Gå til innhold

Truffet på IDIOTselger på Finn. HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ei fotballdrakt til sønnen av en på finn. Denne var ny og skulle være i topp kvalitet. Kostet meg 600, og var bursdagsgave til guttungen som har ønsket seg en slik leeeenge. 

Første varsellampe lyste når den kom fra Thailanf og ikke fra norge. Skjønnte jo da at den var fake.

Når vi pakka opp så vi at på shortsen var det feil. Det skulle være et merke på begge lår fremme, manchester merke på ene låret og adidas merke på andre låret.

Men her er adidasmerke på baksiden av låret og manchester merke fremme på andre låret, altså et merke fremme og et bak og det ser jo helt tåpelig ut. 

Så jeg skrev meld til selger at tshorta var ok og fin men at det var feil på shortsen og sendte bilder, men fikk til svar at det skulle være sånn. (YEAH RIGTH)

Men så etter første vask (på ullprogram 30 grader) har den raknet nedover fra halslinninga og mista to bokstaver på tshorta.

Guttungen var helt knust og tårene rant. Jeg klaget til selger igjen som var skikkelig frekk og nekta å gjøre noe med saken.

Skrev nå at jeg ville klage til forbrukerrådet og fikk disse to meld tilbake rett etter hverandre :

"Ja lykke til med forbruker rådet det tar 6-12 mnd og vil koste deg penger! Orker ikke forholde meg til sure kranglete kunder som deg! Hadet bra"

"Du sa selv drakten var ok at ikke du klarer å vaske den er den egen skyld! Sikkert kjørt sentrifugering. Som sagt sees i forbruker rådet om 1 år da👍"

Hva i helsikken gjør jeg med en slik idiot?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det til Forbrukerrådet (det er gratis) og meld han på finn så ikke flere opplever det samme.

Anonymkode: 0e0fa...ffc

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...