AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Det er en fyr som jeg synes er helt fantastisk! Han er smart, hyggelig, reflektert og veldig morsom. Vi snakker sammen når vi møtes i gangen på skolen(universitet) noen dager i uka. Utenom det møtes vi noen ganger i året på felles skolearrangementer spm julebord, quizkvelder osv. Vi var begge faddere for hver vår gruppe i fadderuka og ble kjent på den måten. Siden den gang har vi aldri kommer noe videre, det stopper liksom med snakk på skolen og når vi er ute. Jeg vet han er singel. Hver gang vi snakker sammen er han veldig "på", men på en fin måte. Han ler og tar forsiktig på meg, ser meg lenge inn i øyene og kommer ofte bort for å snakke når jeg sitter i kantina. Gir av og til konplemanger på hvordan jeg ser ut osv. Sist gang vi var ute var han ganske full og så til meg (i en sammenheng) " vi er et bra team, jeg skal male rommet mitt i kollektivet, vil du hjelpe meg?" Svarte at det kan jeg gjerne, og at han bare måtte si i fra når. Det er en uke siden og jeg har ikke sett eller snakket med han siden. Fikk snap av han i går hvor han tok bilde av rommet sitt og skrive "denne veggen altså, skulle vært malt". Tydelig en fellessnap.. svarte tilbake "jeg er klar for p male". Ikke hørt noe siden det. mixed signals altså. Trenger litt råd om hva dere tror han vil/mener? Kan ha være interessert? Hvordan skal jeg komme bedre i kontakt med han? Er ikke den mest utadvendte typen når det kommer til folk jeg er interessert i. Anonymkode: 39435...351
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Ja, du er dame.Du har alltid sjans. Anonymkode: 1c2d3...f48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå