Gjest Kaianna Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Moren min har vært og tatt permanent og kom ut av stolen seende ut som en forfengelig sau! Hun er fortvila og jeg lurer på hva som kan gjøres hjemme for å dempe krøllene? Noen lure tips for dette?
stikkelsbær Skrevet 30. januar 2005 #2 Skrevet 30. januar 2005 Sa ikke Elle i Legally Blonde at man ikke skal dusje samme dag som man har tatt permanent, for da går krøllene vekk? Hun kan jo prøve, det kan ihvertfall ikke skade
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2005 #3 Skrevet 30. januar 2005 I verste fall kan hun ta anti-permanent. Eventuelt en ny permanent med større krøller. Men at det vil slite på håret, det er det ingen tvil om.
Cathie Skrevet 30. januar 2005 #5 Skrevet 30. januar 2005 vent å se etter en ukes tid, da er de værste krøllene ute som regel (kommer ann på hårtypen da) hvor langt hår har hun? Det finnes flere "tyngene" sjampoer/balsamer som du kan bruke også...
Catzy Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 Hva med å føne det ut? Mulig hun får gigantisk hår, men da blir det i hvertfall mindre sau. Kjøp en rundbørste og strekk ut håret mens hun føner. På den annen side, for mye varmebehandling etter en permanent er kanskje ikke så bra det heller. Catzy
Loppefrø Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Jeg ville definitivt tatt turen til frisøren for å få råd og hjelp. Husker med gru saueull-tendenser på mitt eget hode for femten år siden... Aldri mer permanent!
*Lene* Skrevet 31. januar 2005 #9 Skrevet 31. januar 2005 Grøss... Gå tilbake til frisøren, og få kurbehandlinger og antipermanent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå