Gå til innhold

Mørke fantasier

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym for anledningen

Jeg vil fortelle ham alt- men jeg tør ikke. Samboeren min stakkars.. Han aner ikke jenta si sine fantasier, for jeg tør ikke å utlevere meg. Det er ganske så sårt.

Jeg fantaserer om å bli voldtatt, og jeg fantaserer om å bli dominert. Jeg tenner noe enormt på å lese om incest og voldtekter.

Jeg kjenner til min samboers fantasier, de er vel de samme som alle menns... Meg+annen jente, 3kant, gruppesex, swingers, partnerbytte.

Han prater villig vekk om dem, men jeg tør ikke å fortelle mine.

Den dagen jeg gjør det, blottlegger jeg min sjel. Den dagen stiller jeg meg åpen for å bli tråkket ned i gjørma og aldri komme meg opp igjen. Den dagen håper jeg jeg kan unngå i det lengste.

Samboeren min stakkar har sluttet å spørre meg han, hva som tenner meg i tankene. Har såvidt ymtet frempå om voldtekt da, og han liker å ta meg hardt bakfra mens jeg ligger i håndjern og er bundet fast. Det er ok.

Han er så snill og sympatisk, og jeg aner ikke hvordan han vil ta "min mørke side", jeg er jo så rolig og vennlig en jente.... Kommer han til å skjønne meg?

Han vil virkeliggjøre sine fantasier med meg, og spør meg av og til, men jeg sier nei. Da mister alt magien, og jeg er redd han vil sitte skuffet tilbake, uten samboer. Jeg tåler ikke tanken på andre i vårt sexliv.

Er det virkelig mulig å være så åpen mot hverandre at man kan blottlegge sin innerste kjerne, og enda føle seg ett hundre prosent trygg?

Jeg lurer og tviler.... Og samtidig så kiler det forventningsfullt inni meg, fordi jeg vil tro at det er mulig...

Er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Mine aller, aller innerste sexfantasier får ALDRI noen gutt ut av meg, fordi det er fantasier som en kjæreste antageligvis aldri ville godta (da ville jeg begynt å lure på typen).

Men jeg har ingen groteske fantasier, beklager å si det så rett ut, men jeg ble litt overraska over at noen tenner på INCEST og VOLDTEKT...

Frivillig voldtekt, så... :wink:

Men jeg forstår uansett godt at du ikke har lyst til å brette ut om dem, og da skal du ikke gjøre det heller...

Du vet; "tankene mine får du aldri..."

...og jeg tror kanskje ikke det er så lurt å sette dine fantasier ut i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt hardt osv......det kan jeg skjønne, iallefall innenfor et trygt forhold.......men voldtatt :o . Jeg mener hvis du vil så er det jo ikke noe voldtekt egentlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror å holde de dypeste fantasiene sine for seg selv er det beste.

Vist man får levd ut alle fantasiene sine hva skal man fantasere om da?

Fantasiene kan være så grove man vil, ikke noe galt i det så lenge de som er ulovlig i følge norsk lov aldri blir utført i real life.

Er jo ikke noe galt å fantasere mener nå jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinners fantasiliv er uoppløyed mark... der kan det befinne seg så mye galskap og perversitet at gutters enkle drømmer om cumshots og trekant er ingenting imot!

En kvinners tankeliv... jeg grøsser.... å bevege seg inn i et kvinnes sinn er noe jeg ikke anbefaler å gjøre... der vil det befinne seg så mye umoral, vellyst og begjær at i sunnhetens tegn bør man holde seg unna...

Der hvor gutters fantasi slutter begynner kvinnens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinners tankeliv... jeg grøsser.... å bevege seg inn i et kvinnes sinn er noe jeg ikke anbefaler å gjøre... der vil det befinne seg så mye umoral, vellyst og begjær at i sunnhetens tegn bør man holde seg unna...

Der hvor gutters fantasi slutter begynner kvinnens..

Hvordan kan du si dette, Waco? Har du vært der?

SjenertKar har et godt poeng. Fantasier som leves ut kan vise seg å bli en nedtur. Fantasi og virkelighet er ikke alltid det samme.

Samtidig må det være flott å være så trygg på sin partner at man kan dele hverandres fantasier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenner så enormt på disse fantasiene som selv skriver, og stoler 100% på samboeren din synes jeg du skal fortelle han om det.

Hvem vet? Kanskje han sitter inne med noen av de fantasiene han og. Tenk på hva du går glipp av! Forteller du han om det og det viser deg at han ikke er interessert, så har du i hvertfall prøvd.

Med meg var det andre veien..Jeg har alltid tent på å dominere.

Jeg hadde ikke vært sammen med kjæresten min så veldig lenge å heller ikke nevnt noe om mine fantasier. Men så en dag fortalte han meg at det som tente han aller mest var å kunne bli dominert. Jeg er så utrolig glad for at han fortalte meg det den gangen, for etterhvert har vi jo funnet ut at vi passer perfekt sammen hva sex angår :kul: Så nå er det ikke så rent skjelden at pisken, strap-on osv blir benyttet på kveldene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke det at alle fantasier skal holdes skjult, men de groveste er nok best å holde for seg selv?

Det å prøve ting man fantaserer om kan sikkert være spennende, og vist man stoler på personen man er sammen med kan man selvsagt si dette og høre om den andre vil prøve det samme.

Men man må jo være obs på at noen kanskje får litt sjokk ;)

Prøv i vei, men kanskje sett en grense for hvor mye man vil fortelle den man er sammen med?

Ikke alle tanker/drømmer/fantasier har bra av å bli fortalt til andre.

Kanskje bedre å si det anonymt her ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubeskrivelig enig med Hege! Hvordan kan man vite hvordan og hva uten å ha vært der selv? Kan gjerne fortelle/forklare ut fra episoder i mitt eget liv, men aldri dømme!

Leo

PS Der er du svært flink Hege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hege, man veit ikke om fantasien blir en nedtur før man har prøvd. Det kan også være slitsomt å gnuge på en drøm og aldri få den unnagjort. Noen ganger bør man bare face forventingen.

Waco

Mennesket har firetusen samleier iløpet av et gjennomsnitts liv.... hvem tror at alle skal være perfekte......?

- Kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i dette, Waco, men om det viser seg å bli en nedtur, da har du mistet en ellers god fantasi.

Når det er sagt, så skulle jeg gjerne testet mine fantasier jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer og fantasier har vi alle! (De som sier de ikke har det tror jeg ikke på!). Tror imidlertid at de mest eksterme ikke egner seg i RL!

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære anonym,

Du innleder med å si: "Jeg vil fortelle ham alt - men jeg tørr ikke." Dette tolker jeg dit hen at du egentlig har mest lyst til å berette om dine fantasier til kjæresten din. For hvis du virkelig ikke hadde hatt lyst til å si det, så hadde du jo ikke skrevet dette innlegget, og vi hadde aldri hatt denne diskusjonen.

Det skal sies at jeg verken er psykolog eller sexolog, eller har spesielt mange års erfaring innen dette feltet. Så jeg uttaler meg kun etter skjønn, og skal prøve å være så reflekterende og aksepterende så mulig, og så lite dømmende som jeg klarer :roll:

For det første tror jeg, som morlock var inne på, at det slett ikke er uvanlig med voldtekts-fantasier hos kvinner. I alle fall har jeg lest om tilfeller ved mange anledninger, og pratet med menn og kvinner på IRC angående denne typen fantasier. Og for å være helt ærlig, så tror jeg ikke det er helt uvanlig hos menn heller. Tror nok at en del menn kunne tenkt seg å bare gått bort til en dame på gata og "tatt henne". Men selvfølgelig ikke på den "slemme" måten - men med den forutsetning at de "vet" at dama har lyst til "å bli tatt"...

Men det er bare så utrolig viktig at man er klar over skillet mellom fantasi og virkelighet. At man ikke lar fantasien ta overhånd, og gjør noe overilt, men at man prøver å se for seg konsekvensene av det å fortelle om, og eller leve ut, fantasien sin. Kan godt hende kjæresten din kan lære seg å like å "voldta" deg. Kan hende han allerede tenner på ideèn. Men i motsatt fall kan det hende at tanken skremmer han, at han overhodet ikke klarer å tenne på å skulle "voldta" deg. Han liker jo allerede tydeligvis å ta deg hardt bakfra, mens du er bundet. Skulle tro at den settingen egentlig ikke er så veldig lang i fra en voldtekts-setting :P

En annen ting som tydeligvis er populært å mene, er at fantasien skal bli dårligere hvis et forsøk på å utøve fantasien mislykkes. Dette vet jeg fryktelig lite om, og jeg tror at det varierer mye fra individ til individ, fra fantasi til fantasi, og fra graden av mislykket forsøk til graden av hvor viktig fantsien er for en. Personlig tror jeg ikke at det er så lett å gå tom for pirrende fantasier, og tanker som tenner en. Det dukker jo opp nye hele tiden, gjør det ikke?

Det er liksom så lett å bare "kaste ut" sånne utsagn som at "fantasien er tapt dersom forsøket på å utøve den var mislykket". Kan hende dette stemmer i noen tilfeller, men jeg tror slett ikke at det er noen universell lov - og tar derfor slike utsagn med en klype salt. I så fall kunne jeg svare: "Man må jo risikere noe, for å kunne høste fruktene av sine innerste fantasier" (Dersom man bestemmer seg for det).

Om man skal fortelle kjæresten om fantasiene sine, eller ikke, er nok vanskelig å avgjøre. Jeg har selv vært i en lignende situasjon. Man må liksom inngå et kompromiss med seg selv, angående nåværende status i forholdet, og en eventuell fremtidig status. Vil forholdet bli dårligere av at du forteller ham om voldtekts-fantasiene dine, eller blir det bedre? Man skulle så gjerne visst på forhånd - ikke vanskelig å være enig i det :D

Dersom begge parter tenner på et slikt rollespill, så ser jeg ingen verdens grunn til at man ikke skulle kunne utøve/utføre det (selvfølgelig på avtalte premisser og uten å skape frykt hos andre utenforstående mennesker..)

Det er jo utrolig mange mennesker som krydrer sexlivet sitt med rollespill av ulike slag. Så det er slett ikke uvanlig. Og jeg vet også at det finnes egne kanaler for mennesker som liker kidnapping- og voldtekts-fantasier på IRC. Så du kan føle deg helt trygg på at du ikke er alene. Kanskje du kunne oppsøke noen av disse? Kanskje du møter noen der som har vært i akkurat samme situasjon som deg? (Hvis du vil vite mer om disse kanalene, så kan du sende meg en privat melding)

Men for å gjenta noe av det jeg skrev lenger oppe; det er veldig viktig at begge parter vet hvor grensene går, og at fantasi er noe annet enn virkelighet. Samtidig skjønner jeg også kjempegodt at det kiler i magen din når du tenker tanken på at kjæresten din kanskje kunne likt fantasiene dine, og at de kanskje hadde latt seg gjennomføre! Håper for din del at du finner ut av saken, om du vil fortelle det eller ikke. Den avgjørelsen er det jo bare du som kan ta.

Jeg har ikke lyst til å anbefale deg verken det ene eller andre. Bare kjenn kjempegodt etter. Og hvis kjæresten din er en åpen, snill og varm person så aksepterer han deg uansett hvilke fantasier du har. Men man kan jo ikke tvinge ham til å like dem. Så hvorvidt han vil være villig til å gjennomføre dem, er jo en annen sak. Men akseptere deg for den du er, og

for dine lyster, det bør han uansett. Det mener nå jeg i alle fall...

Det hele koker vel kanskje ned til om du selv klarer å finne roen uten å fortelle ham om fantasiene dine, eller om det kommer til å plage deg? Hva trenger du i sexlivet ditt? Er du fornøyd? Vil du risikere at det skal bli dårligere ved å avsløre noen av fantasiene dine? Eller vil du la det stå til, og gå for det som du synes er aller mest spennende, og som tenner deg ufattelig mye?

Huff! Ingen lett avgjørelse, dessverre. Vet ikke om du har fått så mye ut av det jeg har skrevet. Har ikke fått så mye tid til å renskrive, så dersom ting er gjentatt flere ganger, eller noen setninger er litt infløkte, så beklager jeg det.

Lykke til i alle fall!

Håper dere finner ut av tingene, og at du blir fornøyd :wink:

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnold

Du er nok ikke så sær i dine fantasier.

Min samboer tenner også voldsomt på "historier" om voldtekter, til og med massevoldtekter, og incest eller pedofile "settinger".

Jeg kan få henne til de store høyder, når jeg forteller historier om ovenstående tema når vi har sex. Forøvrig er hun en helt vanlig, og "skikkelig" jente. Det er i hennes hode disse tingene forgår. Jeg ble faktisk glad, beæret, og tent, når hun fortalte meg om sine innerste hemmelige fantasier.

Alt som gjør min kjære kåt, gjør meg kåt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym........ at du tenner på å lese om incest...... gjør meg rett og slett kvalm!!

Slike preferanser bør man etter min mening holde kjeft om, og heller ha for seg selv. Hvordan tror du t.d. debattanter her inne som selv har opplevd noe slikt i sin barndom reagerer når de leser at en kvinne tenner på å lese om slikt???

Råder deg på det sterkeste å ha disse (syke) fantasiene for deg selv, for husk, du har overhodet ingen garantier for hva samboeren din (eller noen i hans familie) har vært utsatt for........

10na :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sitat slettet. Hege (mod.)

:ler: ...... Brannmann, stått opp på feil fot??? Eller har du mistet trykket i slangen din?????

Bare det faktum at 10na ikke klarer å skille mellom fantasi og praksis vitner om en hel del... kvalmefølelsen brer seg, når jeg ser hennes innlegg...

Skjønner at du ikke heeeeelt forstår intensjonen med det jeg skrev.... Del slettet.

Det er faktisk traumatisk for en person som har vært utsatt for slike fryktelige ting vi snakker om her, å lese om at "medkvinner" faktisk tenner på det. Å Skille mellom fantasi/praksis har jeg ingen problemer med...... det var nettopp DERFOR jeg skrev at vedkommende burde holde fantasiene sine for seg selv, og la dem forbli fantasier.

Skjønner du????? Sannsynligvis ikke............... men, who cares anyway?

10na :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun velger å snakke om sine fantasier her inne synes jeg ikke bør være skadelidende! Det blir debattert så masse på diskusjonssider på nettet at om man skal ta seg nær av ting her, bør man heller vurdere å holde seg unna!

Klart man bør være forsiktig med å diskutere sine innerste/mørkeste fantasier irl. Der kan man såre noen, noen som betyr noe for en.

Men det er viktig å forstå at selv om noen/endel fantaserer om voldtekt/insest etc etc så er det ikke likestilt med at personen som gjør dette faktisk ønsker å gjennomføre sine fantasier i virkeligheten!

Ingen ønsker i virkeligheten å bli voldtatt, da hadde det som noen tidligere nevnte ikke helt kvalifisert som voldtekt heller. Men tanken på det forbudte, tanken på tabuer og tanken på noe man finner "syndig", kan tenne ganske mange! Selv om man aldri ville ønsket at det skjedde i virkeligheten.

Ønsker man å virkeliggjøre fantasier om insest, så er jeg med på at dette er sykt! for for å gjøre det, må man faktisk forgripe seg på små barn i ens egen familie!! Og det er sykt! Ønsker man å gjennomføre en voldtekt i virkelighet, må man påtvinge seg ett annet menneske som ikke vil, det er også veldig feil.

Men de som ønsker å virkeliggjøre noe av mørke fantasier, vil vel i større grad "spille" at det er det som skjer tror jeg. Og hvem skader det? Så lenge de ikke markedsfører det til alle og enhver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...