Gyda Skrevet 30. januar 2005 #1 Skrevet 30. januar 2005 Lurer på hvordan babyer får fastlege... Får de automatisk mors fastlege, eller må man gjøre noe aktivt for at de nye borgerne får fastlege?? Kjekt å vite - babyen blir jo før eller siden syk og må til legen...
Gjest Bellatrix Skrevet 30. januar 2005 #2 Skrevet 30. januar 2005 Tror de får samme fastlege som moren med mindre dere søker om noe annet.
loop Skrevet 30. januar 2005 #3 Skrevet 30. januar 2005 De beholder den legen de står registrert hos, inntil man eventuelt søker bytte selv. Barna har egen journal.
Gjest *** Skrevet 30. januar 2005 #4 Skrevet 30. januar 2005 Barna følger følger mor og får automatisk hennes fastlege. De blir ikke registrert før du selv tar kontakt med legen. En familie har faktisk krav på å ha samme fastlege! Ring fastlegekontoret i kommunen din dersom det er noe du lurer på. *legesekretær*
Gjest *** Skrevet 30. januar 2005 #5 Skrevet 30. januar 2005 Barna følger følger mor og får automatisk hennes fastlege. De blir ikke registrert før du selv tar kontakt med legen. En familie har faktisk krav på å ha samme fastlege! Ring fastlegekontoret i kommunen din dersom det er noe du lurer på. *legesekretær*
Gyda Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2005 Tusen takk for svar. Da vet jeg hvor jeg skal henvende meg når babyen blir syk (om forhåpentligvis VELDIG lenge).
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #7 Skrevet 30. januar 2005 Je ville ordnet med dette så snart som mulig. Bedre det enn å stresse med det dersom barnet blir sykt! *tips*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå