Gjest camill Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Hei alle sammen. Jeg skriver dette innlegget for å dele erfaringen min og gjøre andre der ute litt mere obs på kundeservicen til Beautyalle i Oslo. Jeg har hvert å satt på vipper der tre ganger nå og har egentlig hvert fornøyd i og med at jeg ikke byttet salong. Ja, det er ganske jalla der, veldig liten plass og du må i tillegg ta av deg skoa når du går inn, men jobben de gjør er ganske grei i forhold til prisen. Som kunde forventer jeg å få service og respekt, på samme måte som jeg gir respekt til de ansatte. Jeg har bestemt meg for å aldri dra tilbake og nå skal jeg fortelle dere hvorfor. Første gangen jeg var å satt på vipper, satt vippeteknikeren med handsfree i det ene øre og snakka under hele behandlingen på et fremmedspråk. Dette syntes jeg var Kjenpe ukomfortabelt og veldig stressende, spesielt når jeg føler at jeg forstyrrer om jeg skal spørre om noe. Jeg tenkte det kanskje var et engangstilfelle og valgte å booke time der igjen. Denne gangen var det to vippetekninere som jobba samtidig, så da snakka de heller med HVERANDRE, igjen på et fremmedspråk mens vi var to kunder som fikk behandling. Den tredje gangen var jeg desperat etter å få fiksa på vippene da det hadde falt av ca 7-8 vipper på første dagen og fordi hun hadde klart å "søle" lim og klistre sammen to av mine egne vipper. Det gjorde vondt allerede da hun var ferdig, men jeg ble sendt hjem og fikk beskjed om at det kunne være allergi. Jeg bestemte meg for at dette skulle bli den siste gangen og at jeg i tillegg skulle spørre etter dagligleder og informere vedkommende om all den telefonbruken og snakkingen på det fremmedspråket. Jeg kommer inn døra og møter på en en dame i ca 33-35 års alderen med SVÆRT uren sminke, magetopp til under puppene, halveis shavet mage og en mønstrete tights. Hun står å snakker høyt på et fremmedspråk til to ansatte som setter vipper på to kunder. Jeg blir først skremt og tror dette er en svært beruset kunde, men så skjønner jeg fort at dette er dagligleder når jeg ber vedkommende snakke rolig og pent til de ansatte og at den type atferd ikke er Ok. Hun ber meg om å holde kjeft og sier på dårlig norsk at jeg er en "javla hurre.."!! Holdt på å le når jeg hørte henne snakke på norsk, men så gikk det opp for meg hva hun hadde sagt. Jeg ble rett og slett satt ut, flau og ikke minst utrolig forbanna! Jeg stod å måpte i salongen og var helt stiv og skjelven i kroppen. Får beskjed om at dette er hennes salong, at hun aldri har snakket høyt og at hun skal ringe politiet om ikke jeg forlater salongen hennes umiddelbart. Dette er den VERSTE kundeservicen jeg har fått noen gang og kommer aldri til å besøke dette stedet igjen. En av kundene som satt der inne valgte faktisk å forlate salongen sammen med meg. Vil absolutt ikke anbefale denne salongen til noen.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #2 Skrevet 1. desember 2017 Fint at du advarer, det er farlig å være hos vippeteknikkere som er useriøse og farlig å sende hjem noen når de mistenker at du kan ha allergi for limet!. Men personlig ser jeg ikke noe galt med at de ansatte snakker mens de behandler deg, sånn er det jo hos neglteknikere også. Vil man ha ro får man dra på en spa hudpleieklinikk av dyrere karakter, med norske ansatte som vet at nordmenn helst vil ha ro, eller som man kan spørre om å være stille uten at de blir sure, som f eks Beauysecrets der man ligger i en stol med harmonisk musikk mens man blir satt på vipper. Og hvordan sjefen kledde seg har jo ikke så mye å si, men må si jeg ler litt av karakteren og stakkars deg i situasjonen for skjønner akuratt hvordan du mener når du skriver hun sa "hurre" også kniiis Anonymkode: 870c5...bb8 2
Gjest camill Skrevet 1. desember 2017 #3 Skrevet 1. desember 2017 Jeg skjønte egentlig ganske fort at noe var galt, for jeg reagerte kun på det ene øyet og det gjorde kjempe vondt. Var litt vanskelig å overbevise om det, så da tuslet jeg bare ut Nei, altså.. Jeg ser ikke noe i veien med snakking jeg heller, men når vedkommende er i tlf under hele behandlingen så føler jeg at jeg forstyrrer om jeg avbryter henne for å spørre om noe. I tillegg ser jeg på det som slitsomt og profesjonelt fordi det faktisk er dårlig kundeservice. Man føler seg ikke så velkommen, hvis du skjønner hva jeg mener. Den andre gangen var de to som snakka med hverandre på et fremmedspråk. Jeg synes ikke det er ok at to ansatte snakker et annet språk seg i mellom når det er kunder til stede som ikke forstår hva de sier og de i tillegg ligger å får en behandling. Min personlige mening er at det er dårlig folkeskikk og uprofesjonelt. Dette var en samtale som varte under hele behandlingen, ca en time🙈 Jeg er for at folk skal få kle seg i det de ønsker, men som en sjef i en skjønnhetssalong/klinikk, så kan man kanskje kle seg litt mer anstendig?😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå