Gå til innhold

Mobiltelefon og vinter / kulde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ganske gammel  mobiltelefon som ikke takler vinteren. Blir det noen kuldegrader, så slutter den rett og slett å fungere.Da kommer den til å skru seg av, og på skjermen står det sett inn SIM-kort. Så jeg blir ofte nødt til å ta ut batteriet og SIM-kortet, og sette dette inn igjen før telefonen  fungerer igjen... 

Jeg er nok helt nødt til å skaffe meg en splitter ny mobiltelefon snart. Men hvordan takler egentlig nye telefoner denne kalde norske vinteren, med mange minusgrader? :P

Anonymkode: d7d22...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med iPhone iallefall. Har hatt Samsung en gang som også funket (om man ser bort ifra alle andre problemene jeg hadde med den)

Anonymkode: cc442...01e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt noen problemer med iPhone iallefall. Har hatt Samsung en gang som også funket (om man ser bort ifra alle andre problemene jeg hadde med den)

Anonymkode: cc442...01e

Samboeren har kjempeproblemer med sin iphone... Der raser batteritiden nedover strakt han går ut i kulden, det trenger ikke være minusgrader engang. Han kan ha fullt batteri når vi går ut, og allerede etter en halvtime er telefonen død. 

Mens min samsung galaxy holder seg helt fint. 

Anonymkode: 1b3e8...e90

Skrevet

Jeg hadde problemer med min iPhone 5 og kulde. Men det løste seg det også - dropp og fikle med telefonen i kulda, og ha den nær kroppen i steden :) Men iPhone 6 og 7 har jeg ikke hatt trøbbel med :)

Skrevet (endret)
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var smart! Her er det også oppskrift på en, og maskeantallet justerer du med bredden på telefonen.

http://hobbykunst-norge.blogspot.no/2012/02/strikket-mobilveske.html

Ellers er det nok lurt å oppbevare den nære kroppen, eller putte den inni en vott. 

Endret av Hanne67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...