AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Hvorfor er det slik? Jeg plusser et innlegg, og de fleste gangene gir det 1. Når jeg plusset i en tråd nå, ga det 5. Mange ganger gir det 2. Hva er det som bestemmer sånt? Anonymkode: b3b0c...934
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik? Jeg plusser et innlegg, og de fleste gangene gir det 1. Når jeg plusset i en tråd nå, ga det 5. Mange ganger gir det 2. Hva er det som bestemmer sånt? Anonymkode: b3b0c...934 Tror det er fordi de andre som har plusset kommer frem når du plusser. Har sett det mange ganger, det har vel noe med oppdatering av siden å gjøre kanskje? Anonymkode: 83802...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Plussene kommer ille frem før siden er oppdatert. Mens jeg skrev dette innlegget kunne fire personer plusset innlegget over, jeg hadde ikke sett det før jeg enten plusset selv eller oppdaterte siden. Anonymkode: 2511d...2c2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #4 Skrevet 2. desember 2017 Det er flere som plusser samtidig. Ikke du som gir 2, 4 eller mer. Anonymkode: a0e7b...6bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå