Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaring med å gå over fra bruk av Polar-klokke til Apple Watch? 

Jeg har en Polar M400 som jeg er storfornøyd med mtp å følge min egen aktivitet gjennom dagen og hvordan de har lagt opp de forskjellige treningsaktivitene osv. Men jeg vurderer nå sterkt å investere i den nye Apple Watch series 3 da jeg er avhengig av å ha en litt penere klokke på hånden til enhver tid (i henhold til jobb o.l.). 

Det jeg er mest nysgjerrig på er hvordan trening fungerer på Apple Watch kontra Polar. Som nevnt er jeg veldig fornøyd med at jeg kan velge forskjellige kategorier som gåing, løping, styrketrening, dans, yoga, svømming osv. Er dette også en mulighet på Apple Watch? Vet noen om en app som kan hjelpe meg å holde kontroll på dette? Jeg har lastet ned Nike Run, men den er jo kun for løping og ingen andre aktiviteter. 

Setter stor pris på svar! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Lineb skrev:

Hei!

Er det noen som har erfaring med å gå over fra bruk av Polar-klokke til Apple Watch? 

Jeg har en Polar M400 som jeg er storfornøyd med mtp å følge min egen aktivitet gjennom dagen og hvordan de har lagt opp de forskjellige treningsaktivitene osv. Men jeg vurderer nå sterkt å investere i den nye Apple Watch series 3 da jeg er avhengig av å ha en litt penere klokke på hånden til enhver tid (i henhold til jobb o.l.). 

Det jeg er mest nysgjerrig på er hvordan trening fungerer på Apple Watch kontra Polar. Som nevnt er jeg veldig fornøyd med at jeg kan velge forskjellige kategorier som gåing, løping, styrketrening, dans, yoga, svømming osv. Er dette også en mulighet på Apple Watch? Vet noen om en app som kan hjelpe meg å holde kontroll på dette? Jeg har lastet ned Nike Run, men den er jo kun for løping og ingen andre aktiviteter. 

Setter stor pris på svar! 

Det er en liten begresning i kategoriene du kan velge, men du har i hvertfall intervalltrening, trappemaskin, roing, ellipsemaskin, løping innen- og utendørs, og det samme med sykling og gange, også har du alternativet "fritt mål" som du evt kan gi et navn på selv når økten er ferdig. Alle disse får du fint opp i appen "aktivitet" - den ser ut som de ringene som er på klokken for de forskjellige aktivitetsmålene :)

Skrevet

Takk for informativt svar! 

Dette er da en app som allerede ligger på klokka? Ikke noe jeg trenger å laste ned i tillegg?

Har du noen tips til eventuelt hvilke andre apper som kunne være interessante i henhold til fysisk aktivitet? :)

Skrevet

Er litt usikker, siden jeg har hatt klokken min i snart 2 år og ikke husker, men det er i såfall en gratis app :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...