Gyda Skrevet 30. januar 2005 #1 Del Skrevet 30. januar 2005 Lurer på hvordan babyer får fastlege... Får de automatisk mors fastlege, eller må man gjøre noe aktivt for at de nye borgerne får fastlege?? Kjekt å vite - babyen blir jo før eller siden syk og må til legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. januar 2005 #2 Del Skrevet 30. januar 2005 Tror de får samme fastlege som moren med mindre dere søker om noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 30. januar 2005 #3 Del Skrevet 30. januar 2005 De beholder den legen de står registrert hos, inntil man eventuelt søker bytte selv. Barna har egen journal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *** Skrevet 30. januar 2005 #4 Del Skrevet 30. januar 2005 Barna følger følger mor og får automatisk hennes fastlege. De blir ikke registrert før du selv tar kontakt med legen. En familie har faktisk krav på å ha samme fastlege! Ring fastlegekontoret i kommunen din dersom det er noe du lurer på. *legesekretær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *** Skrevet 30. januar 2005 #5 Del Skrevet 30. januar 2005 Barna følger følger mor og får automatisk hennes fastlege. De blir ikke registrert før du selv tar kontakt med legen. En familie har faktisk krav på å ha samme fastlege! Ring fastlegekontoret i kommunen din dersom det er noe du lurer på. *legesekretær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk for svar. Da vet jeg hvor jeg skal henvende meg når babyen blir syk (om forhåpentligvis VELDIG lenge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #7 Del Skrevet 30. januar 2005 Je ville ordnet med dette så snart som mulig. Bedre det enn å stresse med det dersom barnet blir sykt! *tips* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå