Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 30. november 2017 #1 Del Skrevet 30. november 2017 er det noen andre her inne som har opplevd dette før? hun er ikke lesbisk eller bi det virker som en type forelskelse allikevel! hvordan fant dere ut av det og hva gjorde dere da? vi er veldig gode venner og det er ikke noe rart eller awkward mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 30. november 2017 #2 Del Skrevet 30. november 2017 Har hun sagt det, eller bare virker det sånn? Jeg blir veldig "hektet" på nye vennskap uansett kjønn, og kan oppføre meg veldig forelsket, men det er bare menn jeg får forelskelsesfølelse for, hvertfall har det bare vært det så langt, selv om jeg er veldig gira på å henge med venninner også 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 1. desember 2017 #3 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg har opplevd det før, ble kjent med ei herlig jente og vi ble raskt bestevenner og var det et helt år. Der og da så jeg ingen signaler og tenkte bare dette var et godt vennskapsforhold men i etterkant har jeg tenkt at det kanskje var signaler jeg burde sett. Vi var begge hetro, festet sammen og pratet om gutter og hook ups, begge single. Hun bodde i naboblokka så hang hos meg en del. Etter ca 1 år var vi på en singel fest i oslo, ble ganske drita og dro tidlig hjem med toget, da endret hun brått atferd, prøvde seg på meg på toget hjem og ville bli med hjem i leiligheten, hun sov hos meg som så mange ganger før. Likevel tenkte jeg dette bare var en fylla greie og at hun bare var hakket for drita..for vi var jo tross alt gode veninner. Et par mnd etterpå hadde hun bursdag, på bursdagsfesten sin ber hun om alles oppmerksomhet og erklærer hun er bifil, og det har hun funnet ut pga meg, hennes store kjærlighet!! Ble mildt sagt sjokkert, men for å gjøre en lang historie kort, vi er ikke venner i dag.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Del Skrevet 1. desember 2017 23 minutter siden, -Missi- said: Jeg har opplevd det før, ble kjent med ei herlig jente og vi ble raskt bestevenner og var det et helt år. Der og da så jeg ingen signaler og tenkte bare dette var et godt vennskapsforhold men i etterkant har jeg tenkt at det kanskje var signaler jeg burde sett. Vi var begge hetro, festet sammen og pratet om gutter og hook ups, begge single. Hun bodde i naboblokka så hang hos meg en del. Etter ca 1 år var vi på en singel fest i oslo, ble ganske drita og dro tidlig hjem med toget, da endret hun brått atferd, prøvde seg på meg på toget hjem og ville bli med hjem i leiligheten, hun sov hos meg som så mange ganger før. Likevel tenkte jeg dette bare var en fylla greie og at hun bare var hakket for drita..for vi var jo tross alt gode veninner. Et par mnd etterpå hadde hun bursdag, på bursdagsfesten sin ber hun om alles oppmerksomhet og erklærer hun er bifil, og det har hun funnet ut pga meg, hennes store kjærlighet!! Ble mildt sagt sjokkert, men for å gjøre en lang historie kort, vi er ikke venner i dag.... du kutta henne ut fordi hun hadde føleser for deg. Nice... Anonymkode: 4a841...550 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #5 Del Skrevet 1. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: du kutta henne ut fordi hun hadde føleser for deg. Nice... Anonymkode: 4a841...550 Jeg måtte også kutte ut ei venninne på grunn av det. Hun ble det sjalue monsteret når jeg fikk meg en kjæreste og det til tross for at hun visste i flere år at jeg ikke var interessert i henne annet som en venninne. Jeg er også hetero. Dessuten sier alle her på kg at det er best å unngå vennskap og kontakt med noen som har følelser for deg og det ikke er gjengjeldt. Og omvendt. Så hva er galt i dette tilfellet? Hvorfor er det mindre akseptabelt for deg at ts kuttet vennskapet? Anonymkode: 7984c...095 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 1. desember 2017 #6 Del Skrevet 1. desember 2017 Altså, jeg blir veldig gira på nye venner, og kanskje kan noen tolke det i retning av forelskelse, men det ligger aldri noe seksuelt eller fysisk i det, bare en genuin glede over å ha møtt et flott menneske jeg har mye til felles med. Jeg tror ikke noen har tatt det som forelskelse heller, i og med at vennskapene har vedvart uten rare øyeblikk - men jeg har tenkt innimellom; åh herregud, jeg er så intens, folk kan misforstå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Del Skrevet 1. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg måtte også kutte ut ei venninne på grunn av det. Hun ble det sjalue monsteret når jeg fikk meg en kjæreste og det til tross for at hun visste i flere år at jeg ikke var interessert i henne annet som en venninne. Jeg er også hetero. Dessuten sier alle her på kg at det er best å unngå vennskap og kontakt med noen som har følelser for deg og det ikke er gjengjeldt. Og omvendt. Så hva er galt i dette tilfellet? Hvorfor er det mindre akseptabelt for deg at ts kuttet vennskapet? Anonymkode: 7984c...095 det er noe helt annet enn hva den brukeren jeg siterte skrev, og vet du. Anonymkode: 4a841...550 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Del Skrevet 1. desember 2017 16 hours ago, Frus3rtSjokkiz said: er det noen andre her inne som har opplevd dette før? hun er ikke lesbisk eller bi det virker som en type forelskelse allikevel! hvordan fant dere ut av det og hva gjorde dere da? vi er veldig gode venner og det er ikke noe rart eller awkward mellom oss. Opplevde det samme. En god venninne ble plutselig så flørtete og prøvde seg på meg i fylla flere ganger. Jeg avviste hun og sa at noe slikt aldri kom til å skje. Bittelitt rart i begynnelsen, men så gikk det seg til. Så lenge hun respekterte at jeg ikke var interessert i det samme var det aldri aktuelt å avslutte venneskapet. Litt senere sa hun at hun syns det var rart at hun hadde vært litt forelsket i meg, for hun var jo hetro. Uansett, hun er gift og har to barn nå og vi er like gode venner Anonymkode: 1a77d...57b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 1. desember 2017 #9 Del Skrevet 1. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: du kutta henne ut fordi hun hadde føleser for deg. Nice... Anonymkode: 4a841...550 Nei jeg gjorde ikke det, men hun ble veldig lei seg over at jeg ikke hadde følelser og deretter så kuttet hun meg ut fra facebook osv og ville ikke ha noe mer med meg og gjøre. Jeg foreslo og være venner og jeg aksepterte henne og hennes legning. Har faktisk en søster som er bifil så ville aldri kuttet ut en veninne for noe sånt. Men som andre nevner vennskap med noen som har følelser for deg, på den romantiske måten er det litt vanskelig å være venner med når man ikke har de samme følelsene. Jeg er hetro og selv om jeg var glad i henne som veninne hadde jeg ingen følelser selv av det romantiske slaget.Synes det hele var trist,for mistet jo en god veninne. På den annen side kan man jo si det slik at jeg hjalp henne ut av skapet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Del Skrevet 1. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: du kutta henne ut fordi hun hadde føleser for deg. Nice... Anonymkode: 4a841...550 Det er det lureste. Anonymkode: 1bb82...328 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #11 Del Skrevet 1. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: det er noe helt annet enn hva den brukeren jeg siterte skrev, og vet du. Anonymkode: 4a841...550 Nei det er ikke det. Anonymkode: 7984c...095 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #12 Del Skrevet 1. desember 2017 13 timer siden, -Missi- skrev: Jeg har opplevd det før, ble kjent med ei herlig jente og vi ble raskt bestevenner og var det et helt år. Der og da så jeg ingen signaler og tenkte bare dette var et godt vennskapsforhold men i etterkant har jeg tenkt at det kanskje var signaler jeg burde sett. Vi var begge hetro, festet sammen og pratet om gutter og hook ups, begge single. Hun bodde i naboblokka så hang hos meg en del. Etter ca 1 år var vi på en singel fest i oslo, ble ganske drita og dro tidlig hjem med toget, da endret hun brått atferd, prøvde seg på meg på toget hjem og ville bli med hjem i leiligheten, hun sov hos meg som så mange ganger før. Likevel tenkte jeg dette bare var en fylla greie og at hun bare var hakket for drita..for vi var jo tross alt gode veninner. Et par mnd etterpå hadde hun bursdag, på bursdagsfesten sin ber hun om alles oppmerksomhet og erklærer hun er bifil, og det har hun funnet ut pga meg, hennes store kjærlighet!! Ble mildt sagt sjokkert, men for å gjøre en lang historie kort, vi er ikke venner i dag.... Det var dårlig gjort av deg. Man velger ikke selv hvem man forelsket seg i. Jeg fant ut at jeg var bi da jeg ble forelsket i bestevenninna mi, men vi er fortsatt bestevenner i dag og vi har hver vår mannlige kjæreste. Anonymkode: 67e6d...6c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #13 Del Skrevet 1. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var dårlig gjort av deg. Man velger ikke selv hvem man forelsket seg i. Jeg fant ut at jeg var bi da jeg ble forelsket i bestevenninna mi, men vi er fortsatt bestevenner i dag og vi har hver vår mannlige kjæreste. Anonymkode: 67e6d...6c2 Dårlig gjort? Det står ingenting der om hvem som kuttet ut hvem. Anonymkode: dd6b7...ed2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #14 Del Skrevet 1. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var dårlig gjort av deg. Man velger ikke selv hvem man forelsket seg i. Jeg fant ut at jeg var bi da jeg ble forelsket i bestevenninna mi, men vi er fortsatt bestevenner i dag og vi har hver vår mannlige kjæreste. Anonymkode: 67e6d...6c2 Det var dårlig gjort av "venninnen"! Tenk å proklamere at venninnen er ens liv kjærlighet uten at man er klar over det? Sånt gjør man bare ikke. Anonymkode: 1bb82...328 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #15 Del Skrevet 2. desember 2017 HERREGUD LESER DERE IKKE? HUN FORKLARER ETTERPÅ AT DET VAR VENNINNEN SOM KUTTET UT HENNE!!! Anonymkode: 4a841...550 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #16 Del Skrevet 2. desember 2017 Gi det litt tid Anonymkode: 0adea...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 2. desember 2017 #17 Del Skrevet 2. desember 2017 Jeg hadde en venninne som hadde type. Mistenkte alltid at hun likte jenter og hun var veldig glad i å kose og klemme på meg. Da det ble slutt mellom henne og typen så kom hun ut av skapet. Hun prøvde seg aldri på meg da hun visste at jeg var hetero og lykkelig med typen min. Husker hun skulle ha «samtalen» med meg om at hun var lesbisk og var så alvorlig og nervøs. Jeg bare; eh, OK. Ikke at jeg ikke egentlig visste det da Hun bare: herre, alle sier det samme Og det var det. Nå er hun mamma og lykkelig med damen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #18 Del Skrevet 3. desember 2017 Ja. Tror hun følte seg ydmyket. Gikk fra å henge på meg hele tiden til konstant passiv-aggressiv oppførsel. Hun gjorde alt hun kunne for å "kapre" min bestevenninne (som venn), og gjorde hele situasjonen så ubehagelig at det ble til at jeg kuttet ut begge, siden det ikke var noen måte å forklare hva som egentlig pågikk her uten å oute venninnen som forelsket seg i meg. Anonymkode: 8220d...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 4. desember 2017 #19 Del Skrevet 4. desember 2017 På 01.12.2017 den 0.01, Snowbrigade skrev: Har hun sagt det, eller bare virker det sånn? Jeg blir veldig "hektet" på nye vennskap uansett kjønn, og kan oppføre meg veldig forelsket, men det er bare menn jeg får forelskelsesfølelse for, hvertfall har det bare vært det så langt, selv om jeg er veldig gira på å henge med venninner også hun kan tulle litt med det og siden vi er gode venner så blir det ikke rar stemning mellom oss men å tulle er jo noe annet enn hvis hun er det litt på ordentlig. Det forandrer ingenting mellom oss fra min side, men ja.. Ggreia er jo at hun ikke er lesbisk (jeg er ikke i tvil) og jeg har type nå som hun aldri hat oppført seg sjalu mot i det hele tatt, men må sies at hun ikke har så mange venner og vi har et nært forhold sånn sett. Er det mulig at hun er forelsket i meg uten at hun er lesbisk og uten at det er seksuelt?? ikke at det er så viktig men noen ganger tenker jeg litt over dette og ting hun sier til meg det blir ikke det samme å spørre henne alvorlig talt om dette som å tulle med det. Burde jeg bare ikke tenke mer på det og heller la hun finne ut av ting selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest making.a.mess Skrevet 4. desember 2017 #20 Del Skrevet 4. desember 2017 På 1.12.2017 den 7.45, AnonymBruker skrev: du kutta henne ut fordi hun hadde føleser for deg. Nice... Anonymkode: 4a841...550 Eller fordi ts ble fullstendig overrumplet av dette og at venninna valgte å presentere dette i full offentlighet fremfor å fortelle det på tomanshånd? Det er faktisk ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå