AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #1 Skrevet 30. november 2017 Jeg har havnet i en awkward situasjon! Jeg er 19 år, er sammen med en på 25 år og vi har vært sammen i snart 3 år. Siden vårt seksuelle liv er rimelig dødt, så har jeg klart og være utro. Med en mann på 55 år. Nå viser det seg at jeg er gravid. Har tatt 5 tester og de alle er positive... Han har jo kone, 4 (?) voksne barn, hus og det de fleste menn har i den alderen. Jeg har regnet på det og er snart 8 uker på vei.... Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Tanken om å late som ingenting og la kjæresten min bli far har fristet. Jeg bare tør ikke å fortelle det. Kan jeg ta medisinsk abort og late som ingenting??? Anonymkode: f3fa3...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #2 Skrevet 30. november 2017 You fucked up. Og ja, du skal fortelle det til han. Du har gjort noe innmari dumt, og det må du leve med resten av livet. Anonymkode: c2dee...959 15
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #3 Skrevet 30. november 2017 Hvis du kan være så sikker på at det er han andre som er far, hvordan skal du klare å lure kjæresten din? Hvis sexlivet er så dødt mener jeg. Han kan nok litt om sånne ting han også å kan legge sammen to og to. Å hvis dere har så dårlig sexliv etter 3 år så du må være utro så får du ta det du får altså. For et forhold. Her ville jeg tenkt på den ufødte ungen å tatt abort. Den vil aldri bli godtatt i familien til elskeren din, å du ødelegger antageligvis livet dems. Det å la kjæresten din tro at det er han som er far når du VEIT at det er en annen er ikke noe annet en egoistisk og slemt! Du kan ta abort å late som kngenting. Når du sitter med kramper kan du late på kraftig mensen om du virkelig føler for å lyve for kjæresten din. Skamme deg Anonymkode: 08954...61f 21
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #4 Skrevet 30. november 2017 Selvfølgelig kan du ta medisinsk abort uten å fortelle noen. Det er bedre enn å lyge om farsskapet. Både for hans og ungens del. Tenk på at folk bør vite om det er genetiske sykdommer i slekten. Om du oppgir feil far, kan det få konsekvenser for barner langt opp i livet. Anonymkode: 9639e...1f4 21
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #5 Skrevet 30. november 2017 Jeg hadde tatt abort. Ille nok for kjæresten din å vite at du har vært utro (fordi det håper jeg du forteller ham), men om du beholder barnet så blir det så utrolig mye styr med fars familie - kone, barn. Det er et salig rot som du hadde måtte forholde deg til for resten av livet ditt, og det kan fort oppstå dårlige følelser mellom deg og konen til denne 55-åringen. Anonymkode: f8492...15f 11
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #6 Skrevet 30. november 2017 Tenker på alle menn som er 25 år og har dødt sexliv med kjæresten akkurat nå. Klem til dere. Håper ikke TS kjæreste er her inne Anonymkode: c4c9e...8c4 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #7 Skrevet 30. november 2017 Seriøst ts, FEMTIFEM ÅR? Utro og gravid? holy moly. lykke til. Sikkert er det i hvert fall at du ikke skal gjøre det du er frista til, det er drittsekk-oppførsel. Anonymkode: b975e...9ce 6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #8 Skrevet 30. november 2017 Beklager, men dette har jeg vanskelig for å tro. Hvilken 19-åring som er ved sine fulle fem er utro med en 55 år gammel mann? Mannen er eldre enn min far til og med, jeg nærmer meg 30 og du er bare 19. Du skal ha for forsøket. Anonymkode: 85b1f...d18 8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #9 Skrevet 30. november 2017 Jeg vet at jeg har vært en dust. Men føler at denne saken er såpass ill siden han er 55 år. Jeg VET at typen min kommer til å synes at jeg er kvalm og ekkel. Derfor sitter det ganske langt inne om jeg velger å ta en abort... Anonymkode: f3fa3...cc0
Tvist Skrevet 30. november 2017 #10 Skrevet 30. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at jeg har vært en dust. Men føler at denne saken er såpass ill siden han er 55 år. Jeg VET at typen min kommer til å synes at jeg er kvalm og ekkel. Derfor sitter det ganske langt inne om jeg velger å ta en abort... Anonymkode: f3fa3...cc0 Hva tenker du om å bli mor da? Eller synes du det er greit å ta abort. Om du tar abort trenger du ikke å fortelle noen noe som helst, men du må finne ut om du vil fortsette å være sammen med kjæresten din. 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #11 Skrevet 30. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men dette har jeg vanskelig for å tro. Hvilken 19-åring som er ved sine fulle fem er utro med en 55 år gammel mann? Mannen er eldre enn min far til og med, jeg nærmer meg 30 og du er bare 19. Du skal ha for forsøket. Anonymkode: 85b1f...d18 «Du skal ha for forsøket» - jeg er så lei slike kommentarer. Mange unge jenter tenner på eldre menn og for alt du vet kan det være penger involvert. Noe det er i denne saken. Da er det veldig enkelt å ligge med en på 55 år. - TS Anonymkode: f3fa3...cc0 7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #12 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, Tvist skrev: Hva tenker du om å bli mor da? Eller synes du det er greit å ta abort. Om du tar abort trenger du ikke å fortelle noen noe som helst, men du må finne ut om du vil fortsette å være sammen med kjæresten din. Jeg skrev litt feil. Jeg mente «Derfor sitter det ganske langt inne om jeg velger å fortelle han det.» Men jeg vil ikke bli mor. Vil ta abort, så klart... Anonymkode: f3fa3...cc0
Gjest Axl Rose Skrevet 30. november 2017 #13 Skrevet 30. november 2017 2 gravide 19 åringer på kg siste uken Klarer dere ikke passe på så dere ikke blir gravid så la vær å ha sex til dere vet om prevensjon og angrepille.
Tvist Skrevet 30. november 2017 #14 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev litt feil. Jeg mente «Derfor sitter det ganske langt inne om jeg velger å fortelle han det.» Men jeg vil ikke bli mor. Vil ta abort, så klart... Anonymkode: f3fa3...cc0 Da er vel valget enkelt. Ta abort, ville ikke sagt noe til noen (eller evt til en god venninne). Men gjør det slutt med den eldste mannen, og hold deg unna ham, han har familie. Og vurder om du vil gi alt i forholdet med kjæresten, eller gå fra ham. Så du ikke er utro igjen. 5
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #15 Skrevet 30. november 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du kan være så sikker på at det er han andre som er far, hvordan skal du klare å lure kjæresten din? Hvis sexlivet er så dødt mener jeg. Han kan nok litt om sånne ting han også å kan legge sammen to og to. Å hvis dere har så dårlig sexliv etter 3 år så du må være utro så får du ta det du får altså. For et forhold. Her ville jeg tenkt på den ufødte ungen å tatt abort. Den vil aldri bli godtatt i familien til elskeren din, å du ødelegger antageligvis livet dems. Det å la kjæresten din tro at det er han som er far når du VEIT at det er en annen er ikke noe annet en egoistisk og slemt! Du kan ta abort å late som kngenting. Når du sitter med kramper kan du late på kraftig mensen om du virkelig føler for å lyve for kjæresten din. Skamme deg Anonymkode: 08954...61f Fordi at jeg og typen hadde sex en uke før jeg hadde sex med han på 55 år. Selvom sexlivet vårt er dødt, så hadde vi tilfeldigvis sex denne ene gangen... - Ts Anonymkode: f3fa3...cc0
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #16 Skrevet 30. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker said: «Du skal ha for forsøket» - jeg er så lei slike kommentarer. Mange unge jenter tenner på eldre menn og for alt du vet kan det være penger involvert. Noe det er i denne saken. Da er det veldig enkelt å ligge med en på 55 år. - TS Anonymkode: f3fa3...cc0 Oisann!!! Anonymkode: 1ae20...79e 13
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #17 Skrevet 30. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi at jeg og typen hadde sex en uke før jeg hadde sex med han på 55 år. Selvom sexlivet vårt er dødt, så hadde vi tilfeldigvis sex denne ene gangen... - Ts Anonymkode: f3fa3...cc0 Ta abort, som det virker som at du heller mot. Så slår du opp med kjæresten din så han kan finne noen bedre Anonymkode: 08954...61f 11
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #18 Skrevet 30. november 2017 7 minutter siden, Axl Rose skrev: 2 gravide 19 åringer på kg siste uken Klarer dere ikke passe på så dere ikke blir gravid så la vær å ha sex til dere vet om prevensjon og angrepille. Mange 30 åringer også som har gått på en smell, selv med gifte menn. Det er faktisk fort gjort! Det er disse dumme mannfolka du burde stille et spørsmålstegn ved syns jeg, - Ts Anonymkode: f3fa3...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2017 #19 Skrevet 30. november 2017 Jeg ville tatt abort, TS. Men betaler denne gamlisen deg? Fytti, jeg dømmer denne mannen hardt. Anonymkode: 348c1...be4 9
-Balder- Skrevet 30. november 2017 #20 Skrevet 30. november 2017 44 minutter siden, AnonymBruker said: Siden vårt seksuelle liv er rimelig dødt, så har jeg klart og være utro Siden? Er det en unnskyldning? Du burde heller gjort det slutt, enn å være utro. 45 minutter siden, AnonymBruker said: Tanken om å late som ingenting og la kjæresten min bli far har fristet. Hva faen! Eier du ingen skam?! Bare det at du har tenkt tanken på å lure kjæresten slik er jo avskyelig. Gjør typen din en tjeneste, og dra! Og ta deretter abort, eller lev som alenemor. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå