AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1 Skrevet 1. desember 2017 Julegavetips til nær venn/ganske snart kjæreste hah, hva ønsker gutter seg... Anonymkode: 8de5c...874
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Hva slags interesser og hobbyer har han da? Anonymkode: 3744f...151
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Veldig gla i biler/trailere, ellers jobber han for det meste så han gjør ikke så mye annet, gla i å feste litt også da Anonymkode: 8de5c...874
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig gla i biler/trailere, ellers jobber han for det meste så han gjør ikke så mye annet, gla i å feste litt også da Anonymkode: 8de5c...874 Hjelp... Høres ut som et mareritt!! Hva med å finne en som er litt mer interessert i verden rundt seg og alt det rare og spennende som finnes? Ikke noe galt med biler og fest, men hvis det er alt han interesserer seg for virker han ulidelig kjedelig... Med mindre jobben hans er ekstremt utviklende og utfordrende.... Anonymkode: eb61a...411 4
Gjest NotNaomi Skrevet 1. desember 2017 #5 Skrevet 1. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp... Høres ut som et mareritt!! Hva med å finne en som er litt mer interessert i verden rundt seg og alt det rare og spennende som finnes? Ikke noe galt med biler og fest, men hvis det er alt han interesserer seg for virker han ulidelig kjedelig... Med mindre jobben hans er ekstremt utviklende og utfordrende.... Anonymkode: eb61a...411 Øh. Det der var så dumt og nedlatende skrevet.
Gjest NotNaomi Skrevet 1. desember 2017 #6 Skrevet 1. desember 2017 Jeg gå en bok til en bilinteressert kompis en gang. Med bilder og historie om ulike typer. Han likte den veldig godt. Vet ikke om det kunne være noe ?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 Gavekort på Biltema eller annen bilrelatert butikk + noe godis.Gjernehjerteformede sjokolader.. Anonymkode: d7aff...f28 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 7 timer siden, NotNaomi skrev: Øh. Det der var så dumt og nedlatende skrevet. Du synes det er fint at folk har én interesse? Anonymkode: eb61a...411 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #9 Skrevet 1. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp... Høres ut som et mareritt!! Hva med å finne en som er litt mer interessert i verden rundt seg og alt det rare og spennende som finnes? Ikke noe galt med biler og fest, men hvis det er alt han interesserer seg for virker han ulidelig kjedelig... Med mindre jobben hans er ekstremt utviklende og utfordrende.... Anonymkode: eb61a...411 Bra du ikke har fordommer liksom 🙄 Nettop HVA har dette svaret med spørsmålet å gjøre ? Anonymkode: c3cb2...337
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Skrevet 1. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra du ikke har fordommer liksom 🙄 Nettop HVA har dette svaret med spørsmålet å gjøre ? Anonymkode: c3cb2...337 Godt råd til småforelsket jente som ikke har havnet i forhold med ensporet gutt. Ennå. Anonymkode: eb61a...411 1
Gjest NotNaomi Skrevet 1. desember 2017 #11 Skrevet 1. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du synes det er fint at folk har én interesse? Anonymkode: eb61a...411 Jeg bryr meg svært lite om hvor mange interesser andre har gitt. Men jeg syns det er fint at de har en. Vet om veldig mange fotografer som har kun den interessen. Hva spiller det for rolle ? Det er du som har et problem når du er nedlatende. Ikke den eller de du er nedlatende mot.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #12 Skrevet 1. desember 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: Jeg bryr meg svært lite om hvor mange interesser andre har gitt. Men jeg syns det er fint at de har en. Vet om veldig mange fotografer som har kun den interessen. Hva spiller det for rolle ? Det er du som har et problem når du er nedlatende. Ikke den eller de du er nedlatende mot. Jeg har ikke noe problem, men unge forelskede jenter er ofte blinde Kan godt hende bil også er hennes ene, store interesse og da passer de jo perfekt. Men nå hang dere dere jo så voldsomt opp i den tenkdegomposten at tråden ble helt avsporet! Så ts, noen gavetips: - en flaske fra polet med noe han liker å drikke. Hvis du ikke er sikker på om han drikker vin/sprit eller hva slags, kan du kjøpe tre-fire bokser/flasker med litt spennende øl? - konsertbillett til noe dere kan gå sammen på (hvis det er noe litt lokalt, ikke rådyrt på Telenor arena kanskje) - bok som noen foreslo over er et godt forslag - noe stæsj med billogo på (t-skjorte, lighter, krus e.l. m f eks logo til Porsche, Lamborghini eller hva som ligger hans hjerte nær - kul t-skjorte i hans stil - noe spiselig han liker, f eks sjokolade, kaffe, e.l. Anonymkode: eb61a...411 1
Gjest NotNaomi Skrevet 1. desember 2017 #13 Skrevet 1. desember 2017 Alle forelskede er " blinde". Unge som eldre. Menn som kvinner. Leste noe på fb og det sto : hjernen er et fantastisk organ. Den virker fra du er født til den dagen du blir forelsket :-D Klart de som er nedlatende eier problemet. Sier ikke at du sliter liksom. Men har en det godt med seg selv,så er en ikke ekle på den måten med noen. Men nå kom du jo med ideer her. Fint :-)
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #14 Skrevet 1. desember 2017 57 minutter siden, NotNaomi skrev: Alle forelskede er " blinde". Unge som eldre. Menn som kvinner. Leste noe på fb og det sto : hjernen er et fantastisk organ. Den virker fra du er født til den dagen du blir forelsket :-D Klart de som er nedlatende eier problemet. Sier ikke at du sliter liksom. Men har en det godt med seg selv,så er en ikke ekle på den måten med noen. Men nå kom du jo med ideer her. Fint :-) Jeg synes det er veldig nedlatende av deg å kalle meg nedlatende... Anonymkode: eb61a...411
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #15 Skrevet 1. desember 2017 Et års abonnement på Aftenposten. Anonymkode: 58e6e...b12 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #16 Skrevet 1. desember 2017 Strikker sokker til han jeg dater i år jeg Han sa "åå, kan du ikke strikke sokker til meg da?" Når jeg viste han en genser jeg hadde strikket til meg selv, så da tok jeg det seriøst jeg selv om han sikkert ikke forventa det. Han har jo så store føtter at jeg har vel allerede brukt sånn 50 timer på dem, så skal man regne gjennomsnittlig timelønn i Norge på 250 kr i timen + 80 kr i garn er jo sokkene verdt 12580 kroner! Hahaha, dyr gave altså. Anonymkode: dc62a...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå