vintage Skrevet 2. desember 2017 #21 Skrevet 2. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er morsomt fordi...? Anonymkode: e9aed...96d Du virker jo svært oppdatert på stuntene hans, da. 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #22 Skrevet 2. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke tråkket uti noe i det hele tatt. Jeg tåler bare ikke fyren og den tåpelige humoren hans som kanskje er morsomt for en på 14 år Anonymkode: e9aed...96d Å herre. Få ut pinnen av rævva, såskal du se livet blur lysere. Luker du han ikke, så ikke bry deg. Vanskeligere er det ikke.. Anonymkode: 59ac6...cd2 10
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #23 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke tråkket uti noe i det hele tatt. Jeg tåler bare ikke fyren og den tåpelige humoren hans som kanskje er morsomt for en på 14 år Anonymkode: e9aed...96d Neida, det er hysterisk morsomt for oss over førr også 😃 Anonymkode: c0edf...563 5
Gjest Uhumskheter Skrevet 2. desember 2017 #24 Skrevet 2. desember 2017 Jeg syns fortsatt stålullen i mikroen er best. God gammel klassiker.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #25 Skrevet 2. desember 2017 2 minutter siden, Uhumskheter skrev: Jeg syns fortsatt stålullen i mikroen er best. God gammel klassiker. Ikke minst katta som gikk tom for bensin 😂😂 Anonymkode: c0edf...563 3
Sirah Skrevet 2. desember 2017 #26 Skrevet 2. desember 2017 Dangfart er fantastisk 😂 Det mest fantastiske er dog at han fremdeles klarer å lure noen etter å ha blitt såpass kjent 😂 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #28 Skrevet 2. desember 2017 4 timer siden, Uhumskheter skrev: Babycallen er bra! Den og den med stålull i mikroen😂 På en måte syns jeg hele greia er teit, men ser humoren i det når folk hisser seg så opp og klikker helt😅 Anonymkode: ac381...d34 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #29 Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den og den med stålull i mikroen😂 På en måte syns jeg hele greia er teit, men ser humoren i det når folk hisser seg så opp og klikker helt😅 Anonymkode: ac381...d34 Det kan faktisk være at noen kålhuer tror på det med stålullen og forsøker dette hjemme. Det er ikke humor å tulle med noe som kan være farlig Anonymkode: e9aed...96d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #30 Skrevet 3. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan faktisk være at noen kålhuer tror på det med stålullen og forsøker dette hjemme. Det er ikke humor å tulle med noe som kan være farlig Anonymkode: e9aed...96d Var det ikke nettopp det noen gjorde? Eneste jeg har fått med meg av denne fyren er den microtinge og der var ett bilde med en micro det kom røyk ut av. Anonymkode: 4d70c...b4f
Gjest chisandra Skrevet 3. desember 2017 #31 Skrevet 3. desember 2017 På 1.12.2017 den 23.14, AnonymBruker skrev: Ingenting å le av. Mannen er patetisk Anonymkode: e9aed...96d På 1.12.2017 den 23.15, AnonymBruker skrev: Håper forøvrig at han blir kastet utav fb ganske snart Anonymkode: e9aed...96d 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har ikke tråkket uti noe i det hele tatt. Jeg tåler bare ikke fyren og den tåpelige humoren hans som kanskje er morsomt for en på 14 år Anonymkode: e9aed...96d 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det er morsomt fordi...? Anonymkode: e9aed...96d 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan faktisk være at noen kålhuer tror på det med stålullen og forsøker dette hjemme. Det er ikke humor å tulle med noe som kan være farlig Anonymkode: e9aed...96d Det er akkurat som jeg får en slags følelse av at du ikke helt har sansen for Dangfart? Og at du muligens føler at du sliter litt med å formidler det riktig og nok, og derfor gjør gjentatte forsøk?
Sirah Skrevet 3. desember 2017 #32 Skrevet 3. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det ikke nettopp det noen gjorde? Eneste jeg har fått med meg av denne fyren er den microtinge og der var ett bilde med en micro det kom røyk ut av. Anonymkode: 4d70c...b4f Hehe det stemmer. Mener jeg leste i en artikkel at "Dangfart" faktisk gikk og kjøpte ny micro til denne dama 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #33 Skrevet 3. desember 2017 Jeg lurer egentlig mest på hvordan denne fyren ser ut irl Anonymkode: ce286...84d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #34 Skrevet 3. desember 2017 1 time siden, chisandra skrev: Det er akkurat som jeg får en slags følelse av at du ikke helt har sansen for Dangfart? Og at du muligens føler at du sliter litt med å formidler det riktig og nok, og derfor gjør gjentatte forsøk? Rapportert Anonymkode: e9aed...96d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #35 Skrevet 3. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer egentlig mest på hvordan denne fyren ser ut irl Anonymkode: ce286...84d Det lurer jeg på også Anonymkode: df7d1...d67
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #36 Skrevet 3. desember 2017 7 hours ago, AnonymBruker said: Var det ikke nettopp det noen gjorde? Eneste jeg har fått med meg av denne fyren er den microtinge og der var ett bilde med en micro det kom røyk ut av. Anonymkode: 4d70c...b4f Det er veldig opplagt at dette var en iscenesatt greie, der en kamerat av ham (eller han selv) laget det bildet av mikrobølgeovnen. Anonymkode: f9ff3...083 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå