yunayinu Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Jeg har møtt en fyr fra Tinder to ganger, og vi har snakket mye via snapchat. De gangene vi møttes gikk praten i ett, og kjemien var definitivt på plass. Han kommenterte at tiden fløy unna fordi vi hadde så mye å snakke om og at det var fint fordi han ikke opplevde sånt så ofte. Fikk inntrykk av at han likte meg godt. Jeg spurte hvorfor han hadde lyst til å møte akkurat meg, og da sa han det var fordi vi har de samme interessene, og at det var vanskelig å finne noen som også likte disse (sannhet i det). I det siste har han hintet til at han ønsker utfordrende bilder av meg, og tuller litt med at han har lyst på meg. Tenkte egentlig at jeg bare skulle styre unna da han sa dette, men han aksepterte at jeg sa nei til nakenbilder og hadde forståelse for det. Senere har han spurt om vi skal stikke ut igjen da jeg er tilbake i byen, slik vi har gjort tidligere. Får også noen god morgen-meldinger, men det er vel kanskje bare for høflighetens skyld... Vet det er tidlig ennå, men jeg ble skikkelig betatt av han og er redd for at jeg kommer til bli såra da jeg har opplevd dette utallige ganger før Tips?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 Treff ham igjen, vent med sex, ikke send noen utfordrende bilder. Anonymkode: cadc6...9b6 10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Vet hvordan du føler det. Finn noe negative sider imens du venter. Litt tidlig ja. Har han noe spesiell hobby, kjæledyr, bra jobb? Anonymkode: bd1bc...503 2
yunayinu Skrevet 30. november 2017 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet hvordan du føler det. Finn noe negative sider imens du venter. Litt tidlig ja. Har han noe spesiell hobby, kjæledyr, bra jobb? Anonymkode: bd1bc...503 Ja til alle tre, haha. Han er bilinteressert, har flere hunder og tjener ganske ålreit med penger.
Gud Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 Jeg synes du bør fokusere på hva du vil. Om du har lyst til å møte ham igjen, så gjør det. Om du har lyst til å ha sex med ham, så gjør det. Og hvis du har lyst til å vente, så gjør du selvfølgelig det. Du kan uansett ikke styre hva han tenker og føler. Hvis det viser seg at han vil noe annet enn deg, så er saken veldig grei. Da går du ikke glipp av noe. 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #7 Skrevet 1. desember 2017 5 timer siden, yunayinu skrev: Jeg har møtt en fyr fra Tinder to ganger, og vi har snakket mye via snapchat. De gangene vi møttes gikk praten i ett, og kjemien var definitivt på plass. Han kommenterte at tiden fløy unna fordi vi hadde så mye å snakke om og at det var fint fordi han ikke opplevde sånt så ofte. Fikk inntrykk av at han likte meg godt. Jeg spurte hvorfor han hadde lyst til å møte akkurat meg, og da sa han det var fordi vi har de samme interessene, og at det var vanskelig å finne noen som også likte disse (sannhet i det). I det siste har han hintet til at han ønsker utfordrende bilder av meg, og tuller litt med at han har lyst på meg. Tenkte egentlig at jeg bare skulle styre unna da han sa dette, men han aksepterte at jeg sa nei til nakenbilder og hadde forståelse for det. Senere har han spurt om vi skal stikke ut igjen da jeg er tilbake i byen, slik vi har gjort tidligere. Får også noen god morgen-meldinger, men det er vel kanskje bare for høflighetens skyld... Vet det er tidlig ennå, men jeg ble skikkelig betatt av han og er redd for at jeg kommer til bli såra da jeg har opplevd dette utallige ganger før Tips? Damer liker ikke å høre det, men det må være seksuell spenning, det er slik atraksjon utvikler seg videre. Jeg hadde virkelig flørtet på og dradd det videre DERSOM jeg var 100 prosent sikker på at jeg likte han. Anonymkode: 735f7...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #8 Skrevet 1. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Damer liker ikke å høre det, men det må være seksuell spenning, det er slik atraksjon utvikler seg videre. Jeg hadde virkelig flørtet på og dradd det videre DERSOM jeg var 100 prosent sikker på at jeg likte han. Anonymkode: 735f7...c0a Er dame selv Anonymkode: 735f7...c0a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #9 Skrevet 1. desember 2017 7 timer siden, yunayinu skrev: Jeg har møtt en fyr fra Tinder to ganger, og vi har snakket mye via snapchat. De gangene vi møttes gikk praten i ett, og kjemien var definitivt på plass. Han kommenterte at tiden fløy unna fordi vi hadde så mye å snakke om og at det var fint fordi han ikke opplevde sånt så ofte. Fikk inntrykk av at han likte meg godt. Jeg spurte hvorfor han hadde lyst til å møte akkurat meg, og da sa han det var fordi vi har de samme interessene, og at det var vanskelig å finne noen som også likte disse (sannhet i det). I det siste har han hintet til at han ønsker utfordrende bilder av meg, og tuller litt med at han har lyst på meg. Tenkte egentlig at jeg bare skulle styre unna da han sa dette, men han aksepterte at jeg sa nei til nakenbilder og hadde forståelse for det. Senere har han spurt om vi skal stikke ut igjen da jeg er tilbake i byen, slik vi har gjort tidligere. Får også noen god morgen-meldinger, men det er vel kanskje bare for høflighetens skyld... Vet det er tidlig ennå, men jeg ble skikkelig betatt av han og er redd for at jeg kommer til bli såra da jeg har opplevd dette utallige ganger før Tips? Stakkasrs fyr...han har virkelig ikke satt den rette rammen rundt disse datene. Det er alltid mannen sitt ansvar å gjøre alt, damen bare følger..og her har han satt opp en veldig vennlig og hyggelig ramme hvor du ikke engang forstår at han er en mann. Du tro han TULLER når han sier at han har lyst på deg. Han er en mann,du er en dame,dere har matchet på en datingapp og kommer godt overens, selvfølgelig har han lyst på deg...herregud og Jesus...damer asså Anonymkode: f2999...402 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #10 Skrevet 1. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stakkasrs fyr...han har virkelig ikke satt den rette rammen rundt disse datene. Det er alltid mannen sitt ansvar å gjøre alt, damen bare følger..og her har han satt opp en veldig vennlig og hyggelig ramme hvor du ikke engang forstår at han er en mann. Du tro han TULLER når han sier at han har lyst på deg. Han er en mann,du er en dame,dere har matchet på en datingapp og kommer godt overens, selvfølgelig har han lyst på deg...herregud og Jesus...damer asså Anonymkode: f2999...402 Mange som må lære, helt naturlig det. Hvis en mann vil date deg kan jeg garantere at han har lyst på deg, uten lyst er det ikke håp, da er det bare å gå videre. Anonymkode: 735f7...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #11 Skrevet 1. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer liker ikke å høre det, men det må være seksuell spenning, det er slik atraksjon utvikler seg videre. Jeg hadde virkelig flørtet på og dradd det videre DERSOM jeg var 100 prosent sikker på at jeg likte han. Anonymkode: 735f7...c0a seksuell spenning utvikles naturlig i startfasen.. Å sende nakenbilder og fjase om pizzasex over SoMe vekker ikke seksuell spenning og attraksjon hos alle. Anonymkode: dfd08...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #12 Skrevet 1. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: seksuell spenning utvikles naturlig i startfasen.. Å sende nakenbilder og fjase om pizzasex over SoMe vekker ikke seksuell spenning og attraksjon hos alle. Anonymkode: dfd08...bc8 Nei, det utvikles ikke nødvendigvis i starfasen, hos meg er det sjeldent det utvikles. Men når det først gjør det, da vet jeg at her er en jeg ikke skal la gå så lett. Jeg mener ikke man skal sende nakenbilder ( halloooo ) men en liten flørt over messenger ( så lenge det er kjemi begge veier ) uten bilder kan faktisk bygge broer. Kommer an på hvordan han er, en del menn seiler med røde flagg, har ikke empati og er i relasjonen for feile grunner, men så finnes det de som også er GULL. Hun får vurdere. God helg til alle fra en flørter Anonymkode: 735f7...c0a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #13 Skrevet 1. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det utvikles ikke nødvendigvis i starfasen, hos meg er det sjeldent det utvikles. Men når det først gjør det, da vet jeg at her er en jeg ikke skal la gå så lett. Jeg mener ikke man skal sende nakenbilder ( halloooo ) men en liten flørt over messenger ( så lenge det er kjemi begge veier ) uten bilder kan faktisk bygge broer. Kommer an på hvordan han er, en del menn seiler med røde flagg, har ikke empati og er i relasjonen for feile grunner, men så finnes det de som også er GULL. Hun får vurdere. God helg til alle fra en flørter Anonymkode: 735f7...c0a og liker jeg de ekstra godt "tar jeg han".... nakenbilder eller ei... Anonymkode: 735f7...c0a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #14 Skrevet 1. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: seksuell spenning utvikles naturlig i startfasen.. Å sende nakenbilder og fjase om pizzasex over SoMe vekker ikke seksuell spenning og attraksjon hos alle. Anonymkode: dfd08...bc8 Nei. Menn utvikler den. Til ts: det finnes ingen motsetning eller diferanse mellom at han vil ha sex med deg og at han vil ha mer enn sex med deg. Her og nå vil han det samme som du vil: bli kjent over tid og sjekke ut at du ikke er helt psyko. Og gjerne ha mye sex i den perioden. Leder den ofte til at en ikke utvikler forhold? Ja. Det er helt naturlig. Alternativet ville jo vært at en ble sammen med folk ukritisk etter en kort tid som bekjente. Anonymkode: 15d7a...ab7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #15 Skrevet 1. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Menn utvikler den. Til ts: det finnes ingen motsetning eller diferanse mellom at han vil ha sex med deg og at han vil ha mer enn sex med deg. Her og nå vil han det samme som du vil: bli kjent over tid og sjekke ut at du ikke er helt psyko. Og gjerne ha mye sex i den perioden. Leder den ofte til at en ikke utvikler forhold? Ja. Det er helt naturlig. Alternativet ville jo vært at en ble sammen med folk ukritisk etter en kort tid som bekjente. Anonymkode: 15d7a...ab7 Nei. Damer kan også utvikle den, går det begge veier er det veldig bra ( gjerne det beste du kan oppleve, da er det lidenskap og begjær ). I slike tilfeller har vi blitt kjærester, med lange forhold Anonymkode: 735f7...c0a
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #16 Skrevet 1. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Damer kan også utvikle den, går det begge veier er det veldig bra ( gjerne det beste du kan oppleve, da er det lidenskap og begjær ). I slike tilfeller har vi blitt kjærester, med lange forhold Anonymkode: 735f7...c0a Nei, damer gjør ingenting, damer er utelukkende passive av natur. Hvis menn skulle vente på at damer gjorde noe som helst ville menneskerasen for lengst dødd ut(noe som kanskje ikke ville vært så dumt) Anonymkode: f2999...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå