Gå til innhold

Går du på utesteder med 18-års grense?

Går du på utesteder med 18-års grense?  

1. 1. Går du på utesteder med 18-års grense?

• Ja
      7
    • Nei, holder meg til 20-års grense
      22
    • Går ikke ut
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her hvor jeg bor er det slik at 18-19-åringene går på steder med 18 årsgrense og de over 20 holder seg til steder der det er 20. Dette synes jeg er veldig kjedelig :sove: (selv er jeg snart 19) og derfor lurer jeg på hvordan tilstanden er i andre deler av landet. Ta gjerne med hvor du bor :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Kommer an på hvor og når. Går ikke på 18-årsdisko, men kan godt gå på café selv om det er 18-årsgrense. Men er det masse yngre folk holder jeg meg unna. Holder meg til steder der det er folk fra 25+, men jeg har jo yngre venner også. Har inntrykk av at det er sånn som du sier. At er man 18 (eller mindre...) går man på 18-årsgrense og er man eldre går man til steder på 20-årsgrense.

Bor i Bodø.

Skrevet

Generellt går jeg ikke på steder med 18 års grense om det er mulighet for å gå på steder med høyere aldersgrense. Men puber ol. er det som regel 18 års grense så sånne steder kan jeg gå på. Ellers er det vel sånn at man søker steder som det er jevnaldrene på. Selv er jeg snart 37 år og ville følt meg VELDIG gammel på et 18 års diskotek. Tror nok 18 åringene heller ikke hadde skjønt hva jeg hadde der å gjøre... :roll:

Skrevet

Jeg går veldig sjeldent ut på byen - når jeg gjør det så går jeg helst ikke steder hvor jeg kan risikere å treffe min sønn på snart 19 :ler:

Gjest Daniella_
Skrevet

jeg kan også gå på en cafe som har 18års grense. Men ikke på et disco med 18års grense.

Kan bli litt høy fjortissfaktor enkelte ganger og det orker jeg ikke...

Skrevet

Oisann - siden jeg er den eneste som har stemt ja, får jeg vel forklare meg da... Her jeg bor for tida er det ikke noe alternativ. Det er 18-årsgrense på pubene, noen andre utesteder er det ikke.

Før jeg flyttet, da jeg bodde i by, gikk vi såvidt jeg kan huske bare på steder med 20+

Jeg sier ikke at alle 18-åringer er slitsomme, men 18-års utesteder har en tendens til å bli litt slitsomme, syns jeg....

Her på bygda er det ikke det samme, siden alle går på samme sted, og overvekten er eldre enn 18, tror jeg 18-åringene oppfører seg annerledes enn der de får dominere alene...

Gjest GreenSky
Skrevet

Synes ikke jeg har noe der å gjøre. blir 20+, ja. Dessuten liker jeg å drikke bloody mary. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan fint gå på slike steder ja. Samme hvor jeg er når jeg er ute, bare jeg har det gøy.

Ronja_80

Skrevet

Går sjelden ut, men når jeg går styrer jeg unna 18års grenser da det har en tendens til vel mye "fjortis-faktor" der.... men så synes sikkert den samme gjengen at jeg er skikkelig gammel med mine 33 år!!!

Skrevet
Synes ikke jeg har noe der å gjøre. blir 20+' date= ja. Dessuten liker jeg å drikke bloody mary. :sjarmor:

Ja, drikkealternativene er jo også et veldig godt poeng... Er ikke alltid like morsomt å bare drikke øl og vin.

Skrevet

Som andre sier, café med 18-årsgrense er helt greit, for der finnes jo folk i alle aldre (jeg har godt og vel passert 30).

Typiske uterestauranter (drikk&dans) trives jeg ikke på.

Men da jeg var yngre, husker jeg at det var akkurat som

*melis* sier. 18-19-åringene gikk der det var

18-årsgrense, nettopp fordi det var bare der de kom inn.

20-åringene var avansert ett hakk opp og måtte selvsagt benytte seg av det.

Bor i Trondheim.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg går helst på utesteder med 20 års-grense.

Skrevet

Jeg går helst på steder med 20-årsgrense. Diskotek er ikke min greie, i alle fall ikke med høy fjortisfaktor i tillegg til musikk jeg ikke liker.....

Kafeerme d18 års grense er helt greit.relativt rolige puber også. For meg har ikke drikke-tilbudet så mye å si, drikker ikke sprit, kun øl og vin.

Skrevet

Jeg tenker aldri på hvilken aldersgrense stedet har, men ser selvfølgelig an klientellet. Disko generelt er ikke min greie, og gidder ikke steder der jeg må stå i kø for å komme inn. Går som regel på pub når jeg er ute. Antar at de fleste stedene jeg går har 20-års grense.

Skrevet

skal jeg på cafe er det ikke så viktig, da kan jeg godt gå på 18årsgrense, samme med puber uten dansing.

skal jeg danse unngår jeg 18årsdiskoene siden jeg er 30 og søker steder der det er flest på min egen alder og oppover.

bor i oslo

Gjest Anonymous
Skrevet

Som den spritdrankeren jeg er, foretrekker jeg 20 + :wink:

Skrevet

20-årsgrense. Når jeg først går ut. Er ikke ofte.

Skrevet
20-årsgrense. Når jeg først går ut. Er ikke ofte.
samme her..
Skrevet

Etter at jeg fylte 20 har jeg bare vært på 20-årssteder, og før jeg ble gammel nok til det var jeg ikke noe særlig ute. Her i Oslo er det gjerne veldig høy fjortisfaktor på 18-årsstedene, og det har aldri appellert noe særlig til meg. Jeg drikker aldri på byen (for dyrt :roll: ), så hva de har i baren er uten betydning.

Gjest Catwoman
Skrevet

Går på 20-års grenser, fordi det er det det er på stam-stedene mine. Kunne gått utpå et 18-års sted også, hvis folkene der var oke, og det ikke bare var 16-17-18 åringer der, men folk i alle aldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...