Gå til innhold

Var på TUL (7+0), fant ikke foster/embryo - hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kom nettopp fra TUL. Er 7+0. Veldig sikker på EL pga. EL-test + tempmåling. Hun kunne ikke finne noe foster/embryo/hjerteslag. Ingenting. Fostersekken var for liten til å skulle være 7+0. Det eneste hun kunne tenke seg var at vi hadde bommet på EL og at den var senere enn vi trodde, men den er veldig sikker... Det andre alternativet er selvsagt at fosteret har sluttet å utvikle seg. Tok en CB digital forrige helg, og da viste den gravid 2-3 uker, slik den skulle i følge EL osv.

Tok blodprøve, og skal ta ny på mandag, for å se om det øker.

Har noen vært bort i dette før? Er alt håp ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Selv om du vet nøyaktig når el var, kan egget «gå i dvale» etter det har sluppet og være i dvale noen dager. Les om dette på nettet så finner du det ut 😊

Anonymkode: c73a9...df9

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Selv om du vet nøyaktig når el var, kan egget «gå i dvale» etter det har sluppet og være i dvale noen dager. Les om dette på nettet så finner du det ut 😊

Anonymkode: c73a9...df9

Takk for svar :) skal lese om det, selv om jeg ikke tørr å håpe for mye. 

Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd da jeg skulle ha min første. Jeg skulle være ca 7 uker på vei og var på tidlig ultralyd da jeg hadde noen blødninger. Legen mente at jeg var ca 4 uker på vei, i hvert fall ikke noe mer, noe som ikke stemte for meg. Var helt sikker på at det var en MA. Kom tilbake til en ny ultralyd en uke senere, og da var det et fint lite foster der med et bankende hjerte :) Legen jeg hadde da sa at jeg var 8 uker på vei, som stemte helt på dagen :)

Skrevet
10 minutter siden, Bringebær skrev:

Jeg var på tidlig ultralyd da jeg skulle ha min første. Jeg skulle være ca 7 uker på vei og var på tidlig ultralyd da jeg hadde noen blødninger. Legen mente at jeg var ca 4 uker på vei, i hvert fall ikke noe mer, noe som ikke stemte for meg. Var helt sikker på at det var en MA. Kom tilbake til en ny ultralyd en uke senere, og da var det et fint lite foster der med et bankende hjerte :) Legen jeg hadde da sa at jeg var 8 uker på vei, som stemte helt på dagen :)

Takk for svar :) så godt å høre en solskinnshistorie, jeg håper virkelig at det samme er tilfellet for oss. Det henger bare ikke helt på greip mtp at hun mente at livmor/fostersekk var alt for liten til å være 7+0 :( venter spent på tlf etter jeg tar neste blodprøve på mandag. Krysser alt vi har. Takk igjen <3

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Takk for svar :) så godt å høre en solskinnshistorie, jeg håper virkelig at det samme er tilfellet for oss. Det henger bare ikke helt på greip mtp at hun mente at livmor/fostersekk var alt for liten til å være 7+0 :( venter spent på tlf etter jeg tar neste blodprøve på mandag. Krysser alt vi har. Takk igjen <3

Det kommer veldig an på hvem som tar ultralyden, teknikk har veldig mye å si. Masse lykke til <3 

Skrevet
28 minutter siden, Bringebær skrev:

Det kommer veldig an på hvem som tar ultralyden, teknikk har veldig mye å si. Masse lykke til <3 

Takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...