AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Ønsker å jobbe 100% på ett sted men har enda ikke fått noe napp innenfor utdannelsen min, derfor har jeg to butikkjobber, en promotørjobb og er mysteryshopper altså 4 jobberNå som det er snart jul går det mest i bare butikkjobbene. Det meste går i prosjekt og ekstrahjelpstillinger... Lurer på om det er flere som har mange jobber? Hva synes dere om situasjonen deres? Anonymkode: 471d2...63c
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Har ikke akkurat nå men for tre år siden sto jeg med 4 jobber samt at jeg tok opp 3 fag fra vgs. Jobbet i 3 forskjellige barnehager som vikar og 20% renholder på fjerde jobben. Skole drev jeg med etter kl 18 hver dag og i helgene. Det er vanvittig slitsomt å forholde seg til flere arbeidssteder. Selv da jeg var innenfor samme yrke på 3 av de så gjorde alle 3 barnehagene ting på forskjellige måter og forskjellige forventninger. Året etter gikk jeg over til å kun ha to jobber innenfor renhold på begge, gjorde ting litt lettere. Tilslutt fikk jeg ganske stor stilling på en av disse renholdsjobbene som ga meg et skikkelig springbrett i karrieren. Nå har jeg stilling som leder i en renholdsbedrift. Anonymkode: 7147b...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå