AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Del Skrevet 30. november 2017 Elkjøp-reklamen der en gutt/ung mann sitter med rosa genser, neglelakk, ser ut som om han føler seg litt utilpass, og så reiser faren (?) seg og gir han uten ett ord en gave, der finner denne gutten/unge mannen en rettetang, smilene og blikkene som etterpå møtes dem imellom.... Mer enn bare en gave. Denne reklamen er bare så innmari fin, ble helt rørt første gangen jeg så den hehe. Måtte bare si det, er kanskje flere som synes denne reklamen er superfin.. Anonymkode: 4ef3f...16a 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 30. november 2017 #2 Del Skrevet 30. november 2017 jeg synes den er kjempefin! har ennå ikke sett den på tv i år, det er fint at de sender den igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. november 2017 #3 Del Skrevet 30. november 2017 Åå, jeg får tårer i øynene av den - den er så fin! Fint at den går i år også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Del Skrevet 30. november 2017 Samme her, ble så glad når jeg så den på tv i år også, den sier så sykt mye. Elkjøp virkelig traff blink med den reklamen der. Anonymkode: 31666...7ee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 30. november 2017 #5 Del Skrevet 30. november 2017 (endret) 56 minutter siden, FantasDick skrev: Åå, jeg får tårer i øynene av den - den er så fin! Fint at den går i år også. Så enig! Den fikk forresten internasjonal oppmerksomhet og positiv omtale av bl.a. Huffington Post i fjor https://www.huffingtonpost.com/entry/christmas-ad-trans-teen_us_5852c90de4b0c05ff31fec44 http://www.adweek.com/brand-marketing/ad-day-acceptance-greatest-gift-lovely-christmas-ad-sweden-175157/#/ Endret 30. november 2017 av Christiane_W 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #6 Del Skrevet 30. november 2017 Helt enig! Rører meg langt inn i sjela. Fantastisk reklame som sier mye mer enn det den skal selge! Anonymkode: 27cd1...297 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Del Skrevet 1. desember 2017 Den er kjempeflott, og veldig atypisk for et firma som Elkjøp. Noen der gjorde en knalljobb med valget av en slik reklame. Anonymkode: f9dce...dec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg skjønner den ikke helt jeg, noen som kan forklare den? Skjønte liksom ikke greie med den rettetangen. Mulig jeg er litt dum.. Trodde forresten det var ei jente, men det er altså en gutt? Anonymkode: 82f51...705 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #9 Del Skrevet 1. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner den ikke helt jeg, noen som kan forklare den? Skjønte liksom ikke greie med den rettetangen. Mulig jeg er litt dum.. Trodde forresten det var ei jente, men det er altså en gutt? Anonymkode: 82f51...705 Det er vel ei transjente, altså født gutt men identifiserer seg som jente - også tenker jeg det er onkelen som prøver å si at han aksepterer henne Anonymkode: 2fcd9...bff 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 6. desember 2017 #10 Del Skrevet 6. desember 2017 Den reklamen får meg til å gråte så hardt at tårene spruter HVER gang! Den er så nydelig... musikken, anspente stemningen, dømmende blikk, også kommer pappa (?) og gir bekreftelse at du er ok, jeg respekterer og støtter deg i det valget. Nei det traff hjertet mitt hardt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Del Skrevet 6. desember 2017 Denne reklamen vinner vel årets politisk korrekt-pris. Til neste år får vi vel en lignende reklame om en far som gir en fin gave til sin datter som har blitt sammen med en asylsøker, og alle gråter sine emosjonelle tårer når de ser det. Anonymkode: 90875...4ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #12 Del Skrevet 6. desember 2017 35 minutter siden, AnonymBruker said: Denne reklamen vinner vel årets politisk korrekt-pris. Til neste år får vi vel en lignende reklame om en far som gir en fin gave til sin datter som har blitt sammen med en asylsøker, og alle gråter sine emosjonelle tårer når de ser det. Anonymkode: 90875...4ef Hvorfor så sur? Anonymkode: e4d91...bff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #13 Del Skrevet 6. desember 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne reklamen vinner vel årets politisk korrekt-pris. Til neste år får vi vel en lignende reklame om en far som gir en fin gave til sin datter som har blitt sammen med en asylsøker, og alle gråter sine emosjonelle tårer når de ser det. Anonymkode: 90875...4ef Å neimen så bitter i dag. Hvem har prompa deg i nesa? Anonymkode: 97b66...124 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 6. desember 2017 #14 Del Skrevet 6. desember 2017 Den reklamen er så rørende og fin. Sterk kontrast til alle de bråkete og slitsomme reklamene. Veldig fin den med hun med kreft som får hårføner til jul også, den gir håp. Den med de to gamle mennene på aldershjemmet er også veldig koselig. Elkjøp har virkelig truffet blink med de reklamene altså! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 6. desember 2017 #15 Del Skrevet 6. desember 2017 Veldig fin reklame. Ikke ofte jeg liker reklamer, men denne faktisk liker jeg og synes den er veldig fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 6. desember 2017 #16 Del Skrevet 6. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne reklamen vinner vel årets politisk korrekt-pris. Til neste år får vi vel en lignende reklame om en far som gir en fin gave til sin datter som har blitt sammen med en asylsøker, og alle gråter sine emosjonelle tårer når de ser det. Anonymkode: 90875...4ef Fælt så sur du virker da. Stått opp med feil bein i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #17 Del Skrevet 6. desember 2017 Åh, NÅ skjønte jeg den! Jeg skjønte virkelig ikke hva som var så stort med at faren ga datteren sin en rettetang. Men det er altså en gutt, da skjønner jeg den Anonymkode: a9cfe...533 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #18 Del Skrevet 6. desember 2017 Ante ikke st det var en gutt for å være ærlig, nå ga jo den reklamen så mye mer mening! 💜 Anonymkode: 97b66...124 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 6. desember 2017 #19 Del Skrevet 6. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så sur? Anonymkode: e4d91...bff 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å neimen så bitter i dag. Hvem har prompa deg i nesa? Anonymkode: 97b66...124 16 minutter siden, Christy89 skrev: Fælt så sur du virker da. Stått opp med feil bein i dag? Fælt så nærtagende da. Blitt hjernevasket av politisk korrekthet? Selv om reklamen taler for sin sak, går det an å ha forskjellige synspunkter. Noen blir rørt, som fleste i tråden, mens andre reagerer annerledes. Selv om vi lever i moderne 2017, og det meste er akseptert, er vi fortsatt individer med våre egne meninger og ytringer. Jeg holder meg til gode å ytre noe som helst om denne spesifikke saken, men tenkte var nødvendig å opplyse at personangrep ikke er veien å gå. Hadde også huket av for AB, men ombestemte og tok vekk da gidder ikke motta "feiging-stemplet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #20 Del Skrevet 6. desember 2017 1 minutt siden, Devilheart skrev: Fælt så nærtagende da. Blitt hjernevasket av politisk korrekthet? Selv om reklamen taler for sin sak, går det an å ha forskjellige synspunkter. Noen blir rørt, som fleste i tråden, mens andre reagerer annerledes. Selv om vi lever i moderne 2017, og det meste er akseptert, er vi fortsatt individer med våre egne meninger og ytringer. Jeg holder meg til gode å ytre noe som helst om denne spesifikke saken, men tenkte var nødvendig å opplyse at personangrep ikke er veien å gå. Hadde også huket av for AB, men ombestemte og tok vekk da gidder ikke motta "feiging-stemplet". Nærtagende nei, bare imponert over at det alltid er noen som skal klare å finne noe negativt med ALT som er nytt, slik som at en gutt kan føle seg som jente. Det skader da ikke deg på noen måte gjør det vel? haha, "feiging stempelet" ja, det er lov å bruke ab, å hvis det plager deg at det finnes en knapp for det så anbefaler jeg deg å finne et annet forum Anonymkode: 97b66...124 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå