Gå til innhold

glissent på hodet...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

før jeg og elskeren min skal ha sex så kommer det utrolig mye kliss ut av penis hodet.jeg har hatt flere partnere og har bare opplevd at det har komt ut litt liksom slik at det blir litt blankt,men på han kommer det litt mye sånn at når jeg er våt i tilegg blir det mye søl...

Kommer dette av at det skal liksom være glidekrem?

Hvorfor kommer dette ut?er det bare når de er seksuelt opphisset?

altså, er dette normalt?det blir jo så glatt at det kjennes nesten ikke når han er inni meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjellig fra person til person. Noen har minimalt mens andre har kanskje på grensen til litt mye.

Vi alle er forskjellige, vet jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

før jeg og elskeren min skal ha sex så kommer det utrolig mye kliss ut av penis hodet.jeg har hatt flere partnere og har bare opplevd at det har komt ut litt liksom slik at det blir litt blankt,men på han kommer det litt mye sånn at når jeg er våt i tilegg blir det mye søl...

Kommer dette av at det skal liksom være glidekrem?

Hvorfor kommer dette ut?er det bare når de er seksuelt opphisset?

altså, er dette normalt?det blir jo så glatt at det kjennes nesten ikke når han er inni meg...

Ganske individuelt! Min eks hadde som du beskriver, mens min nåværende har så og si ingentingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho, trodde at dette var en tråd om skallede menn. Glissent og klissent er nemlig to ulike ting. Så jeg hadde tenkt å svare at tynnhårede menn har bra med testosteron, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spectator
hoho' date=' trodde at dette var en tråd om skallede menn. Glissent og klissent er nemlig to ulike ting. Så jeg hadde tenkt å svare at tynnhådede menn har bra med testosteron, jeg![/quote']

Samme her, ble overrasket da jeg så hva tråden egentlig handlet om.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rimfrost
hoho, trodde at dette var en tråd om skallede menn. Glissent og klissent er nemlig to ulike ting. Så jeg hadde tenkt å svare at tynnhådede menn har bra med testosteron, jeg!

:ler::ler::ler: samme her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Besøkende førtiåring

.... uansett. Kan dere ikke gjøre noe annet enn å ha samleie først. Få ham tømt på annet vis. Oralt frister deg kanskje ikke med alt klisset, men det er da andre måter også. Så, etter noen minutter kan dere jo prøve igjen. 2. gang bruker det være mindre sekret. Kanskje du kjenner mer da? Kanskje "varer" han lengre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også forvirret med den tittelen på innlegget, MEN det du beskriver er helt normalt og ikke noe å bekymre seg for.

Blir det for fuktig så kan du vel tørke av litt, rett og slett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...