AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Jeg trenger litt hjelp til å lage innholdsfortegnelse i Word. Og hvordan får jeg sidetallene til å starte på side 3 (som altså skal være første side)? Anonymkode: b1ce6...207
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Det ligger masse videoer ut på Word hvordan man lager en innholdsfortegnelse. Vanskelig å forklare fremgangsmåten på et forum. Du kan endre tallene etter du har opprettet innholdsfortegnelsen. Anonymkode: b4da4...dd3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det ligger masse videoer ut på Word hvordan man lager en innholdsfortegnelse. Vanskelig å forklare fremgangsmåten på et forum. Du kan endre tallene etter du har opprettet innholdsfortegnelsen. Anonymkode: b4da4...dd3 På Youtube mente jeg selvsagt. Anonymkode: b4da4...dd3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #4 Skrevet 1. desember 2017 Takk! Hvorfor tenkte jeg ikke på det. Litt stressa. Men, takk! Anonymkode: b1ce6...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå