Men syntes de har blitt svakere. De på 1200 er ikke like holdbare som tidligere. Den på 1500 tikker og går. Daglig store deiger i 6 år nå Anonymkode: ed026...71c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 Jeg mener Kenwood Major er på vei ut av produksjon, så det er greit å ta med i betraktningen. Anonymkode: f1686...c5c
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener Kenwood Major er på vei ut av produksjon, så det er greit å ta med i betraktningen. Anonymkode: f1686...c5c http://www.webavisen.no/siste-nytt-om/kenwood+major.htm Anonymkode: d0318...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå