Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bodde for en tid tilbake sammen med en tidligere venninne av meg og familien hennes av grunner jeg ikke trenger å legge ut om her. Jeg ser ennå på hennes familie som min egen, og har regelmessig kontakt med de. Problemet er bare at jeg og venninnen min ikke har hatt noen form for kontakt de siste årene, da hun den siste perioden vi bodde sammen ikke behandlet meg spesielt bra, og spredte falske rykter om meg i omgangskretsen og frøys meg ut. Dette handlet mye om sjalusi, men gjorde det vanskelig for meg å skaffe meg venner og bekjente, da jeg faktisk flyttet bort fra hjemplassen min for å kunne bo sammen med henne. 

Vi var begge i slutten av tenårene, umodne og jeg benekter ikke for at det sikkert er flere ting jeg kunne gjort for å endre på utfallet av situasjonen. Det er alltid to sider av en sak, og selv om hun var den som behandlet meg dårlig i dette tilfellet, skulle jeg ønske jeg tok meg bedre tid til å lytte. Nå har jeg flyttet for meg selv, men ønsker å dra å besøke min andre familie til sommeren. Jeg har derfor litt lyst å ta opp kontakten med min venninne, for å legge striden på is. Hun bor enda hjemme og kommer til å være der dersom jeg bor der over en periode, så det hadde vært greit å ha fortiden i fortiden. Er dette noe jeg gjør lurt i å gjøre? eller vil det bare virke rart at jeg etter så lang tid tar opp kontakten og beklager for eventuelle plager jeg forårsaket henne? Vil legge til at vi var gode venner over lengre tid, nærmest som søstre, så det er ikke så veldig rart at nå som jeg har fått lagt konflikten på hylla ønsker en hyggelig relasjon til henne i fremtiden.

Anonymkode: f152f...43d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Anonymkode: f152f...43d

Skrevet

Det er aldri for sent, tipper hun synes det samme som deg og hvis ikke er det ingen skam å prøve😊

Anonymkode: 89f8e...d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...