Gå til innhold

Hva er det hun egentlig vil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer møtte jeg en kjempe søt jente, hun er spennende, pen, smart og sjarmerende. Vi var sammen en god del til vi begge fikk oss nye jobber, og min jobb krevde en del av tiden min. 

Vi har begynt å være mye mindre sammen, men har fortsatt kontakt. Hun flyttet til et annet sted i Oslo, drar ut mer og jeg fikk en følelse av at hun begynte å gå lei. Men jeg dro til hun nå denne helga, vi hadde fantastisk sex, lo mye, snakket om alt. 

Vi har ikke snakket sammen siden søndag, men idag fikk jeg en mld av henne der det sto. 

Kjære ''...... " Jeg er så glad for at jeg har møtt deg, du er så bra på alle mulige måter.. Det er bare det at jeg ikke vet hvor vi er eller hvor vi ender opp. Jeg vet at jobben din krever mye, jeg forstår at du er sliten og ikke har så mye tid til overs. 

Jeg ønsker deg alt bra, for det fortjener du. Men jeg må videre, jeg orker ikke å vente på at du en gang skal få tid til meg. Det høres så egoistisk ut, men det er sannheten.. Jeg må bare komme meg videre.. 

Klem meg. 

Jeg har enda ikke svart. Hun har aldri sagt noe, aldri klagd. Jeg tenker over sist møte sammen, hun kunne sagt noe da.. Jeg tror hun gikk lei, hva tenker dere? 

Anonymkode: ee5ab...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg tror ikke hun gikk lei, jeg tror hun håper/ønsker en bekreftelse på at du er interessert hvis du er det. Hun føler sannsynligvis at hvis du faktisk hadde likt henne godt nok hadde du tatt deg tid til å møte henne uansett ny jobb. Jeg er i nøyaktig samme situasjon med en fyr, dvs jeg vet han jobber usannsynlig mye men en liten urimelig del av meg er egoistisk og tenker at jeg burde blitt prioritert mer. Derfor distanserer jeg meg, er mer ute etc. Jeg har heller ikke sagt noe til han, men har ingen planer om å sende en sånn melding da. 

Anonymkode: ade4e...a64

• Liker 9
Skrevet

Hun er ikke lei, hun vil ha mer. 

• Liker 5
Skrevet

Hun sier jo hva hun vil på meldingen. Vil du kun fokusere på jobb, så hade bra. Har du tid til meg, så kan vi ha en fremtid. Virker som du kun vil fokusere på jobb..  lover den dagen du blir eldre, så sitter du og angrer på slike ting. 

Anonymkode: f332b...d53

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor har du ikke tatt kontakt med henne? Meldingen hennes er et svar på at du ikke gjør det. Ingen orker å involvere seg for så å få smuler.

Anonymkode: b9efa...3f7

• Liker 4
Skrevet

Hun har gått lei av at du aldri tar steget til å spørre henne om hun vil bli kjæresten din eller utvikle dette til noe seriøst. Hun er lei av at du bare "henger" med hun fra tid til annen og har sex, uten å gå til NeXT Level, at du ikke virker interessert nok i henne og at hun ikke gidder å være en pulevenn mer. 
Hva vil du med hun? Fortell hun hva du vil og intensjonene dine med henne. Om du ikke vil gå i noe forhold (nå) og ser for deg å starte en fremtid med henne, så aksepter at hun ikke vil treffe deg mer, hvis du vil fortette å treffe hun så må det være fordi du liker hun såpass dypt at du vil ha hun som kjæreste og stifte familie med hun. Hvis du bare vil ta det som det kommer og chille og henge en gang i blant når du gidder og har tid , selv om du liker hun, så betyr det at du ikke liker hun godt nok og kaster bort tiden hennes når hun vil etablere seg og utvikle dette til noe seriøst og langvarig, og det er dette hun forteller deg nå, at hun gidder ikke bruke mer tid på det siden du aldri tar dette her videre. 

Anonymkode: 2548d...341

• Liker 7
Skrevet

Hvis hun vil fortsette så hadde hun tatt det opp med deg på en moden måte. Moden måte er å si at dere har et problem og forsøke å komme til enighet.

Jeg hadde forstått reaksjonen hennes hvis det var snakk om et svært alvorlig problem i likhet med utroskap. 

Denne reaksjonen her er egentlig mer "jeg finner en grunn til å slå opp, det finnes ikke håp".

Hun har gjort det slutt og det hun skriver i meldingen som begrunnelse er egentlig bare noe hun vil bruke som begrunnelse... 

Ikke gjør noe som helst, ikke svar engang..

Anonymkode: 88391...fa5

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har gått lei av at du aldri tar steget til å spørre henne om hun vil bli kjæresten din eller utvikle dette til noe seriøst. Hun er lei av at du bare "henger" med hun fra tid til annen og har sex

Det er hennes oppgave å gjøre noe. Hun har ikke tatt initiativ til å forklare behovene sine. Hun har bare gjort det slutt... Hvorfor skal han føle at han bør gå videre med henne nå? Hva skjer den dagen en utfordring dukker opp hvis de evnt. blir sammen? Som kvinne hadde jeg hvertfall tenkt dette om jeg var i hans situasjon. Jeg hadde ikke våget å gå inn i et forhold med en mann som ikke tar ting opp før han slår opp...

For min del er dette et tegn på at hun ikke er moden nok til å håndtere følelser på en voksen måte. 

Reaksjonen hennes kunne sammenlignes med at du var utro...med å bare sende avgårde en melding til deg og slå opp.

Herregud

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun vil fortsette så hadde hun tatt det opp med deg på en moden måte. Moden måte er å si at dere har et problem og forsøke å komme til enighet.

Jeg hadde forstått reaksjonen hennes hvis det var snakk om et svært alvorlig problem i likhet med utroskap. 

Denne reaksjonen her er egentlig mer "jeg finner en grunn til å slå opp, det finnes ikke håp".

Hun har gjort det slutt og det hun skriver i meldingen som begrunnelse er egentlig bare noe hun vil bruke som begrunnelse... 

Ikke gjør noe som helst, ikke svar engang..

Hun tar det opp på en moden måte. 

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er hennes oppgave å gjøre noe. Hun har ikke tatt initiativ til å forklare behovene sine. Hun har bare gjort det slutt... Hvorfor skal han føle at han bør gå videre med henne nå? Hva skjer den dagen en utfordring dukker opp hvis de evnt. blir sammen? Som kvinne hadde jeg hvertfall tenkt dette om jeg var i hans situasjon. Jeg hadde ikke våget å gå inn i et forhold med en mann som ikke tar ting opp før han slår opp...

For min del er dette et tegn på at hun ikke er moden nok til å håndtere følelser på en voksen måte. 

Reaksjonen hennes kunne sammenlignes med at du var utro...med å bare sende avgårde en melding til deg og slå opp.

Herregud

Hun har nok prøvd å eskalere dette mange ganger og ventet på at han også skal det, det skal ikke være nødvendig å "forklare behovene sine", når man dater og har sex så sier deg seg selv at man vil utvikle det til noe mer MED MINDRE MAN SIER DET MOTSATTE, altså avtaler at dette skal bare være tidsfordriv og pulevennskap. 
 Jeg kan faktisk ikke tro at du er kvinne du som skriver dette, men en tafatt kar som er sur fordi du har mista damer på akuratt samme måten før, aldri evnet eller turt eller giddet å ta steget videre, og ikke evner å se at det er din skyld at hun går da, og ikke hennes som faktisk har vært tolmodig og ventet lenge. 

Det er ts her som er umoden og håndterer en sexrelasjon på en uvoksen måte, voksne folk snakker om følelsene og intensjonene sine og holder ikke den andre på vent på den måten han har gjort. 

De møtes jo ikke ofte engang, og siden de faktisk ikke engang er sammen, så er det ikke noe galt med å sende en melding å si at man har tenkt på at man ikke vil det samme og da ikke er noe poeng i å fortsette å bruke tid på hverandre selv om man liker hverandre som mennesker. Å kalle dette "slå opp" blir feil. Det heter heller "sier fra at noe må skje ellers så gidder man ikke kaste bort tid på å date og ha sex mer". Det er noe useriøst de har, ikke et forhold, fordi ts ikke har fortalt hun hva han egentlig vil, og denne dama vil ikke være i noe useriøst lenger, forståelig nok! Det kan være koselig det, men ikke noe man kaster bort tid på til det evige når det finnes flust av andre koselige menn der ute som faktisk vil noe seriøst og ikke nøler med å spørre om hun vil bli kjæresten dems og snakke om fremtiden.  :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...